شجاع خلیل زاده که با آسیب دیدگی به اردوی تیم ملی وارد شده بود، در اولین گام با قلعه‌نویی امیدوارکننده ظاهر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی و پیشکسوت استقلال به انتقاد تند از وضعیت این تیم و بی‌توجهی به مشکلات‌شان پرداخت.
تمرینات پیش فصل پرسپولیس برای فصل پیش رو به طور رسمی آغاز شد.
رهبر انقلاب در دیدار با رئیس و مسئولان قوه قضائیه بیان کردند: اگر کسی که به دادگستری مراجعه میکند با اخم شما مواجه شود، ولو به کارش هم رسیدگی شود، با دل‌شکستگی از آنجا بیرون میرود و اثر سوء دارد.
رئیس‌جمهور در گردهمایی رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در خارج از کشور گفت: معتقدیم که باید با هر کشوری به تناسب ظرفیت‌ها و اقتضائات آن همکاری کرد و در تعیین خطوط سیاست خارجی خود منتظر اخم و لبخند کسی نیستیم.
زن ایده آل کیست و چه ویژگی هایی دارد. از دید هوش مصنوعی زن ایده آل موی بلوند با اندام انحنادار و ظاهری جدی و حتی همراه با اخم دارد.
واکنش ترنت الکساندر آرنولد به دستور تعویضش که از طرف یورگن کلوپ صادر شده بود نشان می‌دهد ناکامی لیورپول در فصل جاری روابط درون رختکن را هم دچار تنش کرده است.
بوتاکس فرآورده‌ای از سم بوتولیسم است و اغلب برای کاهش خطوط پیشانی، خطوط اطراف چشم و خطوط اخم استفاده می‌شود. سیستم‌های عصبی عضلات را مسدود می‌کند؛ در نتیجه عضله تزریق شده نمی‌تواند منقبض شود و پوست به سختی چروک می‌شود.
مرد اول خروس‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲ آمار شگفت‌انگیزی در این رقابت‌ها به ثبت رساند.
این بار خبری از شوخی و خنده در صورت کی‌روش نبود؛ خشم، اخم و ناراحتی، تنها نکاتی بود که در چهره و کلمات سرمربی تیم‌ملی دیده می‌شد.
به تازگی ویدئوی جدیدی از پیشرفته‌ترین ربات انسان نما جهان «Ameca» منتشر شده است که حالت‌های جدیدی مانند خشم، سردرگمی و غم را از این ربات به نمایش می‌گذارد. آمکا اکنون می‌تواند چشمک بزند، لب‌هایش را جمع کند، اخم کند و پوزخند بزند.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به اینکه میز مذاکره را ترک نکرده و به صورت منطقی مذاکرات را دنبال می کنیم، گفت: هرگز کشور را به اخم یا لبخند دیگران معطل نمی‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ