مهرداد محمدی که در بازی قبلی السیلیه گلی استثنایی را زده بود، امروز هم از ابتدا در ترکیب تیمش حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه بان با تجربه لیگ برتری بعد از نجات از حادثه آتش سوزی مراحل درمانی اش را طی می کند.
ساکت الهامی زمانی که سرمربی هوادار بود، بعد از پیروزی تیمش در جام حذفی گفت من با چند تا پیرز‌ن هم این‌ها را می‌برم و مهرداد رضایی در لیگ این‌گونه جوابش را داد. حالا الهامی بعد از پیوستن به مس این بازیکن را از تیم خط زده. رضایی هم علت کنار گذاشته شدنش را این شادی پس از گل اعلام کرده است. / منبع: فارس
امروز شنبه ۱۴ مرداد ماه بورس ایران بعد از چند روز تعطیلی دوباره کار خود را آغاز کرد و دوباره شاخص کل به کانال ۲ میلیون واحد بازگشت. خبر‌هایی مبنی بر بازگشت خودرو به بورس کالا، پول حقیقی‌ها را به سمت گروه خودرویی هدایت کرد.
در جلسه رسیدگی مینا اتهامش را قبول کرد و گفت: من برای اینکه بتوانم خوشبخت شوم رابطه‌ای با مهرداد شروع کردم. او وضع مالی خوبی داشت و من هم می‌خواستم از سختی‌ها رها شوم، اما بعد فهمیدم این رابطه عاشقانه نیست و مهرداد بیمار است و من را شکنجه می‌کند.
آسمان تهران فردا (۱۲ مرداد) صاف، از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۹ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۳ مرداد) صاف، تا قسمتی ابری، از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بعد از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و بازنگری و اصلاح قانون اساسی در مرداد ۱۳۶۸، دو یار همراهِ امام خمینی یکی از مشهد و دیگری از رفسنجان که از دهه ۱۳۴۰ صحنه مبارزات مردم را در اقصی نقاط کشور اداره کردند، سکاندار نظام شدند. آیت‌الله سید علی خامنه‌ای با رای غیر مستقیم مردم توسط مجلس خبرگان رهبری، در کسوت دومین رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفت و آیت‌الله اکبر هاشمی رفنسجانی با رای مستقیم مردم، پنجمین رییس‌جمهور ایران شد.
تیم فرنگی جوانان بعد از کسب قهرمانی آسیا، برای شرکت در مسابقات جهانی لهستان دو مرحله اردوی 10 روزه خواهد داشت که از اول مرداد در خانه کشتی آغاز خواهد شد.
دلیریان ادامه داد: با پرتاب ماهواره خیام در مرداد ماه سال ۱۴۰۱ که امکان تأمین تصاویر ماهواره‌ای با قدرت تفکیک مکانی ۱ متر را در بازه زمانی کوتاه از کل کشور فراهم می‌آورد، ظرفیت منحصر به فردی در اختیار کشور قرار گرفت تا نقشه‌های پوششی کل کشور بعد از حدود دو دهه به روزرسانی شود.
سهیل مهدی 12 مرداد ماه را تاریخ قطعی شروع لیگ برتر ایران دانست.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ به بعد نقض‌های حقوق بشر بسیاری علیه ایرانیان صورت گرفته است اما آنها مدعی هستند که حقوق بشر را رعایت می‌کنند.
مهرداد محمدی پس از پیوستن به استقلال گفت: به استقلال آمده‌ام تا دل هواداران را شاد کنم و به تیم ملی برسم بنابراین نگران هیچ موضوعی نیستم.
«مهرداد حلوایی» دبیر اسبق کمیته دفع آفات شهری و صنعتی شهرداری تهران در مورد وقوع زلزله جدی در تهران اعلام کرده بود: «اگر زلزله‌ای جدی در تهران به وقوع بپیوندد، موش‌ها در زیر زمین، زیر آوار ماندگان را تا رسیدن نیرو‌های امدادی می‌خورند و زنده نخواهند گذاشت.» این ادعای وحشتناک و تکان‌دهنده چند وقت بعد توسط «اسماعیل کهرم» مشاور رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست تایید شد.
داریوش گفت: مهراد می‌خواست دستبند دوستم را به زور از او بگیرد. او خودش دعوا را به راه انداخت و، چون مقاومت مرا دید با قمه سه ضربه به سرم زد. حتی جای یکی از زخم‌ها هنوز روی پیشانی‌ام نمایان است. خون از پیشانی‌ام جاری شده بود و چشمانم جایی را نمی‌دید. من برای دفاع از خودم چاقویی را که همراه داشتم بیرون آوردم و با انتهای چاقو ۲ ضربه به پیشانی مهراد زدم. می‌خواستم هر طور شده آنجا را ترک کنم، اما او مانع فرار من شد. همان موقع ناخواسته تیغه چاقو به گردن او برخورد کرد و من اصلاً متوجه این ماجرا نشدم.
مهرداد محمدی بازیکن السیلیه قطر بعد از گلزنی به دلیل ایام شهادت علی ابن ابی‌طالب (ع) شادی بعد از گل انجام نداد.
فضای نساجی بعد از پیروزی پرگل مقابل حریف خوزستانی به شدت مثبت است و آنها حال وهوای یک تیم مدعی را دارند.
فضای نساجی بعد از پیروزی پرگل مقابل حریف خوزستانی به شدت مثبت است و آنها حال وهوای یک تیم مدعی را دارند.
مهرداد محمدی بعد از یک فصل و نیم و البته چند بازی خوب در لیگ فوتبال قطر از تیم العربی جدا شد.
رئیس پژوهشکده تاریخ معاصر گفت: آمریکایی ها می گویند ما در ۲۸ مرداد با استفاده از ۵ نفر کودتا کردیم و بعد حتی قول خودشان را اصلاح کردند و گفتند ۴ نفر و نیم، چون یکی از آنها ناشنوا بود!
آیت‌الله جوادی آملی گفت: شعار رسمی مرگ بر شاه بود. چه وقتی؟ نه و نیم صبح! ده شد و کودتا شد و مصدق به زندان افتاد و کابینه اش به زندان افتادند و بعد از ظهر زاهدی روی کار آمد و دولت زاهدی تشکیل شد، همین مردم همین مرگ بر شاه را به ( جاوید شاه ) تبدیل کردند!!
صمد مرفاوی بعد از بازگشت از تورنمنت کافا در تلاش برای تدارک اردوی جدید برای تیم ملی جوانان است که این اردو از 27 مرداد در کمپ تیم های ملی آغاز شده است.
تیم ملی جوانان بعد از قهرمانی در کافا بار دیگر تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی از سر می گیرد چرا که قرار است شهریور ماه در بازی های مقدماتی جام ملت ها در شهر بیشکک حاضر شود.
باشگاه العربی بعد از درخشش مهرداد محمدی مهاجم ایرانی اش در بازی هفته گذشته با انتشار پوستری با تصویر ستاره ایرانی اش به نقش مهم این بازیکن در دیدار پیش رو پرداخت.
بررسی نظام مالیاتی کشورهای توسعه‌یافته بیانگر آن است که اولین اقدام جهت مبارزه با تقلب مالیاتی، طراحی و اجرای برنامه «مدیریت ریسک تمکین مالیاتی» است.
یک کارشناس بازار مسکن گفت: افزایش شش درصدی ماهیانه قیمت خانه در شرایطی رخ داد که بازارهای طلا، ارز و بورس، رشدی متناسب با تورم نداشتند و به همین خاطر بخشی از سرمایه‌ها به منظور حفظ ارزش پول وارد بازار مسکن شد اما اگر دولت بتواند تحرکی در حوزه ساخت و ساز ایجاد کند قیمت مسکن تا حدودی کنترل می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ