پاپ اسمیر بهترین روش برای تشخیص زودهنگام و درمان سرطان دهانه رحم است آزمایش پاپ اسمیر با هدف بررسی سرطان دهانه رحم انجام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر کاتولیک‌های جهان امروز اعلام کرد: به‌وضعیت مهاجران در اروپا رسیدگی شود.
پاپ فرانسیس دیروز خواستار بازتاب جهانی درباره خطرات احتمالی هوش مصنوعی شد و به قابلیت های اختلال آمیز و تاثیرات دوسویه آن اشاره کرد.
رهبر کاتولیک‌های جهان تمدید توافق صادرات غلات از بنادر دریای سیاه را خواستار شد.
رهبر کاتولیک‌های جهان با ابراز خشم از هتک حرمتِ «قرآن» در سوئد، صدور مجوز برای این اقدام شنیع را محکوم کرد.
فرانسیس گفت: وضعیت (در دوران دیکتاتوری) واقعاً بسیار گیج کننده و نامشخص بود. سپس این افسانه شکل گرفت که من آن‌ها را برای زندانی کردن تحویل داده ام. برخی از افراد در دولت می‌خواستند «سرم را ببرند» … (اما) در نهایت بی گناهی من ثابت شد.
پاپ فرانسیس که برای درمان برونشیت در بیمارستان بستری شده بود، امروز (شنبه) مرخص شد و گفت: هنوز زنده‌ام.
در بیانیه‌ی واتیکان آمده است: پاپ در روز‌های اخیر در نفس کشیدن دشواری داشت، اما مبتلا به کووید نشده است.
پاپ فرانسیس به دلیل عفونت تنفسی برای چند روز در بیمارستانی در رم، پایتخت ایتالیا بستری شد.
پاپ فرانسیس به دلیل عفونت تنفسی برای چند روز در بیمارستانی در رم، پایتخت ایتالیا بستری شد.
تصاویری از پاپ فرانسیس با یک کاپشن سفید بزرگ و لوکس در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که بسیاری را شوکه کرده است. البته این کاربران بعد از آنکه فهمیدند این عکس‌ها توسط هوش مصنوعی ساخته شده کمی از شوک درآمدند. در روز‌های اخیر تصاویر جعلی، اما بسیار شبیه به واقعی، هوش مصنوعی از چهره‌های معروف از جمله از دونالد ترامپ و ویل اسمیت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.
رهبر کاتولیک‌های جهان می‌گوید که روسیه تنها «امپراتوری» نیست که منافعش به آتش جنگ در اوکراین دامن می‌زند.
رهبر کاتولیک‌ های جهان تاکید کرد که نباید درد زلزله‌ زدگان سوریه و ترکیه فراموش شود.
هیات داوران سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر  متشکل از: هادی آرزم، علی رحیمیان، هوشنگ جاوید، رضا مهدوی، بهزاد عبدی، مجیدی اخشابی، اولگا خومووا(رئیس کنسرواتور سنت پترزبورگ)، آنتوان تننوف (آهنگساز و رئیس اتحادیه آهنگسازان روسیه) است. در بخش آهنگسازی موسیقی بی کلام دیپلم افتخار به محمد علی نجف پور برای آلبوم «اوراد» رسید. در بخش خوانندگی موسیقی دستگاهی، دیپلم افتخار را  سید محسن حسینی برای آلبوم «جز عشق ندارم هنری»دریافت کرد. در بخش آهنگسازی موسیقی معاصر و ارکسترال ایرانی بی‌کلام امیر حسین سمیعی برای آلبوم «اروند» جایزه باربد را از آن خود کرد. دیپلم افتخار خوانندگی موسیقی پاپ و تلفیق به غلامرضا صنعتگر و عارف علیزاده برای آلبوم «تهران جان» و جازه باربد به وهاب ابراهیمی برای آلبوم «باید ستاره شد» رسید.
رهبر کاتولیک‌ های جهان امروز در سخنانی اعلام کرد: در کنار زلزله‌ زدگان ترکیه و سوریه هستیم.
رژیم صهیونیستی که کارنامه ای مملو از قتل عام و جنایات جنگی دارد با ارسال پیام هایی جداگانه برای دبیرکل سازمان ملل و پاپ در ارتباط با موضوع نظامیان اسیر خود در غزه، سعی بر مظلوم نمایی دارد.
رهبر کاتولیک‌های جهان خواستار از سرگیری مذاکرات هسته‌ای ایران شد.
رهبر مسیحیان کاتولیک جهان امروز دوشنبه در اظهاراتی خواستار ازسرگیری مذاکرات هسته ای در راستای پیشگیری از وقوع جنگ احتمالی در منطقه شد.
رهبر پیشین کاتولیک‌های جهان امروز شنبه در سن ۹۵ سالگی در واتیکان درگذشت.
جوزف آلویسیو راتزینگر (Joseph Aloisius Ratzinger) ملقب به پاپ بندیکت شانزدهم امروز در محل اقامت خود در شهر واتیکان درگذشت. این پاپ آلمانی پس از کناره‌گیری از رهبری کاتولیک‌های جهان در واتیکان اقامت گزیده بود.
رهبر کاتولیک های جهان با مفهوم خواندن جنگ در اوکراین، پایان هر چه زودتر آن را خواستار شد.
«پاپ فرانسیس»، رهبر کاتولیک‌های جهان امروز -یکشنبه- فاش کرد که پس از انتخابش در سال ۲۰۱۳ نامه استعفای خود را امضا کرده است تا در صورت بروز مشکلات جدی سلامتی و عدم توان انجام وظایف خود استعفا دهد.
رهبر کاتولیک‌های جهان، جنگ اوکراین را «جنگ جهانی» خواند و گفت که همین حالا هم دست‌های زیادی در آن دخیل است.
رهبر کاتولیک‌های جهان از مردم خواست تا در سال نو میلادی هزینه‌های جشن و هدیه را کاهش داده و در عوض آن را به اوکراین ارسال کنند!
تست پاپ اسمیر به عنوان یکی از تست‌های غربالگری بیماری‌های دهانه‌ی رحم انجام می‌شود. ویژگی بسیار مهم این تست این است که در حدود ۸۰ درصد در کاهش سرطان دهانه‌ی رحم موثر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ