عضو کمیسیون شوراهای مجلس از مصوبه امروز این کمیسیون برای تعیین ساز و کار برگزاری تجمع و راهپیمایی‌ها خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به رفع ایرادات طرح اصلاح قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی در این کمیسیون، گفت: سازوکار تعیین حق بیمه سهم کارفرمایی کارگران ساختمانی را تغییر دادیم.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: پیشنهاد دولت برای نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی بر اساس میانگین ۵ سال آخر خدمت بود که کمیسیون این ماده را حذف کرد.
رقابتهای تکواندو در بازیهای دانشجویان جهان در حالی فردا جمعه با برگزاری مسابقات بخش تیمی به پایان می رسد که بانوان ایران با کسب سه مدال رنگارنگ دست به کار بزرگی زدند.
با برگزاری قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، نگاهی می اندازیم به نحوه صعود تیم ها به بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان که برای نخستین بار با حضور 48 تیم برگزار می شود.
این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه متاسفانه برخی از کنشگران خارجی به دنبال ایجاد صف بندی در منطقه قفقاز هستند، گفت: ما از فرمت و ساز و کار موسوم به ۳+۳ بین کشور‌های منطقه استقبال می‌کنیم و از برگزاری این نشست که در آن آذربایجان و ارمنستان نیز حضور داشته باشند استقبال می‌کنیم و به تلاش‌های خود در این زمینه ادامه می‌دهیم.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ثبت شرکت‌های اعتبارسنجی را منوط به دریافت موافقت اصولی از شورا و اخذ مجوز تاسیس از دبیرخانه شورا کردند.
آبادان- یک مسئول در شرکت پالایش نفت آبادان از پایان کار تعمیر، نوسازی و آماده سازی ورزشگاه تختی پیش از برگزاری نخستین بازی خانگی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد.
رئیس سازمان برنامه بودجه کل کشور گفت: در جلسه کمیسیون تلفیق، سازوکار کنترل نرخ تورم از سوی بانک مرکزی مشخص شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: در مصوبه‌ای دولت را مکلف کردیم تا نرخ سود بازرگانی واردات و همچنین مباحث تعرفه‌ای صادرات را متناسب با سیاست‌های تجاری و صنعتی مصوب کند.
عامل اصلی ریزش‌ها در انتخابات‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ همین سلیقه‌ای برخورد کردن با قانون است. مردم، این قبیل برخورد‌ها را اهانت به شعور خود و نادیده گرفتن حقوق و آزادی‌های مشروع می‌دانند. نام انتخاباتی که با چنین سازوکاری برگزار شود «انتخابات مهندسی شده» است. این را باید مسئولان بدانند که مردم، انتخابات مهندسی شده را قبول ندارند و آن را تضییع حقوق قانونی خود می‌دانند.
نمایندگان مجلس به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی در طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال و بر مصوبه تناسبی شدن انتخابات تهران اصرار کردند.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، یکشنبه ۲۱ خرداد به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد. در این جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز و کار اخذ عوارض از اراضی با کاربری مسکونی، اداری- دولتی، صنعتی و تجاری در محدوده شهر‌ها و شهرک‌های بالای ۵۰ هزار نفر، که اعیان متناسب با کاربری مذکور را نداشته باشد و به مدت ۲ سال در این وضعیت مانده باشد را تعیین کردند.
برخی از مسائل در این مملکت انگار سازوکار دارد و همه با آن موافق هستند، ولی معلوم نیست چرا اجرا نمی‌شود. مثلا در جلسات علنی محاکمه خود آقای اژه‌ای چندبار اعلام موضع از ایشان دیدم که گفتند جلسات دادرسی باید علنی برگزار شود. من نمی‌دانم وقتی ایشان موافق است، موانع کجاست که غیرعلنی برگزار می‌شود؟ مسائل امنیتی است؟ اگر این نیست چه مسائلی است؟
بر اساس مصوبه مجلس، حداقل یک ماه قبل از برگزاری انتخابات از رأی‌دهندگان به صورت الکترونیکی ثبت نام می‌شود تا شعبه اخذ رأی خود را اعلام کنند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
ستاری فرد گفت: برای دوره ابتدایی تلاش ما این است تا پایان اسفند آزمون را برگزار کنیم و حدود ۲۵ هزار نفر نیروی مورد نیاز از طریق آزمون ماده ۲۸ با اصلاح شریط احراز آموزگاری و اصلاح مواد آزمونی و ساز و کار ارزیابی، مصاحبه و گزینش شرایطی را فراهم کنیم تا داوطلبان متعهد و متخصص وارد آموزش و پرورش بشوند.
نشست تخصصی «سازوکار پیگیری حقوقی سانسور ایرانیان در بستر پلتفرم‌ها و رسانه‌های اجتماعی آمریکایی» برگزار می شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: نشست فردا از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد و دستور نخست کمیسیون انتخاب اعضای هیات رییسه کمیسیون تلفیق است. در ادامه ساز و کار چگونگی بررسی کلیات لایحه بودجه و زمان حضور رییس سازمان برنامه و بودجه برای ارائه گزارش درباره لایحه تعیین خواهد شد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به صورت رسمی از ساز و کار جدید برگزاری مسابقات باشگاهی در سه سطح خبر داد.
معاونت زنان حتی آماده سازی محتوای اپلیکیشن را هم در دستور کار دارد تا جایی که با کلیدواژه «ویترین محتوای مناسب دختران» به مذاکره با پیام‌رسان‌های داخلی مشغول است و دلیل آنکه فعلا جامعه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال را در فاز نخست مدنظر قرار داده، آماده نبودن برنامه‌ها و بارگزاری نشدن آن‌ها برای گروه سنی زنان بالای ۱۸ سال است!
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نحوه تشکیل نشست‌های ویژه سیاست‌گذاری پولی و ارزی و سازوکار حضور افراد در نشست‌ها را مشخص کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازوکار برگزاری جلسات هیئت عالی بانک مرکزی را تعیین کرده و وظایف این هیئت را مشخص کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ