مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۸ کیلومتر فیبرنوری در استان گیلان اجرا شده است، گفت: ۴۰۰ کیلومتر فیبر نوری دیگر نیز تا پایان سال ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا زاکانی، شهردار تهران می‌خواهد تا ۱۸ماه دیگر، تراموا به پایتخت بیاورد. وسیله‌نقلیه‌ای که قبلا هم درباره حضورش در تهران حرف‌وحدیث زیاد بود. زاکانی ۱۲ تیرماه، در آخرین نشست خبری‌اش که با موضوع حمل‌ونقل برگزار شد، خبر داد که تراموا، در خط یک بی‌آرتی از ترمینال شرق تا میدان آزادی، به‌طول ۱۸کیلومتر راه‌اندازی می‌شود.
وزیر کشور فرانسه اعلام کرد که حداقل ۱۰۸ افسر پلیس در درگیری‌های سراسر فرانسه با معترضان خشمگین مجروح شده‌اند.
تصاویری از «رئیسعلی دلواری» پس از ۱۰۸ سال منتشر شده است.
سخنگوی وزارت صمت گفت: هزار و ۱۰۸ خودرو در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شده و تا پایان هفته برای تمام متقاضیان دعوتنامه ارسال می‌شود.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تعداد ۱۰۸ هزار و ۵۶۰ نفر در استان و ۸۲ هزار و ۸۷۸ نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان خراسان رضوی در تعطیلات نوروزی اسکان داشتند.
رئیس پلیس راهور تهران گفت: ۸۸۷ نقطه حادثه خیز در کشور داریم که۱۰۸ نقطه آن مربوط به استان تهران است.
مدیر نظارت بر کارگزاران گفت: اکنون تمام ۱۰۸ شرکت کارگزاری به شکل عملیاتی فعال هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل؛ در این مدارس متاسفانه دانش‌آموزان بوی گاز یا مشابه آن را احساس کرده و با علایم مشکوک تنفسی به متولیان آموزشی شکایت خود را ارائه کرده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل؛ در این مدارس متاسفانه دانش‌آموزان بوی گاز یا مشابه آن را احساس کرده و با علایم مشکوک تنفسی به متولیان آموزشی شکایت خود را ارائه کرده‌اند.
پیرترین ورزشکار المپیکی در سن ۱۰۸ سالگی درگذشت.
حمیدرضا سهرابی از اجرای ۱۰۸ هزار واحدمسکن شهری توسط آن بنیاد در شهرهای تحت مسئولیت خبر داد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۰۸ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
از فروردین تا ۱۰ آبان ۱۴۰۱ بالغ بر ۱ میلیون ۱۸۷ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به همراه تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ حدود ۱۰۸ هزار میلیارد تومان توسط شبکه بانکی پرداخت شد.
اصفهان – معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس کشور به بیش از ۱۰۸ هزار مربی پرورشی نیاز دارند در حالی که اکنون ۴۸ هزار مربی در این بخش فعالیت می‌کنند.
اصفهان – معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس کشور به بیش از ۱۰۸ هزار مربی پرورشی نیاز دارد در حالی که اکنون ۴۸ هزار مربی در این بخش فعالیت می‌کنند.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به خریداری ۱۰۸ هزار تُن برگ سبز چای از باغات شمال و پرداخت ۸۴ درصدی مطالبات چایکاران گفت: مهلت خرید تضمینی برگ چای تا ۱۰ آبان تمدید شد.
اوکراین بیش از ۱۰۰ زندانی را با روسیه مبادله کرد که به گفته مقامات اوکراین این اولین تبادل زنان اسیر با مسکو پس از نزدیک به هشت ماه جنگ بوده است.
احسان خاندوزی در شصت و هشتمین جلسه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار از صدور بیش از ۱۰۸ هزار مجوز کسب و کار به شکل برخط و بدون نیاز به مراجعه حضوری فعالان اقتصادی خبر داد.
موتورلا از موبایل G۷۲در هند رونمایی کرد برخی از ویژگی های اصلی G۷۲ شامل نمایشگر OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۱۰۸مگاپیکسلی و تراشه  هلیو سریG است.
بانک مرکزی اعلام کرد: از مجموع ۸۸۳ میلیون یورو عرضه ارز در سامانه نیما طی روز جاری، فقط ۱۰۸ میلیون یورو معامله شد.
گوشی هواوی Nova 10 SE با دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و شارژ ۶۶ واتی رسماً معرفی شد.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف گفت:سالانه حدود ۱۰۸ هزار پرونده مربوط به تخلیه ملک در شوراهای حل اختلاف تشکیل می شود که از مجموع این پرونده‌ها حدود ۲۰ درصد منجر به صدور حکم تخلیه شده است.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف گفت:سالانه حدود ۱۰۸ هزار پرونده مربوط به تخلیه ملک در شوراهای حل اختلاف تشکیل می شود که از مجموع این پرونده‌ها حدود ۲۰ درصد منجر به صدور حکم تخلیه شده است.
مهدی قایدی ۱۰۸ اقدام برای دریبل کرد که ۵۵ درصد آن‌ها موفق بودند، ولی آمادگی بدنی این بازیکن ایرانی پایین بود و آمار به خوبی چنین چیزی را نشان می‌دهد به طوری که تنها ۳۴ درصد برخورد‌های بدنی او موفقیت آمیز بود که این کمترین میزان در بین ۳۸ بازیکن تیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ