وزارت صنعت، معدن و تجارت ادعای نسبت فامیلی همسر وزیر صمت با رییس جمهور را تکذیب کرد.سی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس امروز بیش از ۳۳ هزار واحد ریخت، این ریزش بعد از تکذیب خبر اصلاح نرخ خوراک پتروشیمی توسط سخنگوی دولت صورت گرفت.
ستاره خط حمله تیم ملی ایران در برنامه فوتبال برتر نسبت به قوانین جدید انتخاب اسم در ثبت و احوال واکنش نشان داد.
رشد ۱۳ درصدی مصرف برق نسبت به مدت مشابه پارسال،تکذیب افزایش قیمت بنزین، میعانات گازی ذخیره شده روی آب به صفر رسید و جزئیات ذخیره سازی گازایران از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
تاکنون ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ­به صورت شفاف و روشن هرگونه دریافت خودروی خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده‌اند.
مدیرگروه عفونی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در خصوص تب شالیزار در مازندران مصاحبه‌ای انجام نداده ام و آماری که در خصوص فوت بر اثر این بیماری به بنده نسبت داده شده، مورد تأیید اینجانب نیست.
چند روز پس از تکذیب وزارت خزانه‌داری آمریکا مبنی بر امکان پرداخت پول به ایران، گزارش‌ها حاکی از چراغ سبز دولت بایدن نسبت به پرداخت بخشی از بدهی عراق به ایران است.
همزمان با تکذیب طرف آمریکایی نسبت به مذاکراه برای تبادل زندانیان با ایران، نماینده ویژه رئیس جمهور این کشور به قطر سفر کرده است!
دبیرکل کانون صرافان ایرانیان گفت: در حال حاضر در صرافی‌ها به اندازه کافی ارز موجود است و هموطنان می‌توانند با مراجعه به صرافی‌ها نسبت به تامین نیازهای ضروری ارزی خود اقدام کنند.
متن مصوبه کمیسیون اجتماعی که مورد بررسی کمیسیون حقوقی و قضایی قرار گرفته به شرح زیر است: «زنانی که برای خروج از کشور نیاز به اذن همسر دارند، در صورت خودداری غیرموجه وی از اعطای اذن، می‌توانند ضمن تقدیم دادخواست، مدارک و مستندات خود مبنی‌بر ضرورت خروج از کشور را به دادگاه خانواده تسلیم کنند. دادگاه خارج از نوبت نسبت به موضوع رسیدگی کرده و در صورت احراز ضرورت امر، عنداللزوم پس از اخذ تأمین مناسب، اذن خروج از کشور با ذکر مدت و دفعات سفر خواهد داد.
ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان نسبت به شایعات حضور یزدانی در سپاهان واکنش نشان داد.
آغاز ذخیره سازی بنزین برای ایام نوروز، توجه به مدیریت مصرف سوخت، افزایش ۱۰درصدی مصرف گاز نسبت به هفته گذشته و تکذیب آسیب دیدگی کشتی «اوشنیک» از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته گذشته بود.
یک الگوی رسانه‌ای اشتباه درخصوص اکثر پرونده‌های مرتبط با رخدادهای اخیر نمایان است. ابتدا اخبار مرتبط با موضوعاتی خاص، بدون منبع مشخص رسانه‌ای می‌شوند و جهت‌دهی ذهنی افکار عمومی را به دست می‌گیرند. در مرحله بعدی مدیران کشور در واکنش به این اخبار اقدام به تکذیب موضوع و جایگزینی خبر منتشر شده با روایت دیگری می‌کنند. در مرحله بعدی پای مصاحبه‌های نزدیکان افراد کشته شده به میان می‌آید و نهایتا مسوولان رسما نسبت به موضوع‌ واکنش نشان می‌دهند.
خبری در فضای مجازی در حال انتشار است مبنی بر این که مهلت مجدد ثبت نام در آزمون سراسری نوبت اول ۱۴۰۲ ‏روز جمعه ۴ آذر فعال خواهد شد؛ با این تفاوت که به جای هزینه ۱۳۲ هزار تومانی سازمان سنجش برای این مرحله هزینه ۱۸۰ هزار تومانی را در نظر گرفته است.
فردا جام جهانی آغاز می‌شود و وضعیت تیم ملی برای مردم یا دست‌کم بخشی از مردم مشخص نیست. یعنی نمی‌توانند نسبت خود را با ۲۵ بازیکنی که در قطر هستند، مشخص کنند. پیشکسوتان و هنرمندان هم همین‌طور. همین است که علیرضا منصوریان یک جوری مصاحبه حمایتی از تیم ملی را تکذیب می‌کند که انگار کسی به او گفته چرا حمایت کردی؟ محسن چاوشی یک جوری می‌گوید من هیچ همکاری با تیم ملی ندارم که انگار همکاری با تیم ملی جرم است.
علیرضا منصوریان نسبت به انتشار یک مصاحبه از قول او واکنش نشان داد.
حالا نوبت شکیراست که حضورش در مراسم افتتاحیه جام‌جهانی قطر را تکذیب کند.
جرارد پیکه به ادعای داور بازی بارسا-اوساسونا مبنی بر اینکه او به مادرش توهین کرده واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
مدیرعامل پرسپولیس نسبت به دو خبر حاشیه‌ای در خصوص مهاجم اهل مالی این باشگاه توضیح داد.
یکی از نزدیکان آیت الله اعرافی گفت: متأسفانه عده‌ای با سوء استفاده از فضای پیش آمده، حرف‌هایی در فضای مجازی به آیت الله اعرافی نسبت داده‌اند که کذب است.
ئیس دفتر وقت معاون اول سابق گفت: در خصوص موضوع توصیه انتصاب یکی از مدیران شرکت مذکور؛ نه تنها فرد یاد شده هیچ نسبتی با ایشان ندارند بلکه توصیه‌ای نیز برای بکارگیری نامبرده صورت نگرفته است.
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی نسبت به خبر درگیری جودوکاران در قونیه واکنش نشان داد.
کنعانی در مورد برخی از اخبار منتشر شده در مورد ارتباط فرد ضارب سلمان رشدی با ایران گفت: به صورت قطعی و رسمی چنین موضوعی را تکذیب می‌کنیم. در این دور از مذاکرات پیشرف‌های نسبی حاصل شده است، اما این پیشرفت‌ها به صورت کامل تامین کننده مطالبات قانونی ایران نیست.
حمید سجادی نسبت به مسائلی که صبح امروز در مجلس مطرح شد گلایه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ