گویا وزیر چشم‌رنگی دولت روحانی دستور انحلال شرکت ذخیره سازی گاز را در دوران وزارتش صادر کرده بود. اما بررسی شواهد و نامه‌های موجود نشان می‌دهد، این اظهارنظر از سوی مسئولان دولتی صحت ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور امور زنان وزارت وزیر آموزش و پرورش می‌گوید: محرم‌سازی دقیقا به این صورت است که مدارس دخترانه به شکلی ساخته یا بازسازی شود که اشراف همسایگی نداشته باشد و بچه‌ها بتوانند در مدرسه حجاب خود را بردارند. در واقع هدف این است که دختربچه‌ها در مساله حجاب اذیت نشوند و نشاط و شادابی بیشتری داشته باشند.
مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: از پیشنهادات حوزه امور زنان به مدیران و مسئولان، اجرای جدی محرم‌سازی در مدارس دخترانه برای شادابی و نشاط دختران است. بحث محرم‌سازی جزء زیر برنامه‌های سازمان نوسازی مدارس است با این حال مدیران بعضی از مدارس با تمهیداتی توانسته‌اند در این زمینه موفق عمل کنند که لازم است رصد و شناسایی شوند و مورد تقدیر قرار گیرند.
مطابق این طرح نگهداری، گرداندن و حمل‌ونقل برخی از حیوانات در صورت تصویب این طرح ممنوع است. حیواناتی که در این طرح عنوان شده‌اند، هم دایره گسترده‌ای دارند که شامل «کروکودیل (تمساح)، لاک‌پشت، مار، سوسمار، گربه، موش، خرگوش، سگ و سایر حیوانات نجس‌العین و میمون» می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ