اورتون با قبول شکست امشب، با 15 امتیاز در مکان ماقبل آخر لیگ برتر انگلیس قرار گرفت تا کار لمپارد سخت تر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاروان ورزش دانشجویان ایران در سی و یکمین دوره رقابتهای یونیورسیاد که به میزبانی چین برگزار می شود، در جایگاه نهم جدول توزیع مدال ها قرار گرفته است.
نفر اول شمشیربازی کشورمان در رده بندی جهانی این رشته سقوط داشت.
تیم فوتبال استقلال خوزستان با برتری برابر آرمان گهر سیرجان با قرار گرفتن در رده دوم، به لیگ برتر صعود کرد.
یوونتوس با کسر 10 امتیاز از رده دوم جدول سری A به رده هفتم سقوط کرد و این سوژه اصلی روزنامه‌های امروز ایتالیاست.
اگر شکایت باشگاه ختافه از رئال مادرید مورد قبول واقع شود این باشگاه از خطر سقوط نجات پیدا می‌کند و در مقابل رئال رده دوم جدول را از دست می‌دهد.
کاروان دوومیدانی ایران در رده ششم پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا قرار گرفت.
رنکینگ جدید برترین آزادکاران جهان از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد و رحمان عموزاد تنها کشتی‌گیر ایرانی در بین نفرات صدرنشین اوزان دهگانه است.
رحمان عموزاد تنها صدرنشین کشتی آزاد ایران در رنکینگ جدید اتحادیه جهانی کشتی است.
لیگ برتر ایران به رده هشتم آسیا سقوط کرد
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
سقوط آزاد کشتی ایران به رده سوم قهرمانی آسیا
کارلوس آلکاراس با قهرمانی در این مسابقات جانشین نواک جوکوویچ در صدر رنکینگ برتین تنیسورهای جهان شد و جوکوویج به رده دوم رفت.
تیم فوتبال استقلال که در هفته های گذشته با فاصله امتیازی نسبتا زیادی از پرسپولیس قرار داشت، در هفته بیست و سوم با پیروزی برابر فولاد جای سرخپوشان را در رده دوم گرفت و به یک قدمی صدر رسید.
لیورپول گلباران شد و به رده هشتم سقوط کرد!
در مسابقات آسیایی ازبکستان، کاروان کاراته ایران در تمامی رده های سنی موفق به کسب ۷ مدال طلا، ۷ نقره، ۲۰ برنز و مجموع ۳۴ مدال شد.
در روز کم گل و سرد لیگ دسته اول، سایپا با پیروزی ارزشمند خود به رده دوم جدول صعود کرد. پارس جنوبی هم به رتبه سوم جهش داشت.فجرسپاسی به رده پنجم سقوط کرده است
سقوط باخت سنگین ایران به رده سوم جام‌جهانی!
با شکست مقابل لهستان، رویاپردازی بزرگ عربستانی‌ها به خطر افتاد. آنها در پایان دور دوم مرحله گروهی به رده سوم سقوط کردند.
تیم پرستاره فولاد که در نقل‌وانتقالات تابستانی همه بازیکنان مدنظر جواد نکونام را با بودجه‌ای نجومی به خدمت گرفت، اکنون به رده دهم جدول لیگ برتر سقوط کرده است. فولاد در بازی عقب افتاده با ملوان، در انزلی سه گل خورد تا بابت لیگ قهرمانان آسیا هم هوادارانش را نگران کند
تیم فوتبال سپاهان توانست با دو گل مسعود ریگی و محمد علی‌نژاد سه امتیاز حساس مصاف با نفت آبادان را بگیرد و در رتبه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.
تیم ملی فوتسال ایران در رده بندی جهانی یک پله سقوط کرد و در جایگاه هفتم قرار گرفت.
نجات نوزاد ۳ ماه از گورستان
تیم فوتبال سایپا فصل گذشته در لیگ دسته اول فوتبال ایران با ۴۰ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت و از خطر سقوط به لیگ دسته دوم فرار کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ