لوکادیا علاوه بر فوتبال علاقه ویژه‌ای به مد و فشن دارد و این ستاره هلندی علاوه بر اینکه فوتبال بازی می‌کند، در کار استایلیست هم مشغول است. او همچنین یک برند لباس دارد که لباس‌های کژوال تولید می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
پروفسور ریچارد آرمسترانگ از دانشگاه استون بیرمنگام و نویسنده اصلی مقاله به دیلی‌میل گفت: «این ساختار‌ها در مریخ بسیار غیرمعمول و در تجربه من منحصر به‌فرد هستند.»
محققان در حال جست‌وجوی اعماق اقیانوس برای یافتن نشانه‌هایی از حیات بیگانه‌ها هستند که البته ممکن است این عملیات غیرقانونی باشد. تیم به رهبری «آوی لوب»، یک فیزیکدان نظری بحث‌برانگیز که به خاطر اعتقاد قوی‌اش به این موضوع که «ما توسط حیات فرازمینی هوشمند و تمرکز خاص، در این زمینه، روی Oumuamua مورد بازدید قرار گرفته‌ایم»، شناخته شده است، در حال جستجوی کف اقیانوس برای بقایای شهاب بین‌ستاره‌ای «۱ IM۱ »بوده‌اند که در سال ۲۰۱۴ به زمین برخورد کرد.
محققان مطمئن نیستند که این ردپای ۱۰ سانتیمتری دقیقا متعلق به کدام نوع از دایناسور بوده است، اما حدس می‌زنند که یک دایناسور کوچک گیاهخوار صاحب آن باشد.
مدافع میانی تیم ملی پایه‌گذار یکی از گل‌ها در دیدار مقابل افغانستان بود.
سیدخندان تا سال‌های قبل از احداث خیابان رسالت به نام کوروش کبیر نامگذاری شد. این خیابان در آن دوران، فقط جاده‌ای قدیم بود. براساس مطالعه اسناد تاریخی، حدود دهه۴۰ خیابان شریعتی فعلی از شمال به جنوب شهر امتداد داشت.
گل دوم منچستریونایتد به چلسی روی یک کار تیمی به ثمر رسید که پاس رونالدینیویی کاسمیرو زیباترین بخش آن بود.
مدیران ارشد باشگاه های لیگ برتری صورتجلسه قوانین عجیب و غریب قراردادها را امضا کرده اند.
«جانوری که روی زمین می‌خزد»؛ این جمله، معنی کلمه‌ای است که محلی‌ها برای تمساح مردابی در ایران به کار می‌برند. با اینکه این جانور قرن‌هاست که در ایران زندگی می‌کند و ردپای آن را در متون ادبی ما مانند شاهنامه با نام نهنگ می‌توان یافت، اما بررسی علمی آن در ایران، به نیم قرن هم نمی‌رسد.
مصطفی با پلیس تماس می‌گیرد و آن‌ها شروع به جست‌وجو می‌کنند تا اینکه به ردپایی که در برف جا مانده است می‌رسند. پلیس و مصطفی، از ردپا عکس می‌گیرند و همین سرنخ، به شناختن سارق احتمالی کمک می‌کند.
اکنون با بررسی ردپای فسیلی از گورخر‌هایی که مدت‌ها پیش در منطقه دماغه ساحل جنوبی می‌تاختند و یورتمه می‌رفتند، می‌توانیم بگوییم که آن‌ها حضوری چشمگیر در منطقه ساحل جنوبی کیپ داشته‌اند و تعداد آن‌ها بیشتر از آنچه از یافته‌های فسیل بدن آن‌ها می‌توان حدس زد، بوده است. این موضوع تاییدی بر تکمیل سوابق فسیل‌های بدن‌های یافته شده و علم ایکنولوژی است.
وویژک شزنی در جدال برابر اینتر نمایش خوبی را از خود نشان داد و یکی از عوامل پیروزی تیمش بود.
جاده شمیران، تا اواخر دوره قاجار و اوایل پهلوی جاده‌ای خاکی و البته مستقیم بود که دارالخلافه را به آبادی‌های خوش آب و هوای شمیران وصل می‌کرد؛ بنابراین در ساخت این جاده، رد پای شاهان و شاهزادگان بیشتر از هرکسی نمود دارد.
تیم فوتبال سایپا روز گذشته با تک گل ارزشمند حسن شوشتری از روی نقطه پنالتی موفق به شکست مس شهر بابک و حفظ جایگاه دومی شد.
ستاره خط دفاعی سپاهان یک عملکرد مثبت دیگر از خودش در لیگ برتر بر جا گذاشت.
مدافع جوان مراکش دقایقی مانده به شروع دیدار مقابل فرانسه به ترکیب تیمش اضافه شد.
پرسپولیس و سپاهان برای دومین مرتبه طی یکسال اخیر در دیداری تدارکاتی به مصاف هم می‌روند.
روزبه چشمی علاوه بر باز کردن قفل دروازه ولز روی به ثمر رسیدن گل دوم ایران هم موثر بود.
سرمربی پرسپولیس با همبازی سابق خود برخورد گرمی داشت و خاطرات گذشته را زنده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ