اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق تئوری، گربه‌سانان بعد از سقوط از هر ارتفاعی، جان سالم به در خواهند برد. از نظر فیزیکی قصد داریم تا به بررسی این موضوع بپردازیم.
نکته قابل توجه پرسپولیس در دو پیروزی اقتصادی اخیر، توانایی سرخ‌ها در حفظ نتیجه بوده است.
پرسپولیس می‌توانست در نیمه اول بازی تراکتور با نتیجه دو بر صفر به رختکن برود.
گلزن مس رفسنجان بعد از ضربه زیبایی که به تور دروازه نساجی چسباند مسافت زیادی را طی کرد تا این گل را به ساکت الهامی تقدیم کند.
هافبک جوان سپاهان اصفهان از ابتدای بازی امروز مقابل ذوب آهن اضفهان در ترکیب تیمش قرار گرفت.
فدراسیون شطرنج سرمربی را برای کوچ شطرنج‌بازان در جام جهانی انتخاب کرده که ریتینگ کمتری نسبت به ملی‌پوشان دارد.
نکته جالب شروع لیگ بیست و سوم غیبت پرافتخار ترین مربی تاریخ لیگ برتر بود.
عطاالله مهاجرانی با بیان اینکه اگر فضا به گونه‌ای باشد که افرادی که توانایی و دانش و تخصص مناسب و تجربه لازم را برای نمایندگی دارند؛ اما بیم ردصلاحیت یا عدم احراز صلاحیت! داشته باشند، نمی‌آیند، نوشت: چنانکه در فضای موجود و اگر همین فضا تداوم یابد، بسیاری نمی‌آیند، به ویژه وقتی جریان تند غوغاسالاری در فضای سیاسی کشور شکل می‌گیرد که چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی مانند دکتر علی لاریجانی و مهندس محمدرضا باهنر هم ناخالص و غیرخودی تلقی می‌شوند، حساب دیگران با کرام‌الکاتبین است.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
فتحعلی‌شاه قاجار، که در زمان سلطنتش عهدنامه‌های گلستان و ترکمنچای را امضا کرد و بخش‌های زیادی از ایران را از دست داد، سکه‌ای ضرب کرد که بر روی آن خود را "خسروِ کشورسِتان" نامید!
یحیی گل‌محمدی می‌گوید مسئولین باید خیلی صریح بگویند امکان آوردن VAR وجود ندارد و قول و وعده وعید ندهند.
عضو انجمن متخصصین پوست ایران گفت: جراحان و متخصصین اورژانس و بیهوشی حتی می‌بینیم که جراح قلب، اورولوژیست و متخصص داخلی و عفونی و زنان که تخصص‌های مورد نیاز جامعه هستند هم کار زیبایی انجام می‌دهند.
وقتی یک قهرمان می میرد در حالی که قطعه مهمی از زندگی هنوز در راه بوده است، همه چیز دردناک‌تر به نظر می‌رسد.
عصبانیت بی‌دلیل از فرهاد مجیدی، آن هم وقتی شانسی برای بازگشت مهدی قایدی به استقلال وجود نداشت.
عصبانیت بی‌دلیل از فرهاد مجیدی، آن هم وقتی شانسی برای بازگشت مهدی قایدی به استقلال وجود نداشت.
ستاره فصل گذشته استقلال با انتشار یک پست اینستاگرامی از هواداران این باشگاه خداحافظی کرد.
اشک‌های شوق مهدی قایدی بعد از گل تساوی استقلال در دقیقه 101 وقتی گل دوم وارد دروازه تیمش شد،‌روی صورت او خشکید.
مهدی قایدی یکی از محبوب ترین بازیکنان استقلال نزد نونهالان است
مهدی قایدی در مصاف با نساجی اگر چه موفق به گل زنی نشد اما یکی از خوب های استقلال بود و بارها خط دفاعی نساجی را آزار داد.
مهدی قایدی وقتی در شباب الاهلی حضور داشت ، استقلال قهرمان شد و حالا که به استقلال بازگشته شباب الاهلی در امارات جشن قهرمانی گرفته است.
مهدی قایدی یک بار دیگر ثابت کرد که مهره ای کلیدی در تیم ریکاردو ساپینتو است و این روزها استقلال روی کاکل او می چرخد.
ادعای علی فتح‌الله‌زاده درباره مبلغ مورد تفاهم میان استقلال و شباب الاهلی در انتقال مهدی قایدی جنجال تازه‌ای درست کرده است.
مهدی قایدی بعد از تساوی تیمش برابر مس رفسنجان در حالی که علاقه‌ای به مصاحبه نداشت، در پاسخ به اصرار خبرنگاران اظهار کرد: مصاحبه نمی‌کنم، چون وقتی مصاحبه می‌کنم، می‌آیند درباره زندگی شخصی آدم صحبت می‌کنند.
چند وقتی است که شایعه بازگشت قایدی به استقلال مجددا تکرار شده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که احتمال حضور وینگر بوشهری در جمع شاگردان ساپینتو چیزی بیشتر از یک شایعه است و آبی‌ها گام‌های مثبتی را نیز در این خصوص برداشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ