سادیسم عبارت است از علاقه به آزار دادن دیگران به صورت جسمی، روانی و جنسی، طوری که این آزار رساندن موجب لذت و آرامش فرد آزاررسان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علایمی که می‌تواند به شما بگوید غلظت خون دارید و باید سریع‌تر با پزشک مشورت کنید شامل سردرد، سرگیجه، تعریق، خارش پوست، تاری دید، زنگ زدن گوش، سوزش پا، خون‌ریزی بینی و لثه و تغییر رنگ پوست کف دست است.
فردی که دارای ویژگی‌های سمی است می‌تواند در زندگی اطرافیان خود اختلافات زیادی با خودش ایجاد کند. خوشبختانه راه‌هایی برای ارزیابی این رفتار‌ها و تغییر آن‌ها وجود دارد که می‌تواند به بهبود زندگی و روابط شما با اطرافیانتان کمک‌کننده باشد. اولین و شاید مهم‌ترین راه آشنا بودن با علائم رفتار‌های مشکل‌ساز است که به شما در شناسایی رفتار‌های مشکل‌ساز کمک می‌کند.
آگاه بودن نسبت به دلایل احتمالی و ویژگی‌های درد در دست چپ می‌تواند کمکتان کند بفهمید بدن شما به چیزی در حال واکنش نشان‌دادن است و تصمیم بگیرید لازم است به پزشک مراجعه کنید یا نه.
یک فوق تخصص درد به تشریح روش‌های تشخیص کمر درد پرداخت و گفت: انتخاب روش تشخیص کمر درد با تصمیم پزشک صورت می‌گیرد.
به حالتی که درجه حرارت بدن به‌طور غیرطبیعی بالا باشد، گرمازدگی می‌گویند. اما گرمازدگی هم چند مرحله دارد که برخی علائم آنها با هم متفاوت است.
اگر بیمار مبتلا به سرطان هستید، یک سبک زندگی سالم می‌تواند به شما کمک کند تا تناسب جسمی خود را در طول درمان و بعد از آن حفظ کنید. تحقیقات نشان می‌دهد که غذای سالم خوردن، فعال بودن و انجام سایر فعالیت‌های سالم می‌تواند کیفیت زندگی شما را در حین درمان بهبود بخشد.
خیره شدن طولانی مدت به صفحه نمایش لپتاپ یا گوشی می‌تواند چشمان شما را تحریک کرده و منجر به وضعیتی به نام خستگی چشم شود. علائم رایج خستگی چشم شامل سردرد، حساسیت به نور، خارش چشم و تاری دید است.
۸۰ درصد مغز انسان از آب ساخته شده است و طبق تحقیقات، کم‌آبی خفیف ممکن است بر حافظه و تمرکز تأثیر منفی بگذارد. سطوح شدیدتر کم‌آبی، علائم عصبی جدی‌تری مانند گیجی و هذیان را به همراه دارد.
بسیاری از افراد ممکن است سرگیجه را تجربه کنند، اما اگر احساس می‌کنید بدون هیچ دلیلی به طور ناگهانی دچار سرگیجه می‌شوید، احتمالاً مشکلی در بدن شما و نوع جریان خون تان وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آن را پیگیری کنید.
یک نظرسنجی اخیر نشان داد که فقط ۴۸٪ از بزرگسالان اعتراف کردند که در عرض چند هفته پس از مشاهده علائم اولیه بیماری، حتی برای سرفه خونی یا توده غیر قابل توضیح، به پزشک مراجعه می‌کنند. هرکسی که هر یک از علائم زیر را دارد باید فوراً توسط پزشک معاینه شود؛ در حالی که در بیشتر موارد سرطان نیست، تشخیص زودهنگام آن می‌تواند تفاوت واقعی ایجاد کند و احتمالاً زندگی شما را نجات دهد.
اضطراب اجتماعی یک بیماری قابل درمان است. اولین قدم برای دریافت کمک صحبت با یک متخصص سلامت روان است که می‌تواند یک برنامه تشخیص و درمان را به شما ارائه دهد.
برخلاف سایر سرطان‌ها، سرطان دهان توسط دندانپزشک و همچنین پزشک قابل تشخیص و بررسی است و هر دو در زمینه شناسایی سرطان‌های سر و گردن آموزش دیده‌اند. اگر این بیماری زود تشخیص داده شود، احتمال بهبود بیماران ۹۰ درصد است.
مصرف فیبر خود را افزایش دهید. فیبر می‌تواند به کاهش یا تسکین کامل علائم یبوست شما کمک کند. فیبر به طور طبیعی در میوه‌ها و سبزیجات وجود دارد. توصیه می‌شود حداقل ۲۰ تا ۳۵ گرم فیبر را به عنوان بخشی از رژیم غذایی روزانه خود مصرف کنید.
خواه یک رئیس تندخو، حجم کاری نامعقول یا همکاران بدخواه باشد، یک محیط کاری مسموم می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر سلامت روان شما داشته باشد و منجر به سطوح بالای استرس، بی خوابی و افسردگی شود. مهم است که علائم یک محیط کاری سمی را بشناسید و بدانید چه زمانی زمان ترک فرا رسیده است.
متخصصان سازمان خدمات ملی سلامت انگلیس می‌گویند: بیماری "کاوازاکی" یکی از علل اصلی نارسایی قلبی در کودکان زیر پنج سال است و موارد ابتلا به این بیماری طی پنج سال گذشته در این کشور افزایش یافته است.
در طول تست‌های پوستی آلرژی، پوست شما در معرض مواد مشکوک آلرژی زا یا همان آلرژن‌ها قرار می‌گیرد تا پزشک بتواند پس از گذشت زمانی، علائم واکنش آلرژیک را مشاهده کند.
بیماری قند یا دیابت یکی از شایع‌ترین بیماری‌های متابولیکی در جهان است که آشنایی با علائم اولیه آن به تشخیص زودهنگام و کنترل این بیماری کمک می‌کند.
اگر آب به موقع به گیاه نرسد پس از مدتی با علائم تشنگی گیاه مواجه خواهید شد. یکی از شایع‌ترین علائم تشنگی گیاه زردشدن برگ‌های آن است.
قند خون بالا می‌تواند باعث دیابت شود و اگر قند خون شما برای مدت طولانی بالا باشد، می‌تواند منجر به آسیب دائمی به بخش‌هایی از بدن مانند چشم ها، اعصاب، کلیه‌ها و رگ‌های خونی شود.
احتقان بینی و فشار سینوس دلایل زیادی دارد: سرماخوردگی، آنفولانزا، و آلرژی که به چند مورد اشاره کنیم. محرک‌های شما هر چه که باشند، علائم می‌تواند به شما برسد.
مشکلاتی که عامل ایجاد مزه فلز در دهان می‌شوند، به غیر از مشکلات کلیوی خیلی جدی نیستند. به عنوان مثال سوء هاضمه، سوزش معده و رفلاکس اسید معده می‌تواند باعث ایجاد طعم فلز مانند یا تلخ در دهان شود و مزه غذا را تغییر دهد. همچنین سرماخوردگی، عفونت سینوسی و عفونت‌های سیستم تنفس فوقانی هم می‌تواند عامل ایجاد طعم فلز در دهان باشد.
تغییرات در بینایی شما می‌تواند نشانه مشکلات سلامتی باشند از سکته مغزی گرفته تا دیابت. کلسترول بالا یک عامل خطر برای بیماری قلبی است و علائم این بیماری می‌تواند در اطراف چشم‌ها و روی پلک‌ها به شکل پلاک‌های نارنجی ظاهر شود.
علی درخشان؛ روانشناس با اشاره به این‌که یکی‌از بدترین علائم افسردگی ناامیدی است، افزود: ناامیدی در افراد افسرده آنان را از درمان بیماری خود باز می‌دارد، افراد افسرده‌ای که اقدام به خودکشی می‌کنند، معمولاً کسانی هستند که به دلیل شدت ناامیدی، به درمان و بهبودی خود امیدی ندارند.
در حالی که افراد معمولا تب را با عفونت مرتبط می‌دانند دمای بالا یا تعریق در شب می‌تواند نشانه اولیه سرطان باشد. بدن شما ممکن است از طریق واکنش‌های التهابی به رشد سرطان واکنش نشان دهد که می‌تواند باعث تب و عرق کردن بدون عفونت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ