آنطور که از خبر‌ها مشخص است وثائق تعیین‌شده برای خبرنگاران غالبا یک‌میلیارد تومان و در برخی موارد ۵۰۰ میلیون تومان بوده است. وثیقه صادرشده برای یکی از زنان فعال اجتماعی در کردستان، اما شگفت‌آور است؛ وثیقه تعیینی برای او مبلغ سه میلیارد تومان تعیین شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این که گزارشگر صدا و سیما نتواند با طیب خاطر و از بیم عبور زنان بی/بد/شل حجاب یا واکنش و احتمالا با برخی الفاظ از سطح شهر گزارش تهیه کند و پای صحبت شهروندان بنشیند اتفاق درخور تأملی است ونشان دهنده دردسر تهیه کنندگان گزارش‌های تلویزیونی و تازه مشکل وقتی بیشتر می‌شود که وقتی خیال شان از پوشش خانمی آسوده شده و سراغ او می‌روند با سخنان او غافل گیر می‌شوند چرا که مواضع سیاسی صدا وسیما به خصوص در دوران جبلی- جلیلی باب میل همه خانم‌های مذهبی هم نیست.
یکی از مفاد دستورالعمل تازه آن است که هنگام حضور در بالی به ویژه زمانی که آنلاین هستید و در حال انتشار تصاویر لایو از خود می باشید حق ندارید رفتار تهاجمی داشته باشید و هم چنین نمی توانید از واژگان تند در مورد مردم محلی و بومی آنجا مقام های دولتی و یا سایر گردشگران استفاده کنید. این امر نشان دهنده نقش رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از مشکل در رفتار بد گردشگران است.
خط حمله پرسپولیس متشکل از عالیشاه، عبدی و شهاب زاهدی نمایشی امیدوار کننده داشتند.
یک محقق که برای وزن کردن فرزند تازه به دنیا آمده‌اش با ترازوهای معمولی مشکل داشت، حسگری ساخت که می‌تواند با حساسیت بالا کوچکترین تغییرات فشار را اندازه‌گیری کند.
در بعضی مواقع به دلیل خرید زیاد میو‌ها و سبزیجات دچار مشکل برای نگهداری از آن‌ها می‌شویم، اما همیشه استفاده از میوه‌های خوشرنگ و سبزیجات تازه لذت بخش‌تر است.
فیزیکدانان مدت‌هاست کشف کرده‌اند که چگونه پدیده‌ها در گروه‌های سه نفره می‌توانند هرج و مرج ایجاد کنند. آنان هشدار می‌دهند که یک مشکل سه تایی نه تنها می‌تواند منجر به رقابت‌های جهانی برای تسلیحات تازه شود بلکه می‌تواند به جنگ هسته‌ای نیز بیانجامد.
بیماری دژنراتیو شبکیه یا تباهی لکه زرد مشکلی برای میلیون ها نفر در سراسر جهان است زیرا بر اثر آن سلول های حساس به نور به نام گیرنده های نوری در پشت چشم بدون وجود هیچ گونه جایگزینی می میرند. اکنون اما به مدد تحقیقات تازه راهکاری فراهم شده که نشان می دهد ممکن است پیدا کردن راه حل نهایی برای رفع این مشکل دور از دسترس نباشد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: محور اصلی بحث در جلسه با روسای فیفا و کنفدراسیون، موضوع رفع مشکل انتقال منابع مالی فوتبال ایران بود.
علی ضیا مجری معروف تلویزیون در یک استوری تازه در واکنش به اظهارات میرسلیم درباره واردات خودرو نوشت: آقای میرسلیم با مردم مشکلی داری؟ مردم کار بدی کردن ناراحت شدی؟ اصلا مردم رو میشناسی؟ داداش این همه حرف و کار‌های عجیب آخه چرا مرد؟
رئیسی همچنین به معاون اول رئیس جمهور ماموریت داد با تشکیل کارگروهی متشکل از وزارت‌ اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی، ضمن رصد تصمیمات دستگاه‌های اجرایی از هرگونه تصمیمی که منجر به افزایش تورم شود، جلوگیری به عمل آورند.
برخی از فروشگاه‌های اصلی فروش مواد غذایی در بریتانیا طی روز‌های گذشته برای عرضه سبزیجات تازه به ویژه گوجه‌فرنگی با مشکل روبرو شده‌اند.
ستاره تازه وارد آرسنال می گوید میکل آرتتا او را به یاد مائوریتزیو ساری، سرمربی سابق چلسی می اندازد.
در سال ۲۰۲۳ سیاره ما دچار دردسر و مشکل است. دو قرن سوزاندن سوخت‌های فسیلی به نگرانی‌ها و معضلات محیط زیستی متعددی منجر شده که تازه داریم اثرات آن را حس و درک می‌کنیم. در سال ۲۱۰۰، سطح آب دریاها- بر اساس برآورد‌ها و پیش‌بینی‌ها- چیزی بین ۳۰ سانت ۳.۵ متر افزایش خواهد یافت که جان میلیارد‌ها انسان را در خطر قرار می‌دهد.
واقعيت اين است به نظر من سه مشكل اساسي وجود دارد: يكي اينكه كيفرخواستي كه صادر شده كاملا غلط است و متاسفانه اين عبارت را بايد عرض كنم كه ظالمانه است و بازپرس و هياتي كه روي اين مساله كار كردند و بحث كارشناسي همه‌اش زيرسوال است (خيلي سربسته عرض كردم.)
با اعلام کادر فنی پرسپولیس مهاجم برزیلی تازه وارد این تیم از نظر بدنی مشکلی برای همراهی این تیم ندارد.
ما دستور پخت سوپی خوشمزه و ساده را به تفصیل برای تازه عروس‌هایی که در انتخاب غذا مشکل دارند، آورده‌ایم.
نماینده، ولی فقیه در فارس گفت: درگیری بشر برای مشکل اقتصادی یک پدیده تازه است یا در تاریخ سابقه دارد؟ در شهر سعدی هستیم؛ چند جای گلستان سعدی از فقر و غنا و درگیری بشریت و جامعه صحبت شده است؟ دشمن می‌گوید الان این طوری شده است، اما از نظر تاریخی از روز نخست و حضرت آدم این قصه شروع شد و لذا باید حواسمان باشد که فریبمان ندهند.
در بعضی مواقع به دلیل خرید زیاد میو‌ها و سبزیجات دچار مشکل برای نگهداری از آن‌ها می‌شویم، اما همیشه استفاده از میوه‌های خوشرنگ و سبزیجات تازه لذتبخش‌تر است.
اعلام رسمی بازنشستگی محمدرضا داورزنی این پرسش را مطرح می‌کند که با توجه به رویدادهای پیش‌رو، این فدراسیون، به فدراسیون‌های دچار مشکل اصافه می‌شود یا هوایی تازه را تجربه خواهد کرد.
اعلام رسمی بازنشستگی محمدرضا داورزنی این پرسش را مطرح می‌کند که با توجه به رویدادهای پیش‌رو، این فدراسیون، به فدراسیون‌های دچار مشکل اصافه می‌شود یا هوایی تازه را تجربه خواهد کرد.
خانواده بوکسور جوانی که چند روز قبل در جریان اردوهای تیم ملی دچار مشکل شده و دار فانی را وداع گفت، از فدراسیون بوکس شکایت کردند.
تازه ترین خرید تیم استقلال امروز برای اولین بار در تمرین این تیم حضور یافته و با آبی پوشان تمرین می‌کند.
مصدومیت مدافع تازه وارد استقلال بهبود یافته و او می تواند مقابل سپاهان در هفته نخست لیگ به میدان برود.
دلیل اینکه در این سال ها کار شما در امور اداری و حقوقی دچار مشکل شده، ولی از سوی دیگر کار آقای فتحی ساخته و به پخش رسیده است، چیست؟ چون ایشان معروف هستند؟ غفارزاده: هم معروف است، هم سابقه اش زیاد است، هم مردم به ایشان و آثارش علاقه دارند؛ به هرحال فیلمساز خوبی است. من خودم سریال «شهرزاد» را می دیدم و دوست داشتم ولی این دلیل نمی شود کار خطای دوستم و کارگردانی که به او علاقه دارم، نادیده بگیرم. اگر محصول اندیشه و فکر شما را بدزدند چه حسی به شما دست می دهد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ