عوارض واردات هر لیتر / کیلوگرم سم آماده کشاورزی در بودجه ۱۴۰۲، ۱۴.۶۴۰ ریال و سم فنی وارداتی ۷.۳۲۰ ریال برآورد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله طی روز دوشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ به معادل ۱۶۴ میلیون دلار رسید.
اهواز- رئیس جهاد کشاورزی خوزستان گفت:: با وجود پیش بینی تولید ۱۴۲ هزار تنی در طرح جهش تولید در دیم زارها اما با پایان برداشت محصولات شاهد تولید ۱۴۶ هزار تن محصول از سطح مزارع استان بودیم.
شهردار سنندج گفت: یک متکدی در طول ۲ ساعت تکدی‌گری ۷۰۰ هزار تومان پول جمع‌آوری کرده بود که با اخذ تعهد مبنی بر ترک تکدی‌گری به شهرستان محل سکونت خود منتقل شد. این فرد متکدی براساس اظهارات خودش از محل دست فروشی در محل سکونتش ماهیانه بیش از ۱۵ میلیون تومان درآمد داشته است.
«سایبر کواد تسلا برای کودکان» با الهام از طراحی سایبرتراک نمادین، راه خود را به بازار چین باز کرده است. فروش این خودروی اسباب بازی در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر)، از فروشگاه آنلاین تسلا برای چین، به قیمت ۱۶۷۶ دلار یا ۱۴۹۴ یورو (حدود ۸۰ میلیون تومان) آغاز شد.
شاخص کل تا به این لحظه با رشد ۱۲۶۴ واحدی مواجه شده است.
شاخص کل تا به این لحظه با رشد ۱۲۶۴ واحدی مواجه شده است.
تالارهای مختلف بورس کالای ایران امروز (شنبه) میزبان دادوستد بیش از ۵۶۴ هزار تن انواع کالا بود.
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله طی روز جاری به معادل ۱۴۶ میلیون دلار رسید.
حجم سرمایه‌گذاری‌های خارجی و مشترک در بخش صنعتی کشور عربستان سعودی به ۱۴۴ میلیارد دلار رسیده است.
اهواز- مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از تخلیه ۲ فروند کشتی اقیانوس پیما حامل ۱۴۴ هزار تن ذرت دامی در بندر امام خبر داد.
بدهی‌های دولت و شرکت‌های دولتی تا پایان آذر سال ۱۴۰۱ برابر با یک میلیون و ۱۴۴ هزار و ۴۷۶ میلیارد تومان و مطالبات دولت تا پایان آذر ۱۴۰۱ برابر با ۵۴۱ هزار و ۱۰۱ میلیارد تومان بوده است.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۱۳۶۴ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۷۸۲ هزار واحدی دست یابد.
جریان اصولگرا و دولت فعلی برای ماندگاری در قدرت به شدت به اتفاق اخیر و پیامد‌های مثبت آن نیازمند بود. حال اگر توان حفظ و اداره آن را داشته باشد، می‌تواند به تثبیت و تقویت موقعیت خود در آینده از جمله انتخابات ۱۴۰۴ امید بالایی پیدا کند. این فرصت برای رییسی هم از آن جهت مغتنم است که می‌تواند کاندیدا‌های اصولگرا در انتخابات بعدی که رویای حذف او و استقرار در پاستور را دارند، سر جای‌شان بنشاند.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در هفته «جوان» از ۱۶۴ مدیر، معاون و معلم جوان موفق در آموزش و پرورش استان تجلیل خواهد شد.
وزارت خارجه روسیه اعلام ده‌ها نفر از وزراء، معاونان، و شخصیت‌های عمومی استونی، لیتوانی، و لتونی را تحریم کرده است.
تربت حیدریه ـ رئیس آموزش و پرورش منطقه کدکن از شناسایی ۱۶۴ بازمانده از تحصیل در منطقه کدکن شهرستان تربت حیدریه خبر داد.
در میان اصولگرایانی که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۴ نام برده می شود نام قالیباف و جلیلی را هم می توان دید.
حدود هزار و ۴۶۰ روز از ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی می گذرد و همچنان این پرونده مفتوح و در حال رسیدگی است.
چک‌های وصول شده در تهران حدود ۲.۱ میلیون فقره به ارزشی بیش از ۱۷۰.۲ هزار میلیارد تومان و چک‌های برگشتی حدود ۱۴۶ هزار فقره به ارزشی بیش از ۱۴.۵ هزار میلیارد تومان گزارش شده است.
جام جهانی برای ایران با دریافت ۹ میلیون دلار پاداش به پایان می‌رسد.
تعداد خودروهای فرسوده تا سال ۱۴۰۴، به ۸ میلیون دستگاه می‌رسد خودروهایی که مصرف بنزین هرکدام از آنها ۱۴.۳ درصد، بیشتر از خودروهای عادی و غیر فرسوده است.
فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ تن انواع کالای اساسی احتکار شده و دستگیری یک هزار و ۴۲۴ متهم طی ۲۰ روز گذشته در کشور خبر داد.
دو اثر «شاعر نشسته» پرویز تناولی به قیمت ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ‏تومان و اثر منیر فرمانفرماییان با نام «شیراز» به قیمت ۱۳ میلیارد تومان رکورد گرانترین آثار به فروش رسیده در ادوار گذشته حراج تهران را ارتقا دادند. ۳۵ اثر با ارزش بیش از یک میلیارد تومان برآورد قیمت به مجموعه‌داران ایرانی پیشنهاد شدند که در نهایت ۳۸ اثر، یعنی نیمی از آثار دوره پانزدهم با قیمت میلیاردی چکش خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ