اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهر رییس جدید خصوصی‌سازی با استقلال و پرسپولیس
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد بازیکنان خود در هنگام حملات این تیم در نیمه اول رضایت نداشت.
قهر دوباره دقیقی؛ شمس‌آذر بدون سرمربی منتظر لیگ
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، که در یک نشست خبری شرکت کرده بود تنها بعد از گذشت 2 دقیقه این نشست را به شکلی غیرمنتظره ترک کرد.
علی لاریجانی، از خرداد ۱۳۸۷ تا خرداد ۱۳۹۹ رئیس مجلس شورای اسلامی بود. گرچه لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد، اما صلاحیت وی توسط شورای نگهبان رد شد.
کنکور در سال‌های اخیر نسبت به دو دهه گذشته محبوبیت و گستردگی خود را از دست داده است. کنکور سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، با کاهش ۲۴ درصدی و به عبارت دیگر با کاهش ۳۶۹ هزار و ۷۸۶ نفری داوطلبان همراه بوده است.
دکتر بولنت اورهان تورل، رایزن ارشد بازرگانی ترکیه در ایران، نیز به ایراد سخنانی پرداخت و گفت:‌ هنگامی که برای رایزنی انتخاب شدم چنین انتظاری نداشتم؛ عمده ماموریت‌های من مربوط به امور گمرکی بود و در اروپا می‌گذشت و تجربه کار در ایران تجربه مغتنمی است که نکاتی را درباره آن عنوان خواهم کرد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه انتخابات این کمیته قانونی بوده است، به خبر قهر حبیب کاشانی از تیم فوتبال امید واکنش نشان داد و گفت: در حال تهیه پاسخ برای انتخابات ژیمناستیک هستیم.
طلاق خانم دکتر از وحشت شکنجه‌های آقای پزشک/ راز سیاه عروس با داماد و مادرشوهرش در بی‌ام و لوکس/ دستگیری سارقان موتورسیکلت با شلیک دقیق ماموران/ قهر مرگبار عروس از تازه داماد/ کلاهبرداری عجیب!/ شکار ۴۰ میلیارد تومانی ۴ مرد هزار چهره/ معمای جنایی در مسافرپذیر شخصی/ دزدی میلیاردی در ولنجک تهران
قهر مرگبار عروس از تازه داماد
ساکت الهامی بار دیگر در یک دیدار جام حذفی به جلدی رفت که خودش بیش از دیگران آن را دوست ندارد.
در جلسه روز گذشته کمیسیون تلفیق بودجه۱۴۰۲، دولت با پیشنهاد کمیسیون تلفیق درخصوص نحوه تخصیص اعتبارات پروژه‌ها از سوی سازمان برنامه و بودجه و همچنین برخط شدن پرداختی‌های وزارت اقتصاد مخالف بود و بعد از رای آوردن این پیشنهاد مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه برخی معاونان و مدیران این سازمان به نشانه اعتراض صحن کمیسیون تلفیق را ترک کردند و در هنگام بررسی تبصره۱۲ که درخصوص حقوق و دستمزد بود، نماینده دولت در صحن مجلس حضور نداشت.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر اجازه نیافتن برای نشستن در جایگاه VIP ورزشگاه آزادی به حالت قهر راهی رختکن شد.
قهر سیدجلال حسینی در ورزشگاه آزادی
راه قهر برای حکومت‌ها همواره آسان‌ترین ولی پر هزینه‌ترین گزینه‌ها است. آسان است برای آنکه به سادگی محقق می‌شود، ابزارش را در اختیار دارند و راه کارکرد آن را می‌دانند. راه اقناع، اما پر پیچ و تاب است و بیشتر با ترغیب سر و کار دارد تا تهدید. راه قهر پرهزینه است برای آنکه ما از جان انسان‌ها سخن می‌گوییم. هیچ هزینه‌ای بالاتر از این وجود ندارد که جانی گرفته شود تا ثبات سیاسی به دست‌آید. هر جانی که گرفته می‌شود، جراحتی است بر روح و جسم تمام جامعه. به جایی نرویم که این جراحات به زخمی لاعلاج مبدل گردند.
درحالی برخی رسانه‌ها از قهر رئیس کل بانک مرکزی و عدم حضور او در ساختمان بانک مرکزی خبر داده بودند که ظهر امروز قرار است صالح آبادی تفاهم‌نامه‌ای را با وزیر صمت امضا کند.
بازیکن انگلیس قهر کرد و از قطر به خانه برگشت!
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در اعتراض به سئوالی که از او در خصوص تلاش برای شبیه سازی و گرفتن پنالتی صورت گرفت، مصاحبه‌اش را با شبکه پرتغالی نیمه تمام گذاشت.
محسن بنگر تایید کرد یک بازیکن به خاطر پول پدرش به شکل عجیبی وارد ترکیب امید وحدت مشهد شده است.
روند برگزاری مراسم به قدری بی‌نظم شد که ناراحتی نماینده فیفا را به دنبال داشت و او در واکنش به این موضوع کاپ را داخل چمدان گذاشت و به حالت قهر محل را ترک کرد.
ارسلان مطهری که در لیست مازاد ۳ نفره استقلال قرار گرفته است در تمرین امروز این تیم شرکت نکرد.
اعضای کمیته فنی تلفن‌های همراه‌ خود را خاموش یا از دسترس خارج کرده و تمایلی به گفت‌وگو با رسانه‌ها درباره اتفاقات گذشته ندارند و به گونه‌ای می‌توان گفت که آن‌ها گوشه گیر شده‌اند
مسعود محمدی دروازه‌بان ملی پوش تیم فوتسال کاترین خواهان جدایی از این باشگاه شد.
رئیس جمعیت هلال احمر، در دیدار با نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران بر ضرورت تداوم همکاری‌های هلال‌احمر با سازمان بهداشت جهانی تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ