غلامرضا کاشی گفت: اصلاحات، طبیعتی ثانویه پیدا کرد. وقتی وارد قدرت شد، متوجه شد در‌ها بسته است، گرفتار این شد که شروع کند به درخواست کردن برای بازکردن درها. اصلاحات شد بست‌نشینی کنار درب‌ها و التماس برای گشودن دری. اصلاح‌طلبی باید به حالت اصیل خود رجوع کند. نشستن کنار مردم برای آنکه سیستم، اصلاحاتی برای تداوم وضعیت‌سیاسی ایجاد کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلامرضا نوشت: تا یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله‌ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
خردادماه سال جاری، معاون سیاسی وزارت کشور در بخشنامه‌ای تصریح کرده بود: «فرمانداران، بخشداران و معاونین فرماندار ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و… در روابط با نمایندگان محترم مجلس در مدت باقی مانده تا انتخابات برای پیشگیری از هر گونه سوءبرداشت، نسبت به عدم همراهی و معیت نماینده محترم در حوزه انتخابیه در موضوعات و جلسات شائبه‌دار، حساسیت و دقت لازم را داشته باشند.»
پس از ابلاغ نامه معاون سیاسی وزیر کشور در یازدهم خرداد به استانداری‌ها و فرمانداری‌ها، مبنی بر عدم ورود نمایندگان در امور اجرایی در سال پایانی مجلس، انتقاد‌ها از این تصمیم بالا گرفت، و طبق شواهد به دست آمده بخشنامه جنجالی وزارت کشور لغو شد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.
وحیدی در حکم رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد، امید است در پرتو عنایت حق تعالی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت مردمی، انتخاباتی باشکوه و منطبق با تامین سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مومن و تقویت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شود.
در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
این تصویر تازه از نوه جهان پهلوان غلامرضا تختی، اسطوره بزرگ کشتی ایران است.
تاجگردون گفت: تهاتر در فروش نفت یکی از مراکز اصلی فساد در آینده است. بابک زنجانی درست است که یک پدیده بود، اما یک روش نانوشته را اجرا کرد که ما الان آن روش را نوشتیم و داریم آن را قانون می‌کنیم. حالا حساب و کتابش را یک‌طور نگه می‌داریم. البته بابک زنجانی هم حساب و کتابش را نگه داشته بود، اما پنهان نگهش می‌داشتند، الان آشکارا نگه می‌داریم.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای زاکانی در آن انتخابات ادعا کرد «۸۰ درصد مشکل کشور بی عرضگی مدیران است»، امروز این آقا مدیریت کلانشهر تهران را در اختیار دارد و با یک برف چند سانتی متری خیابان‌های شهر قفل شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت عالم صدیق و صریح، روحانی مبارز و خستگی‌ناپذیر، خادم الرضا حجت‌الاسلام غلامرضا اسدی را تسلیت گفت.
رهبر انقلاب در پیامی درگذشت روحانی مجاهد و صادق حجت‌الاسلام حاج شیخ غلامرضا اسدی را تسلیت گفتند.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت روحانی مجاهد حجت الاسلام غلامرضا اسدی را به رهبری معظم، حوزه‌های علمیه، بیت مکرم و مردم ولایتمدار مشهد مقدس تسلیت گفت.
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت روحانی مجاهد و صادق حجةالاسلام حاج شیخ غلامرضا اسدی را تسلیت گفتند.
فیلمی قدیمی از مبارزه جهان پهلوان تختی با حریفی آلمانی منتشر شده است.
همزمان با پنجاه و پنجمین سالروز درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی، کمیته ملی المپیک ۱۰عکس منتخب از مرحوم تختی را منتشر کرد.
تنها صدای باقیمانده از غلامرضا تختی به موزه ملی ورزش اهدا شد.
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دشمن با تهدید ترکیبی به میدان آماده است و از لایه‌های مختلف استفاده می‌کند که یکی از این‌ها نفوذ یا تهدید از درون است و مسوول و کسی که در یک سازمان، اَدمین است و اطلاعات، اختیار و دسترسی دارد باید کنترل مضاعف شود.
یکی از بازاریان می‌گوید: فرد مسلح حدود دو خشاب اسلحه کلاشینکف را در میدان شلیک کرد.بررسی های اولیه و غیر رسمی حاکی از آن است که فرد مسلح از اعضای گروهک تروریستی کومله بوده است.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
مراسم افتتاحییه مرحله اول دومین دوره مربیگری درجه A ویژه بازیکنان سابق تیم ملی و جمعی از مربیان نخبه کشور امروز 22 مرداد ماه در مرکز ملی فوتبال با حضور غلامرضا جباری، سرپرست کمیته آموزش، بهارک کاظم، سرپرست دپارتمان آموزش، عباس هاشمپور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، سعید قاسمی، مدیر هتل آکادمی و حسن تیموری، مدیر اماکن ورزشی مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
حجت الاسلام رئیسی در پیامی درگذشت پدر سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت پدر سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین را به وی تسلیت گفت.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک و تصدی نایب رئیسی این کمیته نام نویسی کرد.
تیم جدید غلامرضا محمدی در لیگ کشتی آزاد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ