اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عصر چهارشنبه بیست و پنجم مرداد سقوط مرگبار مرد جوانی از پنجره طبقه چهارم خانه‌ای در غرب تهران به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد.
در آرژانتین جسد فوتبالیستی پیدا شد که چند روز پیش به یک داور حمله کرده و او را به قتل تهدید کرده بود. این موضوع مساله مافیا در فوتبال این کشور را بار دیگر مطرح کرده است.
در آرژانتین جسد فوتبالیستی پیدا شد که چند روز پیش به یک داور حمله کرده و او را به قتل تهدید کرده بود. این موضوع مساله مافیا در فوتبال این کشور را بار دیگر مطرح کرده است.
در آرژانتین جسد فوتبالیستی پیدا شد که چند روز پیش به یک داور حمله کرده و او را به قتل تهدید کرده بود. این موضوع مساله مافیا در فوتبال این کشور را بار دیگر مطرح کرده است.
بدنساز ونزوئلایی در سن ۵۰ سالگی به دلیل نامعلومی جان خود را از دست داد.
ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی بر اثر تیراندازی در یک پایگاه نظامی در منطقه نقب اشغالی خبر داد.
منابع عبری گزارش دادند که یک افسر سابق موساد در حادثه غرق یک قایق تفریحی در سواحل ایتالیا کشته شده است.
«زهرا برناکی»، دونده دامغانی دارنده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا بر اثر سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داد.
تیم پلیسی در سردخانه بیمارستان با جسد دختر ۱۷ ساله‌ای مواجه شدند که براثر آنژیوگرافی فوت کرده بود. بررسی‌های ابتدایی حکایت از آن داشت که دختر نوجوان با بیماری قلبی برای اقدامات درمانی با اعضای خانواده خود از آمل به این بیمارستان آمده، اما براثر آنژیوگرافی فوت کرده است!
تیم والیبال زنان ایگور گورگونزولا ایتالیا اعلام کرد که جولیا ایتوما، بازیکن این تیم، پس از یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا در سن 18 سالگی در ترکیه درگذشت.
پیدا شدن جسد هواداری که در گذشته وارد زمین فوتبال شده و به دلیل ضرب و شتم جک گریلیش به زندان افتاده بود در انگلیس خبرساز شده است.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد زن جوانی مواجه شدند که به طرز مشکوکی فوت کرده و آثار کبودی بر روی بدنش بر اثر جمود نعشی مشهود بود؛ بررسی‌های تخصصی نیز نشان می‌داد متوفی بخاطر درد میگرن قرص‌های استامینوفن مصرف می‌کرد.
خانم وکیل و همدستانش دوباره محاکمه می‌شوند/ مرگ مشکوک راننده خون آلود پشت فرمان خودرو!/ مرگ هولناک ۲ کودک ۷ ساله/ مرگ مرموز زن معلول در خانه/ ماجرای نوزادی که دو بار فروخته شد/ اعترافات تکان‌دهنده عروس آدمکش!/ سرقت‌های سریالی با پابند الکترونیکی
تحقیقات پس از یک ماه از جنایت ادامه داشت تا اینکه چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ، متهم را در ایستگاه اتوبوس "دماوند" مشاهده و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای، مرد جنایتکار را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند. متهم پس از بازداشت با دستور بازپرس حمیدرضا کیاستی نیا؛ قاضی کشیک دادسرای امور جنایی، برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
مرگ مشکوک پسر معتاد در کمپ ترک اعتیاد
مرگ اخیر چهره‌های عمومی شناخته‌شده، چون «گونگ» و «چو» باعث شده بسیاری در چین آمار‌های رسمی کووید را زیر سوال ببرند.
دیمیتری زلنوف، سرمایه دار املاک و مستغلات روسیه ۵۰ ساله در ۹ دسامبر سال جاری میلادی با دوستانش در آنتیب برای صرف شام رفته بود که ناگهان حالش بد شد، از پله‌ها به پایین افتاد و از ناحیه سر دچار آسیب جدی شد. وی در حالی که در بیمارستان پاستور در شهر نیس تحت معالجه و درمان قرار داشت، درگذشت.
درگذشت یک خبرنگار ورزشی آمریکایی در جریان پوشش خبری بازی آرژانتین و هلند از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبرساز شد.
این پسر نوجوان اهل روستای یالغوز آغاج شهرستان مرند بود که گفته می‌شود، در اثر درگیری و گازگرفتگی توسط راسو جان خود را از دست داده است.
دکتر فائزه اسلامی، پزشک هماهنگ‌کننده اهدای عضو، خودش مرگ مغزی این زن جوان را تایید کرد. او ماجرای این اتفاق دردناک را اینطور روایت کرد: این خانم ۳۵ ساله در یک کلینیک پذیرش شد تا عمل بینی انجام دهد، اما بعد از عمل، گویا دچار ایست قلبی شد. عملیات احیا صورت گرفت. بعد از آن نیز به دلیل کمبود اکسیژن دچار آسیب مغزی شد و نیاز به بستری در قسمت آی‌سی‌یو بیمارستان را داشت. برای همین خیلی زود از کلینیک به بیمارستانی در پایتخت منتقل شد. اما کم‌کم روند مرگ مغزی صورت گرفت. این حالت در خانم پیشرفت کرد و کل مغز دچار آسیب و در نهایت مرگ مغزی شد.
بررسی‌های ابتدایی بازپرس کشیک قتل نشان داد حال جسمی ۲ زن جوان پس از نوشیدن مشروبات الکلی وخیم شده و پس از مراجعه به این بیمارستان روی تخت بخش اورژانس به دلیل مسمومیت فوت کردند.
مرگ مشکوک فعال فضای مجازی در پاریز
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: در پی گزارش مشاهده خودروی مشکوک در نزدیکی بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان، مأموران کلانتری ۱۱ سیرجان سحرگاه پنجشنبه ۱۰ شهریور به محل عزیمت کردند و در نخستین بررسی‌ها دریافتند پیکر بی‌جان یک جوان تقریباً ۳۰ ساله پشت فرمان قرار دارد. از آنجا که آثار خاصی مبنی بر خفگی یا وارد شدن ضربات جسم سنگین و تیز بر بدن وی دیده نشد، جسد برای مشخص شدن علت مرگ و انجام آزمایش‌های تخصصی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شد.
گفته شده است که این فرد برای حضور در مراسم ختم راهی یکی از شهرهای جنوبی استان فارس شده و در مسیر بازگشت خودرو وی در مسیر به سمت فیروزآباد سالم در محلی پارک شده که پرتگاه در کنار آن قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ