گابریل باتیستوتا، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است که هواداران دیه‌گو مارادونا هرگز کمکی به او نکردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پینینفارینا تولید بی ۹۵ را محدود به ۱۰ دستگاه کرده که در مقایسه با باتیستا دیگر خودرو جدید این کمپانی که ۱۵۰ دستگاه است یک تولید محدود کامل، محسوب می‌شود.
ستاره جدید خط حمله ایتالیا سرمربی این تیم را به یاد اسطوره فوتبال آرژانتین می‌اندازد.
گابریل باتیستوتا، اسطوره فوتبال آرژانتین، پس از قهرمانی تیم ملی کشورش در جام جهانی فوتبال 2022 اشک ریخت.
لیونل مسی در شبی که رکورد ماتئوس در بیشترین بازی جام‌جهانی و رکورد تعداد گل باتیستوتا را شکست، موفق شد ضمن گرفتن انتقام باخت سه بر صفر جام قبل، به مهمتربن بازی عمرش برسد؛ فینال آخر!
لیونل مسی با گلزنی در دیدار کرواسی در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و با عبور از گابریل باتیستوتا به برترین گلزن آرژانتین در تاریخ جام جهانی تبدیل شد.
لیونل مسی در شبی که رکورد ماتئوس در بیشترین بازی جام‌جهانی و رکورد تعداد گل باتیستوتا را شکست، موفق شد ضمن گرفتن انتقام باخت سه بر صفر جام قبل، به مهمتربن بازی عمرش برسد؛ فینال آخر!
لیونل مسی با گلزنی مقابل کرواسی به عنوان بهترین گلزن تاریخ آرژانتین در جام جهانی تبدیل شد.
لیونل مسی در نیمه‌ای که رکورد لوتار ماتئوس در بیشترین بازی جام‌جهانی و رکورد تعداد گل باتیستوتا را شکست، موفق شد با درخشش هم‌تیمی‌اش کرواسی را شوکه کند و با دو گل اختلاف به رختکن برود
گابریل باتیستوتا، اسطوره فوتبال آرژانتین، در حاشیه فعالیت خود در شبکه beIN SPORTS برای تحلیل مسابقات جام جهانی 2022، در تمرین باشگاه العربی حاضر شد.
لیونل مسی در شرایطی تعداد گل‌هایش با باتیستوتا در جام جهانی برابر شد که میانگین گلزنی شماره‌ ۹ افسانه‌ای آلبی‌سلسته به مراتب بهتر از لئو است.
لیونل مسی شب گذشته به رکورد گلزنی گابریل باتیستوتا برای آرژانتین در جام جهانی رسید. باتی گل به این اتفاق واکنش جالبی نشان داد.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین با گلزنی مقابل هلند، تعداد گل‌های خود در جام جهانی را به باتیستوتا رساند.
گابریل باتیستوتا در پارکینگ استادیوم 974 قطر در حلقه هواداران آرژانتینی گرفتار شد.
گابریل باتیستوتا، مهاجم افسانه‌ای فوتبال آرژانتین، می‌گوید این که مردم درک کرده‌اند لیونل مسی، مسیح نیست در جام جهانی قطر به نفع تیم ملی آرژانتین خواهد بود.
گابریل باتیستوتا، مهاجم سابق آرژانتینی درباره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به صحبت پرداخت. فرانسه، برزیل، آرژانتین، پرتغال، اسپانیا و آلمان به عنوان مدعی‌های قهرمانی شناخته شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ