دیوید تیلور آزادکار تیم ملی آمریکا قرار است در انتخابی در همان وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم ملی از برنامه خاص برای برتری ژنرال هشت ستاره ایرانی مقابل تیلور آمریکایی خبرداد.
غیبت جادوگر آمریکایی در آخرین پیکار‌های رنکینگ اتحادیه جهانی در مجارستان، احتمالات را درخصوص دوئل ششم تیلور با ژنرال هشت ستاره کشتی ایران با ابهام مواجه کرد.
غیبت جادوگر آمریکایی در آخرین پیکار‌های رنکینگ اتحادیه جهانی در مجارستان، احتمالات را درخصوص دوئل ششم تیلور با ژنرال هشت ستاره کشتی ایران با ابهام مواجه کرد.
دیوید تیلور در فاصله حدود یک ماه مانده تا مسابقات جهانی با انتشار ویدیویی اعلام کرده فقط به تکرار طلای جهان فکر می کند.
فدراسیون کشتی آمریکا از غیبت دیوید تیلور در رقابت‌های رنکینگ مجارستان خبر داد.
رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
دیوید تیلور، کشتی گیر پرافتخار وزن 86 کیلوگرم جهان با یک توییت خبرساز شد.
اسامی برترین کشتی‌گیران سال ایران برای نظرسنجی مردمی اعلام شد که نامی از حسن یزدانی در آن دیده نمی‌شود.
حسن یزدانی حدوداً چهار ماه و نیم بعد از شکست مقابل دیوید تیلور آمریکایی در فینال مسابقات جهانی بلگراد، امروز در تورنمنتی بین‌المللی روی تشک خواهد رفت.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جلسه ای را با حضور حسن یزدانی و حمید سوریان درباره بررسی باخت مقابل دیوید تیلور و برنامه ریزی برای حضور این کشتی گیر در تورنمنت کرواسی برگزار کرد.
جردن باروز و کایل اسنایدر از جمله چهره‌های شاخص آمریکا برای حضور در جام جهانی کشتی هستتند.
درست است که بسیاری از علاقه‌مندان به کشتی در دنیا منتظر تقابل دوباره حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی روی تشک هستند، ولی واقعیت این است که این تقابل در بازه زمانی فعلی، بیش از آنکه ایرانی‌ها را خوشحال کند به سود آمریکایی‌هاست. حسن یزدانی و اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی اخیر که در بلگراد صربستان برگزار شد نشان دادند هیچ طرح و برنامه‌ای برای مقابله با دیوید تیلور، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی ندارند.
مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه آمریکایی‌ها به لحاظ تاکتیک و برنامه از ما بهتر عمل کردند، گفت: تیلور در همه این سال‌ها با یک روش مبارزه می‌کرد، اما بعد از شکست پارسال مقابل یزدانی، تغییر تاکتیک داد و به پیروزی رسید.
علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی معتقد است تاکتیک حسن یزدانی برابر دیوید تیلور اشتباه بوده است.
رئیس فدراسیون کشتی معتقد است تنها راه غلیه بر رقبای آمریکایی و روس، زیرگیری ناب ایرانی است و در همین خصوص می‌توان به تاکتیک اشتباه حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور اشاره کرد.
حسن یزدانی به من کمک کرده تا کشتی گیر بهتری باشم. همسرم دقیقا بعد از فینال چند عکس از من و حسن یزدانی برایم فرستاد. باید بگویم من به خاطر حضور حسن شکرگزار و سپاسگزارم.
شکست شب گذشته حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور تاثیری عمیق بر ذهنیت هواداران این کشتی‌گیر بی‌مانند ملی ایران گذاشته است.
دیوید تیلور دقایقی بعد از فینال به پیروزی برابر حسن یزدانی واکنش جالبی نشان داد.
دیوید تیلور با اعتراف به اینکه به فکر بازنشستگی بوده است از خود به عنوان کشتی گیر جادوگر یاد کرد و حسن یزدانی را دلیل پیشرفت خود دانست.
حسن یزدانی بعد از شکست مقابل دیوید تیلور به مدال نقره رسید
دیوید تیلور با سه خاک حسن یزدانی را با نتیجه 7-1 شکست داد و به قهرمانی رقابتهای کشتی آزاد جهان رسید .
در ادامه این رقابت‌ها، حسن یزدانی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در مبارزه‌ای حساس تا دقایقی دیگر مقابل دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک به میدان می‌رود. امیرحسین زارع نیز در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز جهان مقابل آمارور دسی از کانادا برای کسب مدال برنز جهان به میدان خواهد رفت.
در صورتی که هر دو کشتی‌گیر فینالیست شوند فردا شب برای پنجمین بار مقابل هم قرار خواهند گرفت.
یزدانی همیشه بهترین رقیب و کشتی‌گیر در بهترین تورنمنت‌ها در زندگی من بوده است. برای رسیدن به اوج و طلا باید بهترین‌ها را ببرید و من از اینکه چنین ورزشکاران و کشتی‌گیران با استعداد و توانمندی سر راه من هستند خیلی خوشحالم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ