عادل فردوسی‌پور مجری برنامه نود پیامی برای مردم زلزله‌زده خوی منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 27 مرداد ماه سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.
دکتر امیر خرمی شاد مدیر عامل شرکت ملی مس با صدور پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.
رهبر انقلاب در پی جسارت به ساحت قرآن مجید در سوئد تاکید کردند: اشد مجازات برای عامل جسارت به ساحت قرآن مجید مورد اتفاق همه علمای اسلام است.
دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی فرا رسیدن روز صنعت و معدن را تبریک گفت.
دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی، انتخاب دکتر عباس علی آبادی به عنوان وزیر صمت را تبریک گفت.
مدیر عامل فولادمبارکه با انتشار پیامی، اعلام کرد که قهرمانی برای آنها، تلاشی بوده که بازیکنان درون زمین به نمایش گذاشته اند.
بازیکنان پرسپولیس درآستانه دربی صدم پایتخت منتظر دریافت پاداش پیروزی های اخیر خود هستند.
مجری مشهور فوتبال ایران فرا رسیدن سال جدید را تبریک گفت.
مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، با شادی پس از گلش پیام مهمی را برای مدیران این باشگاه و همچنین باشگاه بارسلونا ارسال کرد.
صبح روز گذشته دیداری نمادین در ورزشگاه پیام میان تیم رسانه ورزش و تیم کودکان سندروم دان برگزار شد.
عادل فردوسی‌پور به اتفاقات اخیر در مدارس دخترانه واکنش نشان داد.
رئیس فدراسیون والیبال در پیامی به عادل غلامی از او خواست کهدکار خود را در عرضه مربیگری دنبال کند.
رئیس اسبق مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه حضور در یکی از برنامه‌های زنده شبکه خبر پیام متفاوتی خطاب به زنان کم‌حجاب مطرح کرد. حداد عادل گفت:‌ «به خانم‌هایی که حجاب ضعیف دارند و وفادار انقلاب هستند، سلام و درود می‌فرستم.»
این عجیب است که شما، خود در پلتفرمی حضور داشته باشید، حتی اگر برای دریافت تیک‌آبی هم اقدام نکنید، اما حضور دیگر کاربران را در آن محدود کنید. گویی اجازه استفاده از این پلتفرم فقط در اختیار خواص است و مردم عادی از این اجازه‌ای برخوردار نیستند. این اتفاق، پیامی تلخ را به جامعه منتقل می‌کند؛ پیامی با این مضمون که شما، کاربران عادی، شایستگی استفاده از این پلتفرم را ندارید و فقط ما، خواص هستیم که از شایستگی استفاده از آن برخورداریم.
مدیرعامل بانک ملت در پیامی سالروز تاسیس بانک تجارت را به مدیرعامل، کارکنان و مشتریان این بانک بزرگ تبریک گفت.
ظهر روز چهارشنبه هفته گذشته (۱۶ آذر) برخی مشترکان همراه اول اعلام کردند پیامی را از سوی گوگل و تحت سیستم عامل تلفن‌های همراه دریافت کردند. این پیام که با عنوان اخطار زلزله برروی گوشی تلفن همراه برخی از شهروندان ظاهر شده بود، دارای چنین محتوایی بود: هشدار زلزله؛ آرام باشید و به پناهگاهی در اطراف بروید، اما پیگیری‌ها نشان داد که چنین پیامی صحت نداشته و جعلی بود.
دکتر ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه با صدور پیامی 5آذر روز بسیج مستضعفان را تبریک گفت.
در پی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ و تیراندازی به سوی زائران و نمازگزاران در کنار مضجع شریف، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران پیام تسلیت صادر کرد.
عادل فردوسی‌پور، مجری و گزارشگر معروف فوتبال با انتشار پیام ویدئویی به برگزاری تجمعات اعتراضی در پی ماجرای فوت مهسا امینی، دختر ۲۲ ساله سقزی واکنش نشان داد.
رحیمی در واکنش به انتشار اخباری درباره اعتصاب عمومی در سقز گفت: خبری نیست؛ اوضاع آرام و شهر عادی است؛ خانواده مهسا امینی از این قضایا حمایت نمی‌کنند؛ انتظار آن‌ها اعمال قانون است؛ پیام دادند که با کسانی که این وضعیت را به وجود می‌آورند همراه نیستند.
علم الهدی: یکی از مسئولان امنیتی استان گزارش داد از هفتم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه امسال در فضای مجازی و رسانه ای کشور، 33 هزار پست و پیام و تیتر روزنامه علیه بنده در داخل و خارج کشور منتشر شده است روزی هزار و 100 حمله به بنده صورت گرفته است و در این گزارش اضافه کرده اند که عامل این حملات هزار نفر هستند.
مدیران اسبق استقلال با انتشار نامه ای، هزار امتیازی شدن امیر قلعه نویی را به او تبریک گفتند.
محمدرضا فرزین مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت روز خبرنگار پیام داد.
علی طیب نیا وزیر اسبق اقتصاد در پیامی، درگذشت دکتر عادل آذر را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ