علی نوبخت فوتبالیست جوان بر اثر ضربه به سر در حین بازی درگذشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الکس کالینز، ستاره فوتبال آمریکایی در تصادف با موتورسیکلت جان خود را از دست داد.
باشگاه اورتون مرگ یک کارگر در پروژه ساخت ورزشگاه جدیدش را تایید کرد.
یک اتفاق تلخ و سانحه تصادف باعث مرگ یکی از بازیکنان جوان ذوب آهن شد.
یک زن ۲۳ ساله برزیلی دو روز پس از نزاع بین طرفداران تیم‌های پالمیراس و فلامنگو بر اثر اصابت یک بطری نوشیدنی به گردنش جان خود را از دست داد.
یکی از موج‌سواران نخبه دنیا در حال موج‌سواری در سواحل اندونزی دچار سانحه شد و مقابل چشمان بهت‌زده تماشاچیان از شدت خونریزی جان باخت.
پس از 4 سال، فیفا پرونده مربوط به جنگ قضایی کاردیف و نانت بر سر حق انتقال امیلیانو سالا را مختومه اعلام کرد. باشگاه ولزی باید 17 میلیون یورو رقم انتقال را به نانت پرداخت کند.
بازیکن تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان که تجربه حضور در تیم جوانان ایران را هم دارد در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.
بررسی‌های اولیه تیم جنایی حکایت از آن داشت، احتمالا این دختر و پسر جوان به دلیل مسمومیت به کام مرگ فرو رفتند اما پس از تحقیقات میدانی ماموران پلیس ماموریت یافتند تا با اقدامات فنی و اطلاعاتی درباره علت این حادثه تحقیق کنند.
در ساعت ۸ صبح امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی محدوده دور برگردان کرمان، یک دستگاه وانت پیکان به رانندگی فردی ۴۰ ساله و بدون گواهینامه به علت خستگی و خواب آلودگی از سطح سواره رو خارج شده پس از برخورد با چند اصله درخت وارد پیاده رو می‌شود. این وانت سپس با عابر پیاده که دختری ۱۸ ساله و بر روی جدول داخل پیاده رو نشسته بوده برخورد که متأسفانه وی در دم فوت می‌نماید.
یکی از هواداران باشگاه الرجا پیش از آغاز دیدار روز گذشته این تیم برابر الاهلی مصر جان خود را از دست داد.
دین هالند، سوارکار معروف و موفق استرالیایی که در جریان یک مسابقه اسب‌سواری زمین خورده بود، در 34 سالگی درگذشت. او 4 فرزند زیر 5 سال داشت.
به گفته شاهدان عینی گویا مخزن تصفیه فاضلاب موجود در شرکت هر دو ماه باید تمیز می‌شد که طبق روال همیشگی اقدام شده بود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این در که این حادثه سه نفر جان باختند، اضافه کرد: در ساعت ۴:۳۰ پیکر یک مرد از زیر آوار خارج که هیچ گونه علائم حیاتی نداشت.
طبق اعلام آتش نشانی شهر نیشابور، دو کارتن خواب به دلیل سقوط منبع بزرگ ذخیره آب به طرز دلخراشی جان باختند.
علی نوبخت فوتبالیست جوان تیم فوتبال احسان شهرری در یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر نوجوانان تهران بر اثر ضربه به سر در حین بازی درگذشت.
رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان از فوت یک صخره‌نورد همدانی هنگام صعود در ارتفاعات ایلام خبر داد.
سها رضانژاد که تیرماه ۱۳۹۹ همراه با یک گروه گردشگری در ارتفاعات «جهان‌نمای» کردکوی حضور داشت، مفقود و پیکر او پس از ۲۸ روز جستجو در منطقه «چِکِل‌سر» جنگل شموشک این شهرستان کشف شد.
فیلمون مولالا، قهرمان ملی فوتبال زامبیا، به شکلی فجیع درگذشت و این کشور آفریقایی را سوگوار کرد.
ویدیو هولناک از سقوط مرگبار یک زن با پاره شدن طناب بانجی جامپینگ را ببینید.
مرگ دلخراش خانواده شیرازی
مرگ دلخراش ۲ نوجوان موتورسوار
منبع اصلی ادعای انفجار ردمی 6A حساب کاربری MD Talk YT در توییتر است که تصویری دل‌خراش از فرد فوت‌شده را به‌اشتراک گذاشته است.
زیرساخت‌های بومی مهیا شده برای تولید واکسن کرونا در کشور در مقابل دیگر تهدیدات بهداشتی از جمله بیماری "آبله میمون" قابل استفاده خواهد بود؛ هرچند فعلا برای تصمیم‌گیری در این مورد زود است، وزارت بهداشت با جدیت تمام پیگیر مسائل مرتبط با این بیماری است.
مرگ بازیکن حریف تیم ملی در سانحه دلخراش

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ