با بازگشت پاتریک شیک از دوران نقاهت این بازیکن برای بازی مقابل دورتموند آماده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه با اشاره به آغاز کار وکلای تخصصی تا دو ماه آینده گفت: تعداد قبولی‌های آزمون ۱۴۰۲ مرکز وکلا مشخص نیست.
احمد نوراللهی و الوحده روز جمعه باید کار خود را در تورنمنت باشگاه‌های عربی آغاز کنند.
گلر ملی‌پوش پرسپولیس در مورد شوخی های سردار آزمون واکنش جالبی داشت.
معاون فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نادیده گرفتن تجربیات باعث می شود تا آزمون و خطا جلو برویم.
سردار آزمون حامی مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری زنان شد و ۱۵۰ میلیون تومان جایزه می‌دهد.
ستاد آزمون استخدامی آموزگاران ۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش از آغاز به کار «مرکز پاسخگویی ستاد آزمون استخدامی آموزگاران» خبر داد.
نخستین تمرین تیم ملی فوتبال بانوان در مرکز ملی فوتبال زیر نظر آزمون برگزار شد.
سردار آزمون مثل چند بازی قبلی لورکوزن در تقابل با رم کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد اما احتمالاً یکی از تعویض های ژابی آلونسو خواهد بود.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۵۶ هزار معلم در سال جاری از طریق برگزاری ۲ آزمون خبر داد.
مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه ­قضائیه از شروع به کار پذیرفته ­شدگان آزمون کادر اداری سال ۱۴۰۰ قوه ­قضائیه در ابتدای اردیبهشت سال جاری خبر داد.
مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه ­قضائیه از شروع به کار پذیرفته ­شدگان آزمون کادر اداری سال ۱۴۰۰ قوه ­قضائیه در ابتدای اردیبهشت سال جاری خبر داد.
کارشناس فوتبال ایران با طرح جزئیات مشکلات فنی تیم ملی از شرایط فعلی این تیم بعد از انجام دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا به شدت انتقاد کرد.
طبق ادعای رسانه‌های ترکیه، دو باشگاه بزرگ این کشور در برنامه خود جذب سردار آزمون را قرار داده‌اند.
سردار آزمون همانند بازی قبل از روی نیمکت کار را در رقابت‌های بوندس لیگا آغاز می‌کند و امیدوار است مقابل بوخوم فرصت بازی پیدا کند.
ژابی آلونسو برای ارنج تیمش در نیم‌فصل دوم کاری راحت اما پیچیده خواهد داشت!
رئیس مرکز آزمون گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه از آغاز به کار هفتمین مرکز آزمون گواهینامه حرفه‌ای در دانشگاه آزاد قزوین در تاریخ ۲۷ دی ماه سال جاری خبر داد.
برزیل در دیداری که قضاوت آن را سه داور ایرانی به عهده داشتند توانست صربستان را شکست دهد.
باید سه امتیاز بازی با شالکه را کسب کنیم. اگر لورکوزن این بازی را هم ببازد، دوران سِوانه در لورکوزن برای همیشه می‌تواند به پایان برسد. شما می‌توانید فرض کنید که ما آماده این کار هستیم.
سه بازیکن شاخص تیم‌ملی از روی نیمکت کار را آغاز خواهند کرد.
­وزارت کار با صدور اطلاعیه‌ای از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور خواست برای تایید مدارک خود از فردا به محل‌های تعیین‌شده مراجعه کنند.
علیرضا بیرانوند بعد از سردار آزمون از زحمات اسکوچیچ تشکر کرده است
خوش‌بینی و بازگشت به تمرین و کار سخت چیزی است که از گذشته در روحیه آلمانی‌ها وجود داشته و بعد از این هم چیز دیگری نخواهد بود.
خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: صادرکننده‌های مجوزهای کسب و کار باید هر سه ماه یکبار آزمون برگزار کنند.
قالیباف تصریح کرد: همچنین پیشنهاد نمایندگان در خصوص امامزادگان واجب‌التعظیم در حوزه انتخابیه نیز بار مالی به همراه دارد بنابراین پیشنهاد می‌شود این اصلاحیه به صورت دو شوری مورد بررسی قرار گیرد تا مغایرت‌های آن در کمیسیون برطرف شود. همچنین خواهشمندم نمایندگان پیشنهاد دهنده نیز به اصل ۷۵ و بار مالی توجه داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ