کاروان ورزشی ایران با نام «شهید محسن حججی» در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماه صفر دومین ماه قمری است که برای نام‌گذاری آن دو دلیل ذکر می‌شود: نخست این که از صُفْرَة به معنای زردی گرفته شده، زیرا زمان انتخاب نام با فصل پاییز و زرد شدن برگ درختان مقارن بوده است. دلیل دوم این که از صِفْر به معنای خالی گرفته شده است، چرا که با پایان یافتن ماه‌های حرام (رجب، ذی‌القعده، ذی‌الحجه و محرم) قبایل بار دیگر وارد جنگ می‌شدند و شهر‌ها خالی می‌شد.
این شاسی بلند عجیب با نام لند اسپید کروزر نام‌گذاری شد و لقب سریع ترین SUV جهان را از آن خود کرد. ارتقای پیشرانه و توان فنی خودرو تنها بخشی از ماجرا بود.
شهردار کرمان گفت: هدف از خواهرخواندگی تنها نام‌گذاری خیابان نیست؛ بلکه هدف فراهم‌آوردن تفاهم در زمینه‌های مختلف آموزشی، صنعتی، گردشگری و شهری است و برای انتخاب «نیژنی» شهر تاریخی - تجاری روسیه، مطالعه‌های زیادی انجام شده است.
دانشمندان در تگزاس، دو نوع ملخ بی‌بال کشف کرده و نام آن‌ها را به افتخار «ویلی نلسون» خواننده معروف و بازنشسته آمریکایی که اکنون ۹۰ ساله است، و «جری جف واکر» اسطوره دیگر موسیقی کانتری که سال ۲۰۲۰، در ۷۸ سالگی فوت کرد، گذاشته‌اند.
در هشتادمین جلسه علنی شورای شهر مشهد تصویب شد تا تغییر نام بلوار صابر منشعب از بزرگراه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حد فاصل میدان احسان تا میدان شهدای نیروی هوایی به نام «شهید ابومهدی المهندس» نامگذاری شود.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که طرح‌های بیگانگان در یمن بی‌نتیجه خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
محققان سوئدی معتقدند که این توله شیر که اسپارتا نام‌گذاری شده، یکی از بهترین نمونه‌ها از حیوانات یافته شده از عصر یخبندان است که تا به امروز کشف شده است. دندان‌ها، پوست و بافت‌های نرم بدن این توله شیر، توسط یخ کاملا مومیایی شده‌اند و حتی اندام‌های داخلی بدن او نیز سالم هستند.
کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو به نام شهید محسن حججی نامگذاری شد.
کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو به نام شهید محسن حججی نامگذاری شد.
کاروان ورزشی اعزامی ايران به بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو به نام "شهید محسن حججی" نامگذاری شد.
نام‌گذاری نادرست و ذهنی اشیاء می‌تواند باعث بحث و جدل بی‌دلیل شود. به عنوان مثال همین باتری بغداد را در نظر بگیرید، برخی کارشناسان معتقدند که این اصلا باتری نیست.
لکسوس ES در کنار LS عرضه شد. ES مخفف Executive Sedan یا سدان اداری است که در واقع نسخه کوچک‌تر سدان پرچمدار این برند محسوب می‌شود.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: به زودی کمیسیون نام‌گذاری معابر شورای شهر تهران، نام‌گذاری یک معبر پایتخت به نام سازمان همکاری اقتصادی را بررسی می‌کند.
سخگوی شهرداری تهران گفت: به زودی کمیسیون نام‌گذاری معابر شورای شهر تهران، نام‌گذاری یک معبر پایتخت به نام سازمان همکاری اقتصادی را بررسی می‌کند.
نام‌گذاری سال‌روز ولادت حضرت زینب سلام‌الله‌علیها به روز پرستار، فرصت فرخنده‌ای برای قدردانی از این گروه فداکار جامعه است.
هشتم آذر را می‌شود روز ملی فوتبال ایران نام‌گذاری کرد؛ به ویژه که امروز در آستانه یک صعود تاریخی قرار داریم.
شهید سیدروح الله عجمیان روز ۱۲ آبان در جریان آشوب عده‌ای عوامل بیگانه در آزاد راه کرج - قزوین به شهادت رسید.
نرگس معدنی‌پور؛ رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران با اشاره به درخواست مکرر هموطنان و شهروندان تهرانی‌ها به نام معبری به نام شهید آرمان علی‌وردی گفت: در پی این درخواست‌ها با حضور شهردار منطقه ۵ معابر مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت خیابانی با عنوان نیلوفر جنوبی در شهران جنوبی برای تغییر نام به نام شهید آرمان علی‌وردی در دستور کار قرار گرفت.
بایرن مونیخ و دورتموند بی شک جذاب ترین جذاب فوتبال آلمان در سالیان اخیر بوده است.
بایرن مونیخ و دورتموند بی شک جذاب ترین جذاب فوتبال آلمان در سالیان اخیر بوده است.
این دریاچه به نام شهر ارومیه نام‌گذاری شده است که در اصل یک اسم آشوری به معنای «گودال آب» است. نام فارسی قدیمی آن تلالو (Chichast) که اشاره به ذرات معدنی درخشان معلق در آب دریاچه و در سواحل آن دارد. در دوران قرون وسطی به دریاچه کبودان معروف شد. نام لاتین آن «لاکوس ماتیانوس» بود، بنابراین در بعضی از متون از آن به عنوان دریاچه «ماتیانوس» یا دریاچه «ماتین» یاد می‌شود.
متولدین سال‌های ۷۳ تا ۸۹ شمسی را متولدین نسل Z نام‌گذاری می‌کنند. این نسل در بدو تولد با ابزارهای دیجیتال آشنا می‌شوند و یاد می‌گیرند که کارهای خود را با آن‌ها انجام دهند. به این نسل، نسل اینترنت، نسل نت، بومی‌های دیجیتال یا دیجیتال‌های مادرزادی نیز می گویند. آنها در کودکی با اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به عنوان جزئی از زندگی خود آشنا می‌شوند. آنها تصوری از دنیای قبل از تکنولوژی ندارند.
این بازی به عنوان "مادر همه بازی‌ها" نام‌گذاری شده است. درست مانند جام جهانی ۱۹۹۸، دو کشور در مرحله گروهی در یک مسابقه سیاسی به مصاف هم خواهند رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ