مدیران تاتنهام قصد ندارند هری کین، کاپیتان این تیم، را به باشگاه لیگ برتری دیگری بفروشند و این خبر بدی برای منچستریونایتد خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره احتمال بازگشت میسون گرین‌وود به منچستریونایتد، این باشگاه با صدور بیانیه‌ای گفت درباره آینده او هنوز تصمیم نگرفته است.
در ادامه تلاش‌های منچستریونایتد برای جذب هافبک، شیاطین سرخ آمادو اونانا از اورتون را هدف گرفته‌اند اما اورتون برای او پیشنهادی قابل توجه می‌خواهد.
منچستریونایتد در اولین دیدارش در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در خانه مقابل ولورهمپتون با نتیجه 1-0 پیروز شد.
منچستریونایتد در آخرین بازی پیش فصل خود، به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و این بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید. اشتباه هری مگوایر منجر به گل  بیلبائو شد.
آماد دیالو، ستاره منچستریونایتد، به دنبال مصدومیت جدی مسابقات ابتدایی فصل آینده را از دست داد.
منچستریونایتد با راسموس هویلوند، مهاجم آتالانتا، به توافق رسیده است.
اریک تن‌هاخ بعد از شکست منچستریونایتد مقابل رکسهام با انتقاد شدید از عملکرد ضعیف بازیکنان این تیم گفت بازیکنان یونایتد در این مسابقه او را ناامید کرده‌اند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که این باشگاه در مراحل پایانی جذب یک مهاجم جدید قرار دارد.
منچستریونایتد تایید کرد جانی اوانز را با قراردادی کوتاه مدت به خدمت گرفته است.
با اینکه منچستریونایتد از خرید دروازه‌بان جدید منصرف شده ولی از امضای تمدید قرارداد با داوید دخیا خودداری کرده و قصد دارد دستمزد او را کاهش دهد.
منچستریونایتد از تلاش برای خریدن میسون مونت خسته شده است و سراغ گزینه جانشین او برای تقویت خط میانی خود رفته است.
بایرن مونیخ از ناامیدی منچستریونایتد برای جذب میسون مونت، ستاره چلسی، استفاده کرده است و قصد دارد پیشنهادی برای او ارائه کند.
منچستریونایتد سومین پیشنهاد را برای جذب میسون مونت، ستاره انگلیسی، به مدیران چلسی ارائه کرد.
هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، امیدوار است که بتواند فصل آینده با پیراهن منچستریونایتد به میدان برود.
یورگن کلوپ، مربی لیورپول، امروز با ناامیدی از کسب سهمیه لیگ قهرمانان حرف زد و گفت که با فرم فعلی منچستریونایتد و نیز برایتون، بعید است به رتبه چهارم برسند.
یورگن کلوپ، مربی لیورپول، امروز با ناامیدی از کسب سهمیه لیگ قهرمانان حرف زد و گفت که با فرم فعلی منچستریونایتد و نیز برایتون، بعید است به رتبه چهارم برسند.
میسون گرینوود تصور می کند که در آینده دیگر هرگز برای منچستریونایتد بازی نخواهد کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، تاکید کرد که نمایش تیمش مقابل تاتنهام ناامید کننده بود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، تاکید کرد که نمایش تیمش مقابل تاتنهام ناامید کننده بود.
مانوئل پیگرینی، مربی بتیس، پس از شکست 4-1 مقابل منچستریونایتد گفت که هرگز از صعود به یک چهارم نهایی لیگ اروپا ناامید نیستند.
امانوئل پتی، ستاره سابق آرسنال و تیم ملی فرانسه، معتقد است که رفتارهای رونالدو باعث شده تا هواداران یونایتد نیز دیگر از او خسته و ناامید شده باشند.
مدیران بارسلونا در حال بررسی شرایط جذب سرجینیو دِست، مدافع کناری بارسلونا، هستند .
شکست در بازی اول فصل اریک تن‌هاخ و منچستریونایتد را با طوفانی از انتقادها مواجه کرده است. آیا مربی هلندی و تیمش از این طوفان به سلامت عبور می‌‌کنند؟
یک رسانه انگلیسی مدعی است منچستریونایتد اگر از جذب فرانکی دی‌یونگ کاملا ناامید شود برای به خدمت گرفتن آدریان رابیو از یوونتوس تلاش خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ