سرمربی سلتیک یکی از گزینه های احتمالی هدایت چلسی در فصل آینده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه اسپانیایی نوشت که امیر عابدزاده یکی از گزینه های تیم کارتاخنا برای تقویت در خط دروازه است.
کادنا سر معتقد است اگر خرید کیلیان امباپه در تابستان منتفی شود، دوشان ولاهوویچ جدی‌ترین و قابل دسترس‌ترین شماره 9 برای رئال خواهد بود.
ارسون یانال، جدیدترین نامی است که این بار از سوی رسانه‌های ترک به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال معرفی شده است.
ارسون یانال، جدیدترین نامی است که این بار از سوی رسانه‌های ترک به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال معرفی شده است.
اکیپ از کریستوفر گالتیه به عنوان جدیدترین گزینه هدایت ناپولی یاد کرد.
واتس‌اپ امسال صاحب ویژگی‌های جدیدی شده که اکثر آنها حول کارکردش به عنوان یک ابزار پیام‌رسانی بوده، اما جدیدترین ویژگی که برای گروهی از کاربران این اپلیکیشن عرضه شده، هدف متفاوت‌تری را دنبال کرده است.با توجه به این که "کانال‌های" واتس‌اپ برای ارتباط دو طرفه طراحی نشده اند، متا تصمیم گرفته که فاقد رمزنگاری نقطه به نقطه باشند. این شرکت، رمزنگاری نقطه به نقطه را به عنوان یک گزینه آتی برای استفاده در موارد خاص در نظر گرفته است.
ساکت الهامی به عنوان یکی از نامزدهای چندسال اخیر نیمکت استقلال بار دیگر به حضور در این باشگاه نزدیک شده است.
از یولیان ناگلزمان به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی کریستوف گالیته در پاری‌سن‌ژرمن یاد می شود.
رسانه‌های یونانی خبر داده اند که پدرو مارتینز به زودی از الغرافه جدا می‌شود و ریکاردو ساپینتو جدی‌ترین گزینه جانشینی اوست.
محصول تازه شیائومی در نمایشگرش از بازه رنگی DCI-P۳ پشتیبانی می‌کند و می‌تواند رنگ‌هایی عمیق و دقیق به وجود بیاورد. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش نیز به ۱۵۰۰ نیت می‌رسد که برای استفاده در محیط‌های آفتابی نیز گزینه خوبی است.
دکو، ستاره پرتغالی-برزیلی سابق بارسلونا، جدی‌ترین گزینه برای جانشینی متئو آلِمانی به عنوان مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلوناست.
گفته می شود فدراسیون فوتبال آمریکا جسی مارش، سرمربی سابق لیدز و لایپزیش، را به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی این کشور در نظر دارد.
اولیور گلاسنر به جدیدترین گزینه هدایت رئال مادرید تبدیل شده است.
کارلوس کاتانو معروف به کاپیتان دونگا، ستاره بزرگ برزیل و سرمربی تیم ملی این کشور در سال‌ های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ جدید ترین گزینه هدایت تیم ملی ایران است.
فران تورس امشب جدی‌ترین گزینه ژاوی برای پر کردن جای خالی روبرت لواندوفسکی است.
نام سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر به عنوان یکی از نامزدهای هدایت تیم ملی چین مطرح شده است.
یک روزنامه اماراتی مدعی شد فرهاد مجیدی سرمربی فعلی تیم اتحاد کلبا جدی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران است. این خبر بعد از جلسه روز گذشته هیات رئیسه فدراسیون ایران منتشر شده است.
کیکر امروز از جلسه سرنوشت‌ساز مدیران فدراسیون فوتبال آلمان با هانسی فلیک و احتمال برکناری یا استعفای او خبر داد. توماس توخل جدی‌ترین گزینه جانشینی فلیک است.
احتمالا اردوی خارجی پرسپولیس زمانی استارت بخورد که ملی‌پوشان این تیم نیز شرایط همراهی تیم را به دست بیاورند.
سرمربی سابق هوادار جدی‌ترین گزینه برای هدایت تیم فوتبال امید ایران است.
سرمربی سابق هوادار جدی‌ترین گزینه برای هدایت تیم فوتبال امید ایران است.
رندر‌های فاش شده شیائومی ۱۲T و ۱۲T Pro از گزینه رنگ جدید Lunar Silver رونمایی می‌کنند.
اگر دراگان به اردوی اتریش برود، قاعدتا جدی‌ترین محک دوران حضورش در تیم ملی ایران را می‌خورد. او تا‌به‌حال برابر تیمی که در رنکینگ فیفا زیر رده ۵۰ باشد، بردی به دست نیاورده و تمامی تیم‌هایی که با ایران آن‌ها را برده، تیم‌هایی بوده‌اند که در جدول رده‌بندی برترین‌های دنیا از رده ۵۰ به بالا بوده‌اند. این همان موضوعی است که منتقدان دراگان بار‌ها به آن اشاره کرده و گفته‌اند دراگان مرد بازی‌های بزرگ نیست و از همین رو نمی‌تواند گزینه به‌دردبخوری برای تیم ملی در جام جهانی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ