در مراسم ترحیم آتش‌نشان شهید «قریب رضا دارابی» عباس عراقچی به محمود کریمی تسلیت گفت. آتش‌نشان شهید رضا دارابی، شوهر خواهر محمود کریمی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سفر خود به مصر با رئیس اطلاعات این کشور در منطقه العلمین در غرب مصر دیدار کرد.
رئیس جنبش حماس در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان اعلام کرد که حماس تصمیم دارد به هر شکلی در برابر اشغالگران مقاومت کند و طرح پایبندی به مشروعیت بین‌المللی را نمی‌پذیرد.
عباس جدیدی ابتدای جلسه نسبت به یک بند اساسنامه انتخاباتی در خصوص چگونگی انصراف کاندیدا اعتراض کرد و در ادامه نسبت به اینکه چرا به عنوان اولین کاندیدا باید صحبت کند، معترض شد.
پس از سفر عباس به چین، اکنون نتانیاهو به دنبال دیدار با رئیس جمهور چین است.
رئیس پارلمان ارمنستان در دیدار خداحافظی با «عباس بدخشان ظهوری» سفیر جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران شریک ویژه ایروان بوده و خواهد ماند.
اگر چینی‌ها در جریان دیدار محمود عباس از پکن طرح صلح یا ابتکاری برای میانجیگری بین دولت خودگردان و اسرائیل ارائه کنند، مورد استقبال سعودی‌ها و حتی آمریکا قرار خواهد گرفت و در آن صورت، مقابلۀ رسمی و علنی جمهوری اسلامی با آن، به قیمت به‌هم خوردن روابط با پکن و منجمد شدن رابطه با عربستان تمام خواهد شد. با این حساب، به نظر نمی‌رسد که جمهوری اسلامی به مقابلۀ علنی با چنین ابتکاری برخیزد.
شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.
باشگاه آلومینیوم اراک به قضاوت عباس راکی در 45 دقیقه اول دیدار برابر نساجی مازندران معترض شده است.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران که به همراه عباس عراقچی اخیرا وارد لبنان شده است، با دبیرکل جنبش حزب‌الله دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
در این دیدار که مهدی سبحانی سفیر ایران در سوریه و سید عباس عراقچی معاون سابق وزیر خارجه نیز حضور داشت، موضوعات مختلف از جمله تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای به ویژه تحولات جدید در روابط خارجی سوریه و همچنین برقراری روابط بین ایران و عربستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران روز گذشته برای دیدار با مقامات ارشد سوریه وارد دمشق شد. عباس عراقچی در این سفر او را همراهی می کند.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در آستانه برگزاری همایش حمایت از قدس در قاهره، با احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب دیدار و رایزنی کرد.
منابع خبری از دیدار زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با عباس کامل رئیس دستگاه اطلاعات مصر خبر دادند.
پاکو خمس تائید کرد که محمد عباس‌زاده شرایط بازی ندارد و در دیدار مقابل فولاد به میدان نخواهد رفت.
محمد عباس زاده به دلیل دریافت کارت زرد در بازی با نساجی، دیدار مقابل استقلال را از دست داد.
محمد عباس زاده به دلیل دریافت کارت زرد در بازی با نساجی، دیدار مقابل استقلال را از دست داد.
تبریز- تیم داوری بازی دو تیم نساجی مازندران و تراکتور مشخص شد و قرار است عباس راکی داور وسط این بازی باشد.
در این دیدار دو طرف پیام های مثبتی به هم داده‌اند و عباس کامل تاکید کرده است که موضع قاهره عدم پیوستن به هرگونه ائتلاف سیاسی و یا نظامی علیه ایران است.
میلاد خدایی معتقد است تنها ایراد قضاوت عباس راکی در دیدار مس کرمان و پرسپولیس تفاوتی بود که بین دو تیم قائل میشد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با عبدالله دوم پادشاه اردن روز سه شنبه در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک دیدار کرد.
محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه برای دیدار با رئیس جمهور مصر عازم قاهره خواهد شد.
شهاب‌الدین طباطبایی، روزنامه‌نگار، ۸ اسفند سال ۹۷ در یادداشت خود در روزنامه شرق بخشی از گفت‌وگوی عباس معروفی با نشریه ادبی «الفبا» پیرامون ماجرای دیدارش با سیدابراهیم رئیسی ، رئیس وقت دادگاه انقلاب- را بازنشر داد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با نماینده اتحادیه اروپا در امور فلسطین دیدار و درباره آخرین تحولات اراضی اشغالی و اقدامات رژیم صهیونیستی رایزنی کرد.
سفیر فلسطین در ترکیه امروز از سفر ۳ روزه محمود عباس به آنکارا و دیدار وی با رجب طیب اردوغان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ