کالنبورن می‌گوید: در تئوری AMASS ممکن است یک پروژه غیر مرگبار باشد که برای اختلال در سیگنال‌ها یا دیگر حملات و همچنین برای پشتیبانی از پلتفرم‌های دیگر به کار رود. با این وجود این امر به نظرم غیر محتمل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای گل فصل گذشته مسابقات به شکلی جدید در فصل جدید جشن گل به پا می‌کند.
بررسی نقشه‌های آمریکا برای ایجاد تشکیلات شبه نظامی جدید در سوریه و وعده مقاومت لبنان برای نابودی رژیم صهیونیستی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: نقشه راه جدید بانک مرکزی برای اصلاح ساختار ها تدوین شده است.
استقلال در این سال‌ها همیشه پدیده‌های جوان و جدیدی داشته است؛ سرمایه‌هایی که اگر قدر ببینند شاید رویای قهرمانی را هم تعبیر کنند.
جمهوری اسلامی ایران، از معماران اصلی نظم جهانی جدیدی است که در حال شکل گیری است و امثال آقای حسین مرعشی با وجود این‌که می‌دانند تغییر نقشه «قرن جدید آمریکایی» به «قرن جدید آسیایی» بدون راهبرد حکیمانه مقاومت (جمهوری اسلامی) ممکن نبود، سعی می‌کند تا کشورمان را منفعل و ناتوان نشان دهد و حال آن که مقامات متعدد آمریکایی و صهیونیست بار‌ها اذعان کرده‌اند که اگر ورق تحولات برگشته، زیر سر ایران است.
اسناد جدیدی که اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) منتشر کرده، از جزئیات نقشه ارتش جمهوری‌خواه ایرلند (آی‌آراِی) برای ترور الیزابت دوم در سال ۱۹۸۳ پرده برداشت.
دولت در شرایطی که مردم با تورم بالای ۵۰ درصد مواجه هستند، جمعیت زیر خط فقر دو برابر شده و با مسائلی مثل تشدید فقر مسکن و فقر غذایی به دلیل روند فزاینده تورم مواجه هستیم، عملاً بخش بزرگی از مسئولیت‌ها را از سر خود باز کرده و نظام اقتصادی جدیدی به وجود آورده که دست‌کم در ۸۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است. این وضعیت می‌تواند به یک موقعیت فاجعه‌بار منجر شود.
عارف نوشت: باشد که در شکل دهی به فصل جدیدی از مناسبات بین مردم و حاکمیت  و غلبه بر نقشه های شوم بدخواهان ایران عزیز ، شاهد تصمیماتی بزرگ در عرصه ی سیاست کشور باشیم در غیر این صورت صرفا باید با نگاه حسرت آلود انتخاباتی نظیر انتخابات ترکیه را نظاره گر بود
در هفته‌های اخیر تحرکات سیاسی روحانی علنی‌تر شده است و برخی این تحرکات را در راستای حضور او در انتخابات مجلس قلمداد می‌کنند.
اگرچه برخی فکر می‌کنند حسن روحانی این روز‌ها در پی وضعیت اقتصادی کشور، به فکر حضور در عرصه قدرت افتاده است، اما به نظر می‌رسد این شیخ «اعتدال‌گرا» از همان ابتدا تصمیمی برای خالی کردن عرصه به رقیبانش نداشته و حالا در تلاش است تا به امتحان شانس مجددی که ندارد، بپردازد.
گروهی از دانشمندان «مؤسسه فناوری کالیفرنیا» (Caltech)، از ۱۱۰ هزار عکس گرفته‌شده با «مدارگرد شناسایی مریخ» (MRO) ناسا برای جمع‌آوری نقشه جدیدی از سیاره سرخ استفاده کردند.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: سفر به چین یقیناً فصل جدیدی از روابط دو کشور را رقم زد و تلاش شد با تشریک مساعی نقشه راه جدید برای همکاری‌های راهبردی عملیاتی شود.
رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس قصد دارند بار دیگر پروژه سوپرلیگ را از سر بگیرند.
روزنامه آبولا در شماره امروز خود نوشت که پورتو قصد دارد برای تمدید قرارداد طارمی، هفته آینده جلسه‌ای را با ایجنت او برگزار کند.
سرمربی پرسپولیس در دیدار دوستانه با سپاهان از یک سیستم تازه رونمایی کرد.
نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: پس از اینکه آمریکاییها در جنگ نرم و سیاست فشار و محاصره و تحریم و گرسنه نگه داشتن مردم لبنان شکست خوردند به ایجاد هرج و مرج و فروپاشی لبنان دلبسته اند.
پرداختن به تیم امید نه تنها برای صعود به المپیک بلکه به منظور ساختار سازی برای تیم ملی یک کار خوب و حرفه ای است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا طرحی برای کاهش تعداد تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا از 40 به 24 دارد
ریکاردو ساپینتو ممکن است تغییراتی در ترکیب استقلال برای بازی با هوادار ایجاد کند.
به نظر می‌رسد که مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، حالا نقش جدیدی را در این تیم برعهده گرفته است.
بازی دیشب دورتموند مقابل هرتابرلین که به لطف تک‌گل آنتونی مودست به نفع زردپوشان به پایان رسید نشان داد ادین ترزیچ نحوه صحیح استفاده از جانشین سباستین هالر را می‌داند.
رگولاتوری چین در حوزه حمل و نقل هوایی با هدف تهیه یک نقشه راه به منظور توسعه کاربرد پهپاد در حوزه‌های مختلف، قوانین جدیدی را تدوین کرده است.
انتقال مارکوس آلونسو، مدافع چلسی، به بارسلونا تا مشخص نشدن تکلیف فرانکی دی‌یونگ ممکن نیست.
فاطمه محمد‌بیگی درباره اوضاع تامین برق در سال جاری اظهار داشت: در گذشته در حوزه صنعت برق شاهد نوعی رها‌شدگی و عدم تحقق سیاست‌های کلان تولیدی بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ