برگزاری همایش بررسی قراردادهای ایران با چین و روسیه به تعویق افتاد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همایش ملی آموزش مدیران و کارشناسان حقوقی دستگاه های اجرایی
ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ مردادماه، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم بازدید و از پوستر همایش ملی بررسی اخلاقی، فقهی و حقوقی درمان ناباروری رونمایی کرد.
همایش«پیشرفت ایران قوی با خبرنگاران امیدآفرین»
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از ۱۴ تا ۱۷ مرداد ماه میزبان مجموعه نشست‌هایی با موضوع نهضت مشروطه است.
همایش سالروز تاسیس سازمان انتقال خون
همایش تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل سپاه تهران با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در سپاه تهران برگزار شد.
در دومین روز از همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال، نقش اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در تحول دیجیتال صنایع بررسی شد.
آنیا شرمن، دانشجوی دکترا در مرکز میکروبیولوژی و علوم سیستم‌های زیست محیطی (CMESS) دانشگاه وین می‌گوید: اندازه گیری‌های ما نشان داد که کاهو تمام ترکیباتی را که ما بررسی کردیم از طریق ریشه هایش جذب کرد، آن‌ها را به برگ‌های کاهو منتقل و در آنجا جمع کرد.
وزیر دادگستری با اشاره به محور‌ها و مباحث مطرح شده در هفتمین همایش سراسری طب و قضا گفت: مبحث تغییر جنسیت یکی از محور‌های مورد بررسی در این همایش بود که موضوعی بسیار مهم و قابل توجه است و برای رسیدن به راهکاری اساسی در این مورد نیازمند قوانین مشخص هستیم.
در پی انتقاد رسانه‌های اصولگرا و حامی دولت از حواشی همایش خودروهای کلاسیک، وزیر ورزش و جوانان دستور بررسی و برخورد با حرکات برخی شرکت‌کنندگان حاضر در همایش خودروهای کلاسیک را صادر کرد.
این همایش که با حضور بیش از پانصد نفر از نخبگان، اساتید، مدیران دولتی و فعالان بخش خصوصی برگزار می‌شود با رویکرد تبیینی به بررسی محور‌های بیست گانه برنامه هفتم توسعه می‌پردازد.
اولین همایش ملی «رویکردهای انتقادی به فرصت‌ها و چالش‌های ارتباطات شبکه‌ای در فضای مجازی» برگزار می شود. این همایش در نظر دارد تاثیرات فضای مجازی در ابعاد مختلف زندگی را بررسی کند.
همایش بین‌المللی حقوق بشر با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه برگزار شد و روند بازداشت و محاکمه حمید نوری در سوئد بررسی شد.
در جریان برگزاری پیش سمینار و نشست جمع بندی علمی «نخستین همایش بهبود روند بودجه ریزی در ایران»، گام های واقعی اصلاح بودجه ریزی درایران به بحث و بررسی نقادانه گذاشته شد.
رییس سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر اینکه در طرح مولدسازی نظرات کارشناسان اخذ شده است، گفت: از سال ۱۳۹۷ موضوع مولدسازی تحت بررسی قرار گرفت. در اردیبهشت سال جاری نیز در همایش بین المللی خصوصی سازی نشست‌های متعدد در حوزه حکمرانی دارایی‌های دولت برگزار و از ۱۰۰ صاحب نظر خارجی و داخلی مشاوره گرفته شد و در نهایت طرح در آبان‌ماه به تایید رهبری رسید و ایشان تاکید کردند که باید مراقبت و نظارت صورت بگیرد.
معاون وزیر اقتصاد بر بررسی پرونده مالیاتی برخی دستگاه‌های حاکمیتی تاکید کرد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان دو مثالی بودند که در این خصوص بیان شد؛ نهادهایی که هر دو مودی مالیاتی هستند و بر اساس مستندات، در سال ۱۳۹۹ -که رسیدگی هایش خاتمه یافته، هر کدام بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان مالیات پرداخته اند و در بررسی‌های نهایی نشده در سال ۱۴۰۰، پرداختی شان رشد نشان می‌دهد.
تازه های تشخیص و درمان پنج سرطان شایع و قابل پیشگیری در کشور، همزمان با برگزاری دومین همایش ملی سرطان، مورد بحث و بررسی متخصصان حوزه سرطان شناسی قرار می گیرد.
کی روش که حساسیت زیادی روی انتخاب بازیکنان برای حضور در جام جهانی دارد، آخرین بررسی هایش را تا فردا انجام خواهد داد تا تصمیم نهایی برای معرفی ۲۶ بازیکن اعزامی را بگیرد.
رئیس سازمان امور مالیاتی در همایش تبیین نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان برای شرکتهای بورسی اظهار کرد: امروز عملیات قانون پایانه‌های فروشگاهی را شروع می‌کنیم.
همایش سراسری رؤسا و معاونین شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین با محوریت بررسی عملکرد شعب در سال جاری و تبیین سیاست ها و اولویت های بانک با حضور مدیر استان برگزار شد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام ثشاهد به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد ثشاهد در روزهای آینده بورس است.
شروع بارش‌های تابستانی «مانسون» چند روز اخیر در استان یزد سبب جاری شدن سیلاب و روان آب‌ها در این شهر و اختلال در روند زندگی مردم شد، همچنین اکثر مسیرهای شهری، زیرگذرها و مسیرهای مواصلاتی این استان مسدود و موجب تخریب چندین خانه قدیمی در محله «اکبرآباد» شد.
همایش «حکمرانی مردمی در گفتمان عدالت و جمهوریت» که از سوی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با حضور محمدصادق خیاطیان رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، احمد وحیدی وزیر کشور، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ