رفتار ونسان کمپانی با موجی از تحسین روبرو شده است. مربی برنلی بعد از برد تیمش در دربی، جلوی بازیکنش را گرفت تا تیم میزبان را مسخره نکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بحث فحاشی دسته جمعی به کاپیتان تراکتور با توجیه عجیبی از سوی مدیر تیم سپاهان همراه بود.
دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: نامزد اصلاح‌طلبان در دوره‌های مختلف از دل قانون و شورای نگهبان بیرون آمده و عملا آن را پذیرفته‌اند اما در پذیرش لفظی،کج اندیشی دارند ولجاجت می‌کنند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: رفتار برخی جوانان نسل امروز تأثیر پذیر از الگوهای خارجی است.
ملی‌پوش سال‌های گذشته فوتبال ایتالیا موضع ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درباره قراردادش با تیم پاریسی را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
حتی اگر علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا شود نیز این پایان دنیا برای آنها نیست.
رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به رفتار غیرحرفه ای بازیکن تیم ملی ایران واکنش نشان داد و گفت: رفتار کنعانی‌زادگان در حد یک ایرانی نبود.
فیل‌ها مادر محور هستند و گله‌شان را فیلی ماده رهبری می‌کند. در این میان دیدن فیلی که نمی‌تواند با مرگ بچه‌اش کنار بیاید دور از انتظار نیست.
کارشناس فوتبال با ارزیابی حضور تیم ملی ایران در تورنمنت کافا گفت: بازیکنان تیم ملی ایران باید روی تمرکز ذهنی خود مثل آمادگی و تمرکز بدنی کار کنند.
انتشار تصویر جدیدی از محمدرضا گلزار در یک مراسم افتتاحیه برای بسیاری از کاربران فضای مجازی تعجب برانگیز بود.
همه یاد گرفته‌اند همه‌چیز را گردن دیگران بیندازند؛ شما فرهاد مجیدی را الگوی خودتان قرار بدهید که بدون بهانه، فوتبال بازی کرد و قهرمان شد...
مدیران باشگاه پرسپولیس قبل از اطمینان از ادامه کار یحیی گل محمدی برای فصل آینده، مذاکرات نهایی را با دو بازیکن مطرح وجوان لیگ برتری انجام داده‌اند.
مدیران باشگاه پرسپولیس قبل از اطمینان از ادامه کار یحیی گل محمدی برای فصل آینده، مذاکرات نهایی را با دو بازیکن مطرح وجوان لیگ برتری انجام داده‌اند.
مهدی مهدی پور با کارت زردی که در بازی با نساجی دریافت کرد، دیدار با پرسپولیس در فینال حذفی را از دست داد.
بازیکن پیشین پرسپولیس نسبت به رفتار برخی مربیان در فوتبال ایران انتقاد کرد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال معتقد است اگر داور دربی برگشت فصل بیست و یکم خارجی بود، یحیی سال‌ها از فوتبال دور می‌شد.
سرمربی مس کرمان با رفتار غیرقابل تصور تماشاگران‌شان در آخرین بازی فصل مواجه شد.
شایعات مربوط به درخواست ۴۰۰ یورویی آندره‌آ استراماچونی برای بستن پرونده‌اش با استقلال حقیقت دارد.
پدر ارلینگ هالند که برای دیدن بازی منچسترسیتی و رئال مادرید راهی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شده بود با هواداران رئال درگیری لفظی پیدا کرد.
کارشناس فوتبال با اشاره به درگیری‌هایی که بین مربیان تیم های مختلف صورت می گیرد گفت: این رفتارها در شان فوتبال ایران نیست و سرمربی استقلال هم باید تمرکزش را روی مسائل فنی بگذارد.
شهردار مسلمان «پراسپکت پارک» ایالت نیوجرسی در آمریکا اجازه ورود به کاخ سفید را نیافت.
گرگ های خاکستری (Canis lupus) در پارک ملی یلوستون دقیقاً طعمه گربه نیستند اما این امکان وجود دارد که گرگ ها نیز به این بیماری مبتلا شوند، شاید به دلیل خوردن گهگاهی کوگ های مرده یا خوردن پوکه.
رئیس قوه قضائیه گفت: ممکن است یک بانویی، برخی مسائل را رعایت نکند، اما به معنای آن نیست که این بانو، به دور از انقلاب و نظام است؛ نوع برخورد و رفتار ما با این قبیل افراد باید متفاوت باشد.
سرمربی تیم استقلال تهران ظاهراً به هیچ یک از ارکان باشگاه اعتماد ندارد.
به نظر می‌رسد که بشقاب پرنده‌های مشاهده شده «با قابلیت مانور بسیار بالا» از نظر ظاهری از قوانین فیزیک پیروی نمی‌کنند. زیرا آن‌ها باید در اثر اصطکاک یک «گلوله آتشین نوری درخشان» ایجاد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ