امير عابديني نياز به معرفي ندارد. فردي شناخته شده در عرصه مديريت كه همواره اثرگذار بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شام غریبان، شب حزن و ماتم آل الله، جمعی از مردم دلباخته حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اهل‌بیت‌ آن حضرت در حسینیه امام خمینی(ره) گرد هم آمدند و در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عزاداری پرداختند. در این مراسم حجت‌السلام و المسلمین عابدینی سخنرانی کرد و آقای محمود کریمی به مرثیه‌خوانی و نوحه‌سرایی بر مصائب حضرت سیدالشهداء و عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیهما پرداخت
محمد عابدینی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران نوین انتخاب شد.
مجتبی عابدینی کاپیتان سابق شمشیربازی سابر، بی سرو صدا سرمربی تیم ملی سوئد شد.
فرزاد باهر ارسباران با عملکرد قابل قبول خود در جام جهانی شمشیربازی سابر، به جمع 8 نفر پایانی صعود کرد.
«مرتضی عابدین ورامین» نخستین سرکنسول ایران در کاپان، عصر جمعه در دیدار با وزیر خارجه ارمنستان، رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.
زهرا عابدینی قهرمان مسابقات انتخابی تیم شمشیربازی زیر 23 سال کشورمان در اسلحه سابر شد.
این قاتل سنگدل که به قاتل «مارمولک نشان» مشهور شد، به صراحت قتل «محمدحسین ازغدی» (دانش آموز ۱۰ ساله) را پذیرفت. طولی نکشید که با طی مراحل دادرسی و پیگیری‌های سرکار خانم عابدین زاده (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) و دیگر مسئولان، حکم قصاص نفس «سجاد- ر» (قاتل مارمولک نشان) صادر شد و در تیر سال ۹۷ در ملأعام به اجرا درآمد.
پیمان جبلی در این حکم خطاب به عابدینی نوشته است: «نظر به مراتب تعهد، سوابق و تجربیات ارزشمند فرهنگی و رسانه‌ای جناب عالی، به موجب این حکم شما را به‏ عنوان معاون امور استان‌ها منصوب می‌ نمایم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ