مطهری با بیان اینکه اجازه ندهیم که این جمهوری بودن نظام کمرنگ شود، گفت: جا‌هایی که مردم حق دخالت دارند، آنجا محدود نشود و به گونه‌ای نشود که اراده مردم کمرنگ شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استاد حوزه علمیه به اظهارات اخیر امام جمعه مشهد درباره حجاب واکنش توییتری نشان داد. فاضل میبدی، استاد حوزه: آقای علم‌الهدی! دینی که با کشف حجاب از بین برود دین نیست، چیزی دیگر است؛ یکبار هم به دامات تشر بزن! محمدتقی فاضل میبدی استاد حوزه در توییتی در واکنش به اظهارات اخیر امام جمعه مشهد نوشت: علم الهدی: اگر با کشف حجاب مقابله نکنیم دین ما بر باد می رود. به ایشان باید گفت دینی که با کشف حجاب از بین برود دین نیست، چیزی دیگر است! از پیامبر (ص) آموخته ایم که دین با فقر و کشور با ظلم از بین می رود آقای علم الهدی! یکبار به دامات تشر بزن که در کشور این گرانی و تورم ایجاد شد؟
داور نامی است که «سید حسن تقی‌زاده» معروف، به «علی‌اکبرخان» داد؛ کسی که بعد از ۱۰ سال اقامت و تحصیل در ژنو، وزارت عدلیه (دادگستری) پهلوی اول به او داده شده بود.
زیباکلام نوشت: حاکمیت حتی قبول ندارند، نارضایتی وجود دارد؛ با توپ و تشر صحبت کرده‌اند، غیر مستقیم، گفته‌اند اهل عقب‌نشینی نیستند.
زیباکلام نوشت: حاکمیت حتی قبول ندارند، نارضایتی وجود دارد؛ با توپ و تشر صحبت کرده‌اند، غیر مستقیم، گفته‌اند اهل عقب‌نشینی نیستند.
فرد مترو خواب می گوید: اینجا تنها جای امن من است که مسافران همیشه تشر می‌زنند یا مأموران را خبر می‌کنند. بار‌ها هم مأمور مترو بیرونم کرده، اما من دوباره برگشتم تا شاید چند دقیقه بخوابم. مدتی است که مأمور مترو هم سراغم نمی‌آید. فکر کنم بی‌خیال شده یا دلش به حالم سوخته است.
تیم فوتبال اهواز که اردوی آماده سازی خود را در امارات دنبال می‌کند، فردا به تهران بازخواهد گشت تا آماده ادامه رقابت‌های لیگ برتر شود.
رئیس سازمان برنامه را با توپ و تشر به پارلمان فرا می‌خوانند که چرا به مجلس نیامدی و بودجه اشتغال را نمی‌دهی و او هم سراسیمه خود را به پارلمان می‌رساند و می‌گوید وقتی گفتیم که درآمد‌هایی که پیش‌بینی کرده‌اید خیالی است و به دست نمی‌آید حالا چرا یقه مرا می‌گیرید. از کجا بیاوریم که بدهیم؟
در جریان برگزاری بازی استقلال و هوادار و در آخرین دقایق این بازی یک اتفاق عجیب برای محمد محبی رخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ