رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۲ اسفند) نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی و از بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۱ و روز شنبه (۱۳ اسفند) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش پراکنده و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: سامانه بارشی جدید از سمت شمال غرب فردا به کشور وارد می‌شود.
از بعد از ظهر امروز با ورود سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌های همرفتی گاهی رگبار و رعد و برق به‌خصوص در نیمه‌غربی و ارتفاعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک به‌ویژه در ساعات عصرگاهی در مناطق جنوبی و غربی استان مورد انتظار است.
کارشناس هواشناسی گفت: سامانه بارشی از امروز بعد از ظهر، از محدوده غربی وارد کشور می‌شود و تا فردا گسترش پیدا می‌کند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد:جمعه سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز غربی شاهد بارش باران به شکل رگبارهای پراکنده خواهیم بود.
سه‌شنبه، با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور، در مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی، غرب سواحل دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، شمال شرق، استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (۵ اردیبهشت) نیمه‌ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید به استان و فراگیر شدن فعالیت آن در روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه خبرداد.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، دوشنبه سامانه بارشی در کل کشور به جز جنوب شرق فعال خواهد بود و سه شنبه نیز در نیمه شرقی کشور، سواحل دریای خزر، جنوب، مرکز، جنوب غرب بارش باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات بارش برف و برای شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز بارش پراکنده انتظار می‌رود.
با ورود سامانه جدید، بارش شدید در قزوین و تهران را شاهد خواهیم بود و آخر هفته در نیمه شمالی سیستان و بلوچستان،در سواحل شمالی کشور رگبار باران و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می شود.
ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی جدید از غرب کشور وارد شد و با ورود این سامانه، بارش شدید در قزوین و تهران را شاهد خواهیم بود.
به گزارش سازمان هواشناسی اواخر وقت امروز سامانه بارشی جدید از جنوب غرب وارد کشور می‌شود و در خوزستان و ایلام موجب بارش خواهد شد.
هواشناسی اعلام کرد: طی روز یکشنبه از سمت شمال‌غرب و غرب سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود.
از بعد از ظهر شنبه با ورود سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب و غرب، بارش در استان‌های مرزی این مناطق و برخی مناطق غرب کشور شروع خواهد شد این سامانه در روز یکشنبه (۹ بهمن) در شمال غرب، برخی نقاط غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی سبب بارش برف و باران و وزش باد می‌شود.
فردا تمرکز بارش‌ها در نوار شمالی و بخش‌هایی از غرب خواهد بود. ورود سامانه بارشی از جنوب غرب پیش‌بینی شده که استان‌های خوزستان، بوشهر و بارش‌ها در مناطق سردسیر به صورت برف خواهد بود.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از فعالیت سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور، بارش برف و باران، کاهش دما و همچنین نفوذ سامانه بارشی جدید به جنوب غرب کشور خبر داد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود امواج بارشی به غرب استان از بعد از ظهر فردا چهارشنبه و فعالیت متناوب آن تا ۲۶ آذرماه در بیشتر مناطق خبرداد.
فردا سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در برخی مناطق واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران ابرناکی، رگبار باران و وزش باد روی می‌دهد و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده است.
در غرب سواحل خزر، بخش‌هایی از اردبیل و شمال آذربایجان‌شرقی بارش تداوم خواهد داشت و از اواخر وقت، سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی روز جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور ابرناکی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در برخی مناطق غرب و شمال‌غرب پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارشی جدید به غرب استان از عصر چهارشنبه خبر داد و گفت: بارش‌های مطلوبی به ویژه در غرب و جنوب اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، البرز و تهران، غرب استان‌های اصفهان و فارس بارندگی رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی با ورود سامانه بارشی جدید از سمت غرب کشور، رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید را در کشور شاهد خواهیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ