فانتوسمی اختلالی محسوب می‌شود که با حس بویایی فرد مرتبط است. این حالت زمانی اتفاق می‌افتد که فرد بویی غیر واقعی را حس کند. چنین بوی مرموزی ممکن است تنها در یک طرف بینی ظاهر شود یا هر دو سوراخ را تحت تاثیر قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این روز‌ها جنگنده‌های فانتوم هواداران زیادی دارند و البته این بحث مطرح است که چرا از بین تمام جت‌های جنگنده‌ای که از سال ۱۹۴۵ به بعد ساخته شده‌اند، این مدل جنگنده تا این حد محبوب است؟ شاید کمی بحث نوستالژی درباره هواپیمایی مطرح باشد که در روز‌های جوانی‌اش، دنیا را تحت تسلط داشت و یا اینکه آن‌ها مجذوب جنگنده‌ای هستند که تاریخچه‌ای طولانی و رنگارنگ دارد.
رولز رویس فانتوم سری ۲ مدل ۲۰۲۳ یک سدان سایز بزرگ مجلل انگلیسی است که با یک فیس لیفت جذاب قصد دارد طرفداران Rolls Royce را غافلگیر کند.
محمد ربیعی می‌گوید ممکن است مس رفسنجان نیز در اثر بی توجهی‌ها در آینده به سرنوشت نفت تهران و صبای قم دچار شود.
یکی از مسائلی که مشاهده یوفو در ۴۳سال قبل را معتبر می‌کند افراد دخیل در ماجرا هستند. شاید افراد عادی در مشاهده اشیای پرنده اشتباه کنند، اما در این ماجرا اکثر افراد، کارشناسان زبده هوایی ایران بوده‌اند.
شدت درد فانتوم از خفیف تا شدید متغیر است و می‌تواند چند ثانیه، ساعت، روز یا حتی بیشتر طول بکشد، اما به هر ترتیب درد فانتوم قابل مدیریت است.
ویدیو فوق با سرعت ۲۵۰ هزار فریم بر ثانیه توسط دوربین فانتوم V2512 ضبط شد است و در نتیجه صحنه‌های بسیار آهسته و جذاب از برخورد مرمی گلوله‌های مختلف بر روی صفحه فولادی ضخیم را مشاهده می‌کنید.
رولز رویس فانتوم ۸ یکی از راحت‌ترین و لوکس‌ترین خودرو‌ها در بازار و نقطه اوج این برند و نماد لوکس بودن است.
تکنو موبایل (Tecno Mobile) یک شرکت چینی مستقر در شهر شنژن است که به تازگی با معرفی محصولی خاص، دنیای فناوری را تحت تاثیر قرار داده است.
ناسا و آژانس فضایی اروپا اعلام کردند: «دید تیزبین جیمز وب، رشته‌های ظریفی از گاز و غبار را در بازو‌های مارپیچی بزرگی که از مرکز این تصویر به بیرون می‌پیچد آشکار کرده است.»
براساس بیانیه ناسا و ای‌اِس‌اِی، چشم‌انداز واضح تلسکوپ جیمز وب رشته‌های ظریف گاز و غبار را در بازوان چرخشی بزرگ آشکار کرده است که از مرکز این تصویر به سمت بیرون می‌پیچد. نبود گاز در منطقه هسته‌ای، چشم‌اندازی بدون ابهام از خوشه ستاره‌ای هسته‌ای در مرکز کهکشان رقم زده است.
تلسکوپ فضایی جیمز وب تصاویر مسحورکننده دیگری از یک جرم آسمانی را به نمایش گذاشته است که مربوط به کهکشان مارپیچی فانتوم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ