تور جهانی تنیس با انجام دیدارهای راند دوم‌ جدول مقدماتی در جزیره کیش ادامه یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با درخشش شناگران استان فارس، این استان در دهمین روز المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.
با درخشش شناگران استان فارس، این استان در دهمین روز المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.
در پیام مقتدی صدر آمده است: شما سوزاندن پرچم هم جنسگرایان را جرم می‌دانید پس چرا سوزاندن قرآن کریم را جرم نمی‌دانید درحالی که این جنایت اقدامی تحریک آمیز علیه تمام مسلمانان است.
چهارمین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با چهار دیدار پیگیری و تیم‌های آرژانتین، آمریکا، ایتالیا و فرانسه مقابل حریفان به برتری رسیدند.
ایران در دومین روز از مسابقات دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ موفق به کسب مدال نشد.
ایران در دومین روز از مسابقات دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ موفق به کسب مدال نشد.
تیم شهداب ایران در دومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با پیروزی برابر نماینده افغانستان فردا برای صدرنشینی در گروه B  مرحله مقدماتی برابر چین تایپه قرار می گیرد.
برای دومین سال متوالی، یحیی گل‌محمدی با شکست و واگذاری صدر جدول به استقبال روز تولد خود رفته است.
تور جهانی تنیس با انجام دیدارهای راند دوم‌ جدول مقدماتی در جزیره کیش ادامه یافت.
تیم والیبال هورسان رامسر در دومین دیدار روز نخست مرحله پلی‌آف با شکست سه بر دو پاس گرگان یک گام به مرحله نیمه نهایی نزدیک شد.
بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به دلیل اعتراض به مشکلات مالی، برای دومین روز متوالی در تمرینات این تیم حاضر نشدند.
تیم پرواز هوانیروز در دومین روز از مسابقات هفته دهم لیگ برتر هندبال مردان به رده نهم جدول صعود کرد.
چهار دیداری که می توانستند معادلات بالای جدول بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ را بهم بریزند با پیروزی دو تیم مدعی همراه شد و دو دیدار روز جمعه هم در این معادله تاثیرگذار خواهد بود.
در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، عملیات های مختلفی از جمله «انهدام پهپادهای حمله‌ور توسط سامانه‌های بومی پدافندهوایی مجید و خاتم»، «عملیات بالگردهای هوانیروز در شرایط نامساعد آب و هوا»، «عملیات ترکیبی بالگردهای نیروی زمینی و نیروی دریایی ارتش» و «حضور موفق ابابیل ۵ در رزمایش ذوالفقار ارتش» به اجرا درآمد.
فیلم‌های شانزدهمین دوره «سینماحقیقت» در چهار بخش بلند، کوتاه، نیمه بلند و شهید آوینی اکران می‌شوند. همچنین تعدادی از آثار منتخب برای مخاطبان در «موزه سینمای ایران»، نمایش خواهند داشت. جدول نمایش آثار مستند در این دوره از جشنواره را از اینجا دریافت کنید.
بازار خرید و فروش مسکن در آخرین روز دومین هفته از ماه آخر پاییز در منطقه مرکزی تهران قیمت ها با کمی تغییرهمراه بوده است.
دومین روز رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱
سپاهان با کسب دومین برد پیاپی ، صدر جدول لیگ برتر را حفظ کرد
رئیس جمهور در دومین روز از سفربه استان کرمان در مرقد حاج قاسم سلیمانی حاضر و در ادامه در روستای محروم کوشا،با مردم گفتگو کرد وی همچنین در جمع مردم جیرفت از تشکیل «استان کرمان جنوبی» خبر داد.
رئیس جمهور در دومین روز از سفر به استان کرمان، در مرقد حاج قاسم سلیمانی حاضر و با مردم گفتگو کرد.
هفته اول از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر در حالی آغاز می‌شود که در روز اول این مسابقات جدال حساس استقلال و سپاهان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد!
دومین روز از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، همزمان با هفتم محرم‌الحرام صبح امروز در دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی برگزار شد. در این مراسم که با حضور جمعی از محبان خاندان عصمت و طهارت (ع) و برخی فعالان سیاسی و چهره‌های فرهنگی برگزار شد، حجت‌الاسلام محمود رستگاری به ایراد سخنرانی پرداخت و مداحان اهل بیت (ع) مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند. / خبرآنلاین
منابع ارزی صندوق توسعه ملی حق همه ایرانیان است؛ اما در این شرایط، گروهی خاص در دولت‌های گذشته با نام های مختلف، حدود ۱۵ میلیارد دلار دولتی به عنوان وام ارزی دریافت کرده اند، ولی حالا برای بازپرداخت این وام‌ها، ساز مخالف کوک کرده اند و می‌گویند بگذارید وام‌های ارزی، ریالی تسویه شود!
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: با توجه به لزوم کنترل قیمت‌ها پس از حذف ارز ترجیحی و تنظیم بازار، زمان مناسبی برای استیضاح وزیر صمت نیست و نمایندگان برای برطرف کردن مشکلات باید تعامل بیشتری داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ