دزفول- معاون فرهنگی- اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول از آغاز فعالیت دفاتر مشاوره و مددکاری رایگان ویژه عموم مردم در تمام کلانتری‌های این شهرستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: الگوی مراکز نوآوری شرکتی یکی از اولویت‌های معاونت علمی است که برای شروع با شش مجموعه دانش بنیان آغاز شده است.
مرکز تجاری ایران در نیجریه فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده و مسئولیت پاویون ایران در نمایشگاه حلال در لاگوس که در شهریورماه برگزار می‌شود را برعهده گرفته است.
سخنگو و معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی از تشکیل کارگروه و آغاز فعالیت رسیدگی به وضعیت اینترنت خبر داد.
عقد قرارداد باشگاه پیکان با 4 ستاره جوان والیبال ایران رسمی شد.
مرکز نوآوری مغز با هدف بسترسازی برای انجام فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناورانه با رویکردهای بین رشته‌ای کار خود را آغاز کرد.
لیونل مسی درحالیکه شایعات زیادی درباره انتقال او به الهلال وجود دارد فعالیت به عنوان سفیر گردشگری عربستان را آغاز کرد.
دفتر علی لاریجانی با انتشار بیانیه‌ای آغاز فعالیت انتخاباتی وی برای مجلس دوازدهم را تکذیب کرد.
جلسه قرارگاه ثبتی ولایت با هدف مهار تورم و رشد تولید در حوزه مأموریت‌ها و خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور مدیران اصناف و اتاق بازرگانی برگزار شد.
مشاور مسکن وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی پویش صاحبخانه خوب و بنگاه معاملات امین و آغاز فعالیت گشت‌های شناسایی خانه های خالی از امروز در تهران و پردیس خبر داد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: فعالیت خط آبی بندر آبادن- سیبه عراق به صورت رسمی از خردادماه سال‌جاری آغاز می‌شود.
رییسی در دیدار اخیرش با جمعی از فعالان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان درباره موضوع فیلترینگ اظهار کرد: فعالیت هر سکوی خارجی که حاضر به مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی با ایجاد دفتر در داخل کشور باشد، هیچ منعی ندارد.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز فعالیت مدارس این استان از روز دوشنبه چهاردهم فروردین ماه خبر داد.
تایباد ـ مسئول قرارگاه جهادی شهید سلیمانی تایباد گفت: ۳۰ گروه جهادی فعالیت خود را در مناطق محروم شهرستان تایباد آغاز کردند.
بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار مرکز مبادله ارز و طلای ایران از روز سه‏ شنبه مورخ ۲ اسفندماه ۱۴۰۱ فعالیت رسمی خود را در حوزه معاملات ارزی (اسکناس و حواله) آغاز می‌کند.
رقیب بهداد سلیمی در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی تبلیغات خود را آغاز کرد و خواستار حمایت ورزشکاران شد.
از امروز ۲۴ آبان ماه طبق اصلاحیه پیشنهادی سازمان بورس، فعالیت بازارگردانی صندوق پالایش یکم آغاز می‌شود.
«مرتضی عابدین ورامین» نخستین سرکنسول ایران در کاپان، عصر جمعه در دیدار با وزیر خارجه ارمنستان، رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی قیطریه همزمان با هفتم مهرماه و روز آتش‌نشان خبر داد.
مسئول مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش گفت: تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی و در همه استان های کشور از ابتدای سال تحصیلی جدید به صورت حضوری بازگشایی خواهند شد.
مسئول قرارگاه نجف اشرف شهرداری تهران گفت: با حضور ۵۰۰ خادم حسینی در موکب قرارگاه نجف اشرف اقدامات خدماتی و فرهنگی شهرداری تهران آغاز شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: اعضا هیأت‌های بازرسی خود باید به احسن وجه متصف به اوصاف، معیارها و شاخص‌های مورد ارزیابی باشند.
دفتر توسعه روابط تجاری خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در شهر بوداپست، پایتخت مجارستان فعالیت خود را آغاز کرد.
انزلی- مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با اشاره به راه‌اندازی خطوط کشتیرانی منظم کانتینری در خزر از تردد ۹ کشتی از بنادر انزلی، امیرآباد و نوشهر به بنادر آستراخان، آکتائو و ماخاچ‌کالا خبرداد.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: آئین نامه رتبه بندی معلمان ۱۵ دی ماه به تصویب نهایی رسید و ۲۶ همین ماه سامانه برای بارگذاری مدارک معلمان راه اندازی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ