صنعت محصولات شیمیایی در بورس و فرابورس بزرگترین صنعت به شمار می‌رود. این صنعت بورس تهران ۲۳.۵ درصد از ارزش صنایع و در فرابورس ۲۵ درصد از ارزش بازاری صنایع را در برمی‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم شاهین شهر در نطق میان دستور گفت: بزرگتر کردن سفره‌های مردم و احیا و به روزرسانی صنایع از جمله کارهایی است که مسئولان مربوطه با دارایی های آزاد شده می‌توانند انجام دهند.
به گفته مربی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام کشورمان، بزرگترین کاروان تاریخ بدنسازی ایران متشکل از ۸۰ ورزشکار و مربی، عازم مسابقات آسیایی لبنان خواهد شد.
این ویژگی که به کاربران امکان می‌دهد کیفیت بالای تصاویری که با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند را حفظ کنند، پیش از این با تعدادی از کاربران منتخب، آزمایش شده بود.
بزرگترین اقتصاد آسیای جنوب شرقی نزولی شد
تا دو هفته دیگر نام سرمربی آینده تیم ملی عربستان اعلام می‌شود، عربستان یکی از رقبای اصلی ایران برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست.
مسیر رشد شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا و نوآور و حضور شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان فناور به عنوان بازوی اصلی توسعه فناوری در صنعت بزرگ‌ترین اقدام اصلاحی در جهت تحول اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره ارزش در صنایع بزرگ کشور و حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن اقتصاد ملی است.
باشگاه مس شهربابک به دلیل عملکرد شفاف و سلامت مالی از سوی شرکت ملی صنایع مس مورد تقدیر قرار گرفت.
در دومین روز از همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال، نقش اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در تحول دیجیتال صنایع بررسی شد.
بازار بزرگ و سنتی تبریز (بزرگ‌ترین بازار سرپوشیده سنتی جهان) از بهترین مکان‌ها برای خرید صنایع دستی و سوغاتی‌های خوراکی تبریز است؛ بازاری با قدمت دیرینه که در سال ۱۳۸۹ در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است و با معماری متمایز از بازارچه‌ها، تیمچه‌ها، سرا‌ها و کاروان‌سرا‌های متعدد تشکیل می‌شود. بازار کفاشان (باشماخجی بازار) و خانه سفال تبریز نیز از دیگر بازار‌هایی هستند که می‌توانید کفش‌های چرمی و محصولات سفالی را در آن‌ها پیدا کنید.
در دومین روز نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، کارگاه‌های «تحول دیجیتال سازمانی»، «بررسی نقش اپراتورها در تحول دیجیتال صنایع»، «مدل ذهنی» و «مسیر یادگیری برنامه‌نویسی» از سری کارگاه‌های رایگان غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ و رویدادهای الکام تاکز با موضوع «تحول دیجیتال» و «متاورس»، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در سالن ۸و۹ برگزار شد.
امیرمهدی جانکه، مدیرعامل شرکت صنایع فناوران گلدیران مدیا، معتقد است که بزرگ‌ترین رقیب این شرکت در تولید مانیتور نه تولیدکنندگان داخلی، بلکه برندهای بین‌المللی هستند.
در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالا با حضور وزیر اقتصاد، از شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان شرکت برتر در بخش تالار صنعتی تقدیر بعمل آمد.
معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه ایران با تمام توان در تحقق اقتصاد دانش بنیان برنامه ریزی و اقدام می‌کند، گفت: در کمتر از ۱۰ سال بزرگترین صادرکننده محصولات پایین دست پتروشیمی خواهیم بود.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که این مجموعه با ارسال روزانه ۱۰ هزار تن محصول تولیدی اتان به پتروشیمی‌های مستقر در منطقه، بزرگ‌ترین تأمین‌کننده خوارک صنایع پایین‌دستی کشور است.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وضع نرخ تورم در ایران به گونه‌ای است که هرگونه افزایش قابل ملاحظه در مخارج بودجه عمومی دولت می‌تواند تورم‌های بسیار بزرگ‌تری در اقتصاد کشور ایجاد کند.
روز سه‌شنبه مورخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ تعداد یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم معادل ۷ درصد از شرکت "بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر" عرضه اولیه خواهد شد. جزییات و میزان نقدینگی موررد نیاز این عرضه اولیه را در این مطلب می خوانیم.
اعلام آمار گردشگران خارجی،برپایی بزرگترین نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در ایران،کشفیات جدید در محوطه های تاریخی سد چمشیر از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
در ششمین همایش بین‌المللی سنگ‌آهن ایران که بزرگترین همایش معدنکاران کشور لقب دارد، از مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با اهدای تندیس تقدیر و تجلیل شد.
خادمی در نشست خبری نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت: در بخش کلان در دو بخش آزادراهی و ریلی و بزرگراهی هرکدام ۵ پروژه برای بهره برداری آماده است
بزرگترین معامله تاریخ بورس با عرضه۱۲ درصد از سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از طریق کارگزاری بانک ملی ایران ثبت شد.
مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: مجتمع‌های پتروشیمی منطقه ویژه پارس با توجه به پایان بزرگ‌ترین عملیات تعمیرات اساسی واحد آبگیر شرکت مبین انرژی خلیج فارس، در عملیاتی هستند.
مناقصه طرح احداث کانال‌های پیرامونی و میانی کنترل سیلاب منطقه ویژه اقتصادی لامرد به منظور حفاظت تأسیسات و امکانات زیربنایی سایت صنایع انرژی‌بر و سرمایه‌گذاران در برابر سیلاب‌ برگزار می شود.
بزرگترین طرح‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با همکاری بانک تجارت اجرا می شود.
صنعت خودرویی که یکی از بزرگترین صنایع بازار است و در این مطلب سعی شده به تشریح گزارش عملکرد نماد‌های خودرویی و قطعات خودرو در ۶ ماهه ابتدایی ۱۴۰۱ بپردازیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ