اعضای تیم ملی آرژانتین در ژوئن آینده، برای برگزاری یک بازی دوستانه راهی کشور بنگلادش خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال پس از پیروزی روز گذشته، امروز یک دیدار دوستانه را برگزار می کند.
بعد از اعتراض شدید مورینیو به جدایی نمانیا ماتیچ از رم در بازی دوستانه اخیر این تیم، جالوروسی و پاری سن ژرمن برای انتقال لئاندرو پاردس به تیم ایتالیایی به توافق رسیدند.
استادیوم کاظمی امروز میزبان یک دیدار دوستانه خواهد بود.
پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، در جریان بازی دوستانه مقابل تولوز فرانسه باعث نگرانی اعضای تیم و هواداران شد.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، گفت الخاندرو گارناچو یک "گنج کوچک" است. گارناچو در مسابقه دوستانه برابر استرالیا اولین بازی ملی‌اش را انجام داد.
لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، حاضر نشد جانشین لیونل مسی در بازی دوستانه فردا برابر اندونزی را اعلام کند چرا که معتقد است این فشار روی بازیکن را چندین برابر خواهد کرد.
تیم ملی آرژانتین در یک بازی دوستانه در شهر پکن، پایتخت کشور چین به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و در این بازی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. در جریان این دیدار یک هوادار چینی برای رساندن خودش به لیونل مسی از میان تماشاگران از روی سکو‌ها وارد زمین چمن شد و در نهایت هم موفق شد خودش را به لیونل مسی و همچنین امیلیانو مارتینز برساند. اما نحوه خروج او از زمین جالب نبود. نیرو‌های امنیتی ورزشگاه از دست‌ها و پا‌های او گرفتند و او را به بیرون زمین بردند.
لیونل مسی بعد از گلزنی در دیدار دوستانه امروز تیم ملی آرژانتین مقابل استرالیا در مصاحبه‌ای کوتاه شرکت کرد و درباره انتقال به اینترمیامی و جام جهانی 2026 توضیحاتی داد.
بخش اول بلیت‌های بازی دوستانه آرژانتین و استرالیا که در اواسط ماه جاری در پکن برگزار می‌شود، ۱۰ دقیقه پس از عرضه به پایان رسید.
بخش اول بلیت‌های بازی دوستانه آرژانتین و استرالیا که در اواسط ماه جاری در پکن برگزار می‌شود، 10 دقیقه پس از عرضه به پایان رسید.
فدراسیون فوتبال مالزی به درخواست سرمربی تیم ملی، حاضر به انجام بازی دوستانه با تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین نشدند.
بلیت دیدار دوستانه تیم ملی آرژانتین با استرالیا به قیمت سرسام آور فروخته می‌شود.
شاید بشود گفت در کمال تعجب ما، آرژانتین در آسیا دو بازی دوستانه در ماه خرداد برگزار خواهد کرد.
فوق ستاره فوتبال آرژانتین با زدن ۳ گل در بازی دوستانه تیم ملی کشورش برابر کوراسائو نام خود را در کنار علی دایی و رونالدو قرار داد.
تیم‌ملی آرژانتین برای دو بازی دوستانه در فیفادی پیش رو آماده می شود.
لیونل مسی، کاپیتان قهرمان دنیا، به کشورش آرژانتین برگشت تا با پیراهن آلبی‌سلسته در چند بازی دوستانه به میدان برود.
سه ماه پس از جام جهانی، قهرمان دنیا با یک ویدیو حماسی برای دو بازی دوستانه آماده می‌شود.
حدود یک میلیون و 600 هزار هوادار متقاضی خرید بلیت بازی دوستانه آرژانتین و پاناما بودند.
فدراسیون فوتبال آرژانتین در نظر دارد یک بازی دوستانه در خاک این کشور برای تقدیر از بازیکنانش و نمایش جام قهرمانی جهان برگزار کند.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه تا دقیقه هشتاد، ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد. عربستان در چهار تقابل قبلی خود برابر آرژانتین پیروز نشده است. (۲ شکست - ۲ تساوی). آرژانتین در هر ۷ دوره اخیری که در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته، بازی اول خود را واگذار نکرده است. آخرین دیدار دو تیم مربوط به بازی دوستانه سال ۲۰۱۲ است، که با تساوی بدون گل به پایان رسید. عربستان در هر ۵ دیدار ابتدایی گذشته خود در جام جهانی پیروز نشده است.
بازیکنان آرژانتین پیش از بازی دوستانه برابر امارات حمایت‌شان را از جیووانی لوسلسو، هافبک این تیم، نشان دادند.
تیم ملی آرژانتین در آستانه جام جهانی قطر در یک بازی دوستانه به مصاف امارات رفت و موفق شد با نتیجه 5-0 به پیروزی برسد.
رسانه‌های آرژانتینی فهرست تیم ملی آرژانتین برای بازی دوستانه با هندوراس را اعلام کردند و می‌گویند این ترکیب اصلی لیونل اسکالونی برای جام جهانی 2022 خواهد بود.
رسانه‌های آرژانتینی فهرست تیم ملی آرژانتین برای بازی دوستانه با هندوراس را اعلام کردند و می‌گویند این ترکیب اصلی لیونل اسکالونی برای جام جهانی 2022 خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ