ایلین دیویدسون (Elaine Davidson) برزیلی، زنی است سرتاسر بدن او از سر تا انگشتان پاهایش پوشیده از بیش از ۱۵ هزار پیرسینگ است و هدفش این است که این رقم را به ۲۰ هزار برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در کاوش‌هایی که بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ در سایت باستانی میدان سنت آمبروزیو در میلان انجام شد، بقایایی انسانی از دوره‌های مختلف تاریخی کشف شد. محققان با بررسی یکی از این اسکلت‌ها که متعلق به قرن ۱۴ میلادی بود، به نتایج هولناکی دربارۀ انجام وحشتناک‌ترین شیوه‌های شکنجه در آن دوران رسیدند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه سنگینی برای ۱۴ باشگاه فصل گذشته لیگ برتر در نظر گرفت.
رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه تاکید کرد که تلاش گروه واگنر برای به راه انداختن جنگ داخلی در این کشور شکست خورده است.
اعدام با توپ بویژه در مورد راهزنان به کار برده می‌شد. بنابر تاکید ناصرالدین شاه راهزنانی که امنیت جاده‌ها را مختل می‌کردند باید به این شیوه اعدام می‌شدند که درس عبرتی برای دیگران باشد که هیچگاه هم درس عبرت نمی‌شد و راهزنی و دزدی تا زمان رونق اقتصادی هر روز بیشتر می‌شد.
هواداران منچسترسیتی از شب فینال لیگ قهرمانان به عنوان یکی از وحشتناک‌ترین شب‌های حضورشان در ورزشگاه‌ها یاد می‌کنند.
مریادک رافری، در مقاله‌ای نوشت: "تعداد کشته‌ها همچنان وحشتناک‌ترین راز مخفی رئیس جمهور ولادیمیر زلنسکی است، اگرچه با قضاوت بر اساس تمام داده‌های خارجی، شکی نیست که تعداد کشته‌ها و مجروحان از پایان تابستان به شدت افزایش یافته است".
این جانور با ۹۰ کیلوگرم وزن، دارای چشمانی کاملا درشت و گشاده (همانند گاو) بود، که در مقایسه با کاسه چشم‌های گربه‌سانان که رو به جلو است، تفاوت چشمگیری داشت. جای‌گیری عجیب چشمها، به او کمک می‌کرد که دید استریوسکوپی (سه بعدی) داشته باشد.
ریختن مو و کچل شدن یکی از وحشتناک‌ترین چیز‌هایی است که ممکن است در ذهن یک مرد باشد. ممکن است آن‌ها در طول زندگی خود چند وقت یک بار تار مو‌های خود را روی بالش ببینند و یا تکه‌های خالی را لابلای مو‌های خود شاهد باشند که می‌تواند منبعی برای استرس و اضطراب در آن‌ها باشد. اما کچل شدن آنقدر هم اتفاق بدی نیست.
این دو گروه نمونه‌ای از فسیل‌های بسیار منحصربفرد از دایناسور‌ها هستند که قدمت آن‌ها به ۱۰۰ میلیون سال قبل بر می‌گردد (دوران کرتاسه پسین). نکته جالبی که از آنالیز این فسیل‌ها بدست آمده این است که بیشتر آن‌ها دایناسور‌های تروپود (Theropod) درنده (از دسته دایناسور‌های گوشتخوار) بودند.
دیدار تیم‌های فوتبال آره ما مالانگ و پرسیبایا در شهر مالانگ اندونزی صدها و کشته و زخمی بر جای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ