بارش برف از بامداد امروز در کردستان آغاز شده و ارتفاع برف در شهر سنندج به بیش از ۳۰ سانتی متر رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع و ترافیک در مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک سنگین است.
همزمان با ورود سامانه بارشی به کشور بارش برف در شهرهای مختلف استان همدان آغاز شده است.
سازمان لیگ تصمیم گیری در خصوص انجام بازی دو‌ تیم استقلال و پیکان‌ را به ظهر امروز موکول کرد.
رئیس پلیس راهور تهران گفت: به دلیل هماهنگی صورت گرفته ترافیک خاصی که مرتبطت با بارندگی و بارش برف باشد در حال حاضر وجود ندارد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به پیش‌بینی بارش شدید برف در تهران در روز یکشنبه از آماده‌باش مدیریت بحران خبر داد و توصیه‌ها و هشدارهایی را نیز به مردم ارائه کرد.
همزمان با ورود سامانه بارشی به کشور از صبح امروز بارش برف در پایتخت آغاز شده است.
بارش برف در محور بانه ـ سقز به بیش از ۴۰ سانتی‌متر رسیده و ‌هم‌اکنون ‌راهداران مشغول پاکسازی این جاده هستند.‌
با ورود سامانه بارشی به استان چهارمحال و بختیاری، تمامی مناطق این استان متاثر از این سامانه بارشی، بارش برف را تجربه کردند.
تصاویری از بارش سنگین برف در جاده هراز منطقه پلور که باعث توقف خودروها و ترافیک در این مسیر شده است .
تصاویری از بارش سنگین برف در جاده هراز منطقه پلور که باعث توقف خودروها و ترافیک در این مسیر شده است .
این وضعیت جوی از اواخر وقت دوشنبه تا ظهر چهارشنبه (۱۰ تا ۱۲ بهمن‌ماه) مورد انتظار است.
از بعد از ظهر شنبه با ورود سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب و غرب، بارش در استان‌های مرزی این مناطق و برخی مناطق غرب کشور شروع خواهد شد این سامانه در روز یکشنبه (۹ بهمن) در شمال غرب، برخی نقاط غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی سبب بارش برف و باران و وزش باد می‌شود.
تصاویری از بارش سنگین برف در جاده ‌های استان خراسان جنوبی آغاز شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با تاکید بر اینکه بارش سنگین برف منجر به مسدود شدن راه‌های مواصلاتی و عدم دسترسی به روستا‌های فاقد برق شده است، گفت: خوشبختانه در شهرستان‌های بیجار، قروه، دهگلان، دیواندره و سروآباد تاکنون هیچ خاموشی ناشی از بارش برف به ثبت نرسیده است.
سامانه بارشی جدید که از صبح دیروز شنبه وارد استان همدان شده به صورت بارش برف در حال فعالیت است.
طبق اعلام استانداری کردستان، با توجه به بارش سنگین برف و سرمای هوا، مدارس نوبت صبح شهرستان‌های استان غیر از بانه و سقز امروز یکشنبه غیرحضوری و ادارات سه شهرستان سنندج، کامیاران و دهگلان هم تعطیل است.
همزمان با ورود سامانه بارشی جدید به کشور بارش برف در استان کرمانشاه از ساعات ابتدایی صبح امروز آغاز شده و تردد وسایل نقلیه با کندی صورت می‌گیرد.
احتمال بارش نیمه سنگین برف در نواحی شمالی تهران به خصوص نواحی شمالی مناطق ۱ تا ۵ تهران از نیمه شب شنبه تا عصر یکشنبه و اختلال در تردد خودرو‌ها قطعی است.
همزمان با ورود سامانه بارشی به کشور بارش برف در شهرستان فریدونشهر اصفهان آغاز شده است.
تبریز- با اینکه در برخی خبرها در فضای مجازی عنوان شده بود دیدار امروز تراکتور با استقلال به دلیل بارش سنگین برف لغو شده ولی این دیدار با اعلام هیات فوتبال آذربایجان شرقی امروز برگزار می شود.
برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، البرز، تهران، قزوین، قم، مرکزی، اصفهان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، کردستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، یزد واقع همدان بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های بوشهر و خوزستان گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و چهار محور مواصلاتی دیگر و نیز بارش برف و باران در جاده‌های شش استان خبرداد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی حاکم بر محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ