استقلالی‌های سابق در ترکیب سپاهان برای بازی بزرگ هفته در نقش جهان حضور پررنگی خواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدون تردید فشار بر رسانه‌ها باعث ایجاد شکافی میان حکومت و مردم شده که خروج از آن به این آسانی‌ها نیست. مشکل در جایی برجسته است که مدیریت کلان کشور باید مرجعیت رسانه‌ها را قبول کند، اما حکومت اساسا یک چنین نگاهی به جامعه رسانه‌ای کشور ندارد. سیستم رسانه‌ها را در شکل مزاحم می‌بیند که باید راهی برای دفع مزاحمت‌های آنان پیدا کند! چطور می‌توان توقع داشت، مرجعی که حذف شده یا تلاش می‌شود که بی‌صدا شود، مطالبات جامعه را از حکومت طلب کرده و مطالبات حاکمیت را به جامعه منتقل کند؟
نماینده ساوه در شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتسال موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند شد.
راه تیم ملی آلمان برای رستگاری در آستانه مسابقات یورو 2024 همچنان پر از دست انداز است.
شاگران رضا عنایتی جمعه شب و از ساعت ۲۰:۱۵ به مصاف امید‌های فلسطین رفتند که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
دو ستاره ترکیب آرژانتین در جام‌جهانی قطر فرصت قهرمانی در چمپیونزلیگ را دارند.
صدمین دربی تهران، به نوعی یکی از حساس‌ترین مسابقه‌ها در تاریخ این رقابتها بود، رقابتی که گل‌محمدی در آن به رستگاری رسید و همراه شاگردانش توانست پرسپولیس را به صدر جدول بازگرداند.
امیر سرتیپ امیر رستگاری گفت: چند وقت پیش یک هواپیمای دشمن در مرز‌های FIR (مرز هوایی) ما حرکت و شروع به انتشار امواج برای جمع‌آوری اطلاعات کرد، ما این هواپیما را مختل کردیم.
امیردریادار رستگاری از هک دو هواپیمای جاسوسی دشمن با استفاده از سامانه‌های جنگ الکترونیک ایرانی در نزدیکی مرزهای هوایی کشور خبر داد.
برادران لیلا قطعا فیلم سرگرم کننده‌ای است که مخاطبین را در مدت زمان طولانی پخش آن خسته نمی‌کند. روستایی در این فیلم هم مانند سایر ساخته‌هایش به خوبی توانسته است کشش ایجاد کند.
همه شواهد نشان‌گر آن هستند که بیش از هر زمان دیگری به ایستگاه پایانی برجام نزدیک شده‌ایم؛ ایستگاهی که در آن یا باید مرگ را پذیرفت یا رستگاری. در چنین فضایی، همه چیز منوط به یک تصمیم سیاسی بزرگ از سوی تهران است. تصمیمی که شاید بخشی از آن فنی باشد، اما کلیت‌اش تماما سیاسی خواهد بود و سیاسی خواهد ماند!
«محمد رستگاری» در خصوص آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی استان به دنبال وقوع طوفان در گفتگو با ایسنا گفت: همانطور که پیش‌بینی شده بود از پیش ظهر امروز شاهد وقوع طوفان در سطح استان بودیم به نحوی که در برخی از شهرستان‌ها سرعت طوفان به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسید.
تیم فوتبال آرسنال موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ حریفش منچستریونایتد را شکست دهد و جایگاهش را در صدر جدول لیگ برتر انگلیس تثبیت کند.
اومونیا قبرس به دومین برد پیاپی خود رسید و روندش را لیگ این کشور بهبود بخشید.
پادکست ورزش سه مربوط به روز دوازدهم جام جهانی منتشر شد
بعد از پایان حسرت‌بار جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای تیم ملی ایران و مهدی طارمی، این مهاجم حالا با انگیزه بیشتر و در شرایطی ایده‌آل فرصت جبران اتفاقات گذشته را دارد.
دیدار نمایندگان بودنسلیگا در چمپیونزلیگ با برتری زنبورها به پایان رسید.
بعد از باخت تلخ در هفته گذشته، گل‌گهر سیرجان در یک بازی نزدیک دومین شکست متوالی را به ذوب‌آهن تحمیل کرد.
استقلال در دیداری که 100 دقیقه به طول انجامید، با گل ثانیه های پایانی کوین یامگا، از سد گل‌گهر عبور کرد.
پیروزی تیم فوتبال پورتو در هفته ششم لیگ پرتغال با درخشش مهدی طارمی بازتاب متفاوتی در رسانه‌های پرتغال داشته است.
لیورپول در دیدار خانگی مقابل نیوکسل ابتدا از حریف عقب افتاد ولی به لطف گلهای فیرمینو و کاروالیو موفق شد 2-1 به پیروزی برسد.
هافبک 23 ساله پیکان با یک گل زیبا، پیروزی تیمش را در خارج از خانه تضمین کرد.
رشت- دو تیم ملوان بندر انزلی و استقلال تهران در حالی به مصاف هم رفتند که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی از نزدیک این بازی را تماشا می کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ