تیم فوتبال مس کرمان در تمرین خود، میزبان مدیرعامل باشگاه و تعدادی از هواداران این تیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم بلند قامت مس کرمان در خصوص درگیری با لیدر ها در پایان بازی با مس رفسنجان توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: به طور کلی ۹۸ و نیم درصد بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در استان تهران تاکنون آزاد شدند و در کل کشور هم به نظر می‌رسد این گونه باشد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: به طور کلی ۹۸ و نیم درصد بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در استان تهران تاکنون آزاد شدند و در کل کشور هم به نظر می‌رسد به این گونه باشد.
با رصد اطلاعاتی دقیق سربازان گمنام امام زمان تعدادی از لیدرها و فعالان اغتشاشات شهرک اکباتان دستگیر شدند.
دستگیری و اعترافات یکی از لیدرهای اغتشاشات و عامل ضرب و شتم مامور نیروی انتظامی در استان همدان توسط سازمان اطلاعات سپاه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فیلم اعترافات لیدرهای دستگیرشده مرتبط با گروهک منافقین در اغتشاشات اخیر کشور را مشاهده می‌کنید.
شاخص کل امروز با رشد ۲۵۳۳ واحدی به جایگاه یک میلیون و۴۱۰ هزار واحد رسید.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان گفت: ۹ نفر از لیدرهای اصلی اغتشاشات در بهارستان که مبالغی برای ناامن کردن جامعه دریافت می کردند، دستگیر شدند.
رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یکی از لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر در بلوار کشاورز خبر داد و گفت: از متهم مقادیر زیادی مواد آتش‌زا و سمی دست‌ساز کشف شد.
افشای چت‌های لیدرهای اغتشاشات با عامل موساد با وعده‌های اقامت و ویزا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: دادگاه عناصر اصلی اغتشاشات در تمام روزهای هفته جاری به صورت علنی برگزار می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر: دشمن در حال هویت سوزی و هویت سازی است که این مساله در ناآرامی های اخیر به ویژه در بین جوانان و نوجوانان مشهود بوده است.
روایت اغتشاشگران از شب‌های اغتشاش و آشوب‌ها را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در پایان دیدار روز گذشته استقلال و آلومینیوم، مهدی رحمتی با لیدرهای استقلال عکس سلفی گرفت.
چندی پیش نیروهای مردمی بسیج به ماشینی در مشهد مشکوک میشوند و آن را متوقف می‌کنند؛ راننده از ارائه کارت شناسایی امتناع کرده و پس از چند دقیقه اسلحه‌ی خود را بیرون می‌آورد.
کرمان - دادستان کل کشور تاکید کرد: افرادی که فریب خوردند با کمترین قرار آزاد شدند اما لیدرها و عناصر اصلی مجازات خواهند شد.
خاتمی ضمن بیان اینکه همراهی نکردن مردم، دشمن را در اغتشاشات ناکام گذاشت گفت: به عنوان حوزوی باید بگوییم حوزه انقلابی بوده، انقلاب را آفریده و انقلابی خواهد ماند. نسلی که در این مدرسه و امثال این مدرسه پروریده می‌شوند، باید خود را پاسدار انقلاب بدانند و این است که اسلام را حفظ می‌کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: لیدرهای اغتشاشات و آشوب‌های روز دوشنبه تجمع مسالمت آمیز کارگران پارس جنوبی دستگیر شدند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: لیدرهای اصلی تجمع مسالمت‌آمیز پارس جنوبی با درایت نیروهای امنیتی و اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شدند.
در این فیلم به وضوح لیدری یک گروه از آشوبگران توسط یک زن را می‌بینید(زنی که لباس سفید پوشیده) که چگونه هم گروه خود را مدیریت می‌کند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: وزیر اطلاعات گزارش کاملی از حوادث اخیر کشور و دستگیرشدگان اغتشاشات ارائه و نقش عناصر گروه های مختلف معاند را در این حوادث تشریح کرد.
سایت گرداب تصاویری منتشر کرده که نشان می‌دهد نیروهای امنیتی به‌ وسیله دوربین‌های خیابانی اشراف کامل بر لیدرهای اغتشاشات داشته و آنها را رصد می‌کنند‌.
مدیررسانه آلومینیوم اراک نسبت به برخی مسائل درباره دیدار با پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ