وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای درباره روند عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۲۲۵ نظامی اوکراینی در محور دونتسک کشته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی گفت: بر اساس «طرح دستیابی به پتانسیل عملکرد در محصول گندم» قرار است ۴ هزار و ۲۲۵ گندم‌کار را به عنوان کشاورزان پیشرو به مزرعه برساند.
در رده بندی تیمی ایران با ۲۲۵ امتیاز مقتدرانه و با اختلاف زیاد عنوان قهرمانی را بدست آورد و پس از تیم ایران تیم های هند با ۱۸۰ و قزاقستان با ۱۵۸ امتیاز دوم و سوم شدند.
بدنه این خودروی چوبی سیتروئن را نجار ماهری به نام میشل روبیلارد، از چوب گردو ساخته است. همچنین شاسی آن با استفاده از چوب درخت‌های گلابی و سیب ساخته شده است.
تبریز- فرماندار سراب گفت: زلزله دو روز پیش به ۱۶۵ واحد مسکونی در ۲۸ روستا از ۱۰ تا ۵۰ درصد خسارت وارد کرده است و ۶۰ واحد نیز در شهر سراب تا ۳۰ درصد آسیب دیده اند.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان است
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۱ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان است.
پس از رفع ایرادات شورای نگهبان نسبت به طرح تغییر ساعت رسمی کشور، این طرح در (۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱) مجددا در دستورکار قرار گرفت که وکلای‌ملت در این جلسه با طرح تغییر ساعت رسمی کشور جهت تأمین نظر شورای نگهبان با ۱۵۱ رأی موافق، ۴۸ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای بیش از ۲۲۵ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها خبر داد.
هواپیمای آنتونوف.۲۲۵ مریا به لطف قراردادی بین شرکت آنتونوف و مایکروسافت پا به دنیای دیجیتال می‌گذارد.
معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از ثبت تاکنون ۷۰ هزار و ۲۲۵ سند در سامانه سادا خبر داد و در عین حال تاکید کرد وزارت اقتصاد تاکنون هیچ‌گونه دسترسی به سامانه را به ما نداده است.
قوه قضائیه در سال گذشته ۲۲۵ هزار دادرسی الکترونیک برگزار کرده و در سال جاری به‌طور متوسط ماهانه حدود ۲۵ هزار دادگاه الکترونیک برگزار می‌کند.
رئیس سازمان صنایع کوچک گفت: سال گذشته حداقل ۹۰۰ هکتار زمین در دو روش، استفاده از محاکم قضائی و تفاهم نامه به دولت، برگشت داده شد و در نیمه نخست امسال نیز ۲۲۵ هکتار خلع ید شد.
یک مقام ارشد اتحادیه اروپا گفت کشورهای اتحادیه اروپا می‌توانند از ۲۲۵ میلیارد یورو وام استفاده نشده از صندوق بازیابی این اتحادیه برای مقابله با مشکلات انرژی استفاده کنند.
پنجمین خرید خارجی مجیدی در لیگ امارات رکورد زد.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: کرایه اتوبوس تهران- ایلام در ایام اربعین که ۱۳۵ هزار تومان است با ۷۵ درصد افزایش به فروش می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ