رئیسی بر ضرورت توجه به قانون به عنوان یک اصل مورد تفاهم اجتماعی در مساله مهم حجاب تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت: تمام دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط با تولید باید در مسئله تولید مباشرت کنند، با بخشنامه و دستور مشکلات حل نمی‌شود.
رئیس جمهور گفت: تمام دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط با تولید باید در مسئله تولید مباشرت کنند، با بخشنامه و دستور مشکلات حل نمی‌شود.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: با دستور مستقیم آقای رئیسی و در راستای تقویت بنیه واحدهای حقوقی دستگاه‌های اجرایی یکصد نخبه با محوریت بنیاد ملی نخبگان در دستگاه حقوقی دولت جذب می‌شوند.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: ۸۰ درصد پرونده حقوقی متروپل هم پیش رفته است. اسیب شناسی و کارشناسی قوه قضائیه در مورد متروپل در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار گرفت امیدواریم آنان نیز این مقوله را مطمح‌نظر قرار دهند تا در آینده شاهد وقوع این قبیل حوادث ناگوار و تلخ نباشیم. در قضیه رسیدگی به حادثه متروپل، قوه قضاییه مسئله‌محوری را در دستور کار قرار داد و رسیدگی به این حادثه از مصادیق رویکرد مسئله‌محورانه دستگاه قضایی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واگذاری خودرو در بسیاری دستگاه‌ها رویه جاری است، اما از طریق ساختار مجلس اجازه این اقدام داده نشد
در کارگروه تحقیق، بررسی و ارزیابی وقایع مربوط به سلامت دانش‌آموزان علاوه بر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای شناسایی عوامل احتمالی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آزمایشگاه‌های تخصصی منتخب کشور عضویت دارند و مأمور بررسی دقیق موضوع شده‌اند.
رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر اطلاعات از بررسی و پیگیری مسئله مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی شهرها، بر لزوم پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع دستگاه‌های مربوطه برای رفع نگرانی‌های مردم تاکید کرد.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به سیاست‌های اعلامی جدید بانک مرکزی و امیدواری فعالان اقتصادی به اثربخش بودن آن، از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست به بانک مرکزی کمک کنند تا سیاست‌های خود برای مدیریت بازار ارز را به شکل موفق اجرا و اعمال کند.
در جلسه امروز هیأت دولت وزیر نفت برای ساماندهی مصرف انرژی و وزیر کشور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک ملزم شدند و رئیس‌جمهور خطاب به مسئولان اجرایی متذکر شد: مسائل روزمره، دستگاه‌ها را از اهداف اهداف اصلی و بلندشان غافل نکند.
رئیس کل دادگستری استان تهران به یکی از معاونان خود ماموریت داد که نسبت به احصاء اهمال و ترک فعل احتمالی دستگاه‌ها در حوزه قانون هوای پاک اقدام کند.
آیا وجود معلولیت به معنای محروم شدن جامعه از استعداد‌ها و توانمندی‌های این افراد است؟ همه بخش‌های مرتبط با توانبخشی به افراد دارای معلولیت باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هم این افراد فرصت شکوفا کردن استعدادهایشان را داشته باشند و هم جامعه از توانمند‌های خدادادی این افراد محروم نشود.
رئیس جمهور در مراسم گرامی داشت روز جهانی معلولان از دستگاه‌ها و سازمان‌ها خواست ایجاد فرصت‌های اجتماعی برابر برای افراد دارای معلولیت را با جدیت دنبال کنند.
یک مقام مسئول گفت: هیچ شکافی در دولت برای اجرای دستورالعملی که سه ماه قبل در حضور رئیس جمهور مصوب و الزام اینماد برای درگاه‌های پرداخت اینترنتی در آن تأکید شده است، وجود ندارد.
در پیام رئیس قوه قضاییه تاکید شده که دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با نهایت سرعت و دقت، تمامی دست‌اندرکاران جنایت ایذه و اصفهان را تعقیب کنند و آنان را به سرپنجه‌ قضایی کشور بسپارند.
رئیس جمهور ضمن تسلیت به خانواده شهدای حمله تروریستی در ایذه، به استاندار خوزستان دستور داد اقدامات دستگاه‌های امنیتی و انتظامی را برای شناسایی و بازداشت عاملان و آمران این واقعه پیگیری کند.
رئیس جمهور ضمن تسلیت به خانواده شهدای حمله تروریستی در ایذه، به استاندار خوزستان دستور داد اقدامات دستگاه‌های امنیتی و انتظامی را برای شناسایی و بازداشت عاملان و آمران این واقعه پیگیری کند.
رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت، بانک مرکزی و دیگر دستگاههای مربوطه را مکلف کرد برای حفظ ثبات در بازار ارز تلاش مضاعف کنند.
رئیس‌جمهور همه دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد تا پیش از پایان سال ۱۴۰۱ حداقل ۵۰ درصد خدمات خود را از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه کنند.
رئیس دستگاه قضا گفت: سازمان بازرسی کل کشور در راستای اقدامات نظارتی خود نسبت به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، میزان تکالیف و مأموریت‌های محقق‌نشده دستگاه‌ها را به مسئولان و متولیان دستگاه مربوطه اعلام کند.
در حالی که معاون اول رئیس جمهور دستور داده بود تا خدمات اقتصادی-اجتماعی دستگاه های خدمات رسان بدون استعلام کد سامانه املاک و اسکان ارائه نشود، اما بررسی ها حاکی است این دستور مخبر اجرای نشد.
رئیسی توجه به اقتصاد به عنوان مسئله اصلی کشور را مهم‌ترین مطالبه مقام معظم رهبری از دولت سیزدهم عنوان کرد و با تاکید بر لزوم مهار تورم در کشور گفت: نباید هیچ‌گونه اقدام تورم‌زا از سوی دستگاه‌ها صورت گیرد.
رئیس جمهور گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های اقتصادی ضمن کنترل هزینه‌های خود، با تمام توان برنامه‌های مصوب را برای کاهش هرچه بیشتر نرخ تورم بویژه در کالا‌های مربوط به معیشت و سفره مردم اجرا کنند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور به معاونان مربوطه و بازرسان کل استان‌هایی که درگیر سیلاب شدند، دستور داد با قید فوریت تکالیف دستگاه‌ها را با توجه به هشدارها و پیش‌بینی‌های دستگاه‌ها بررسی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ