میدان توپخانه در خیابان امام خمینی(ره) فعلی در دوره ناصرالدین شاه ساخته شده است. تصویری نایاب و تاریخی از میدان توپخانه را می‌بینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلامحسین ملک عراقی، قدیمی‌ترین عکاس ایران بود که لحظه‌های تاریخی بسیاری را جاودانه کرد.
پیراهن اصلی تیم ملی ایران سفید و پیراهن دوم آن رنگ قرمز است، ولی رنگ سبز هم در تن ملی پوشان دیده شده است.
عکس یادگاری ناصرالدین شاه و دربارش با مجسمه باشکوه شاه قاجاری توسط آنتوان سوریوگین به ثبت رسیده است. اما تاریخ و مکان ثبت تصویر مشخص نیست.
در این تصویر تاریخی می‌بینیم که مظفرالدین شاه در سفرش به اروپا با ویلهلم دوم، قیصر و آخرین امپراتور آلمان در سال ۱۲۸۰ دیدار می‌کند.
ناهید کیانی که در کمتر از یک هفته دو مدال ارزشمند کسب کرد و خودش را به یک قدمی المپیک پاریس رساند، امروز به همراه سایر هم تیمی هایش به تهران بازگشت.
وقتی عکسی تاریخی ثبت می‌شود، عکاس یک کادر خاص با توجه به هنر و چیزی که می‌خواهد بیان کند، می‌بننند، اما در ورای این کادر برخی چیز فنا می‌شوند و هرگز دیده نمی‌شوند.
در این مطلب می‌توانید سه عکس از فروشندگان دوره گرد در حال فروختن قند، انار و بستنی در ۱۱۵ سال قبل را مشاهده کنید.
ستاره های بزرگی از آبادان در فوتبال ایران شکوفا شده اند، مردانی همانند ابراهیم قاسمپور و عبدالرضا برزگری که همانند آنها کمتر دیده شده است.
تاریخ معاصر عکسی از مصطفی کمال آتاتورک میزبان رضاشاه در سفر او به ترکیه، سال ۱۳۱۴ را منتشر کرد.
تصویری تاریخی و کمتر دیده شده از ناصرالدین شاه و جمع زنان اندرونی را مشاهده می‌کنید.
بهنام طاهرزاده، نام مهاجمی است که هواداران این روزهای پرسپولیس نام او را کمتر شنیده اند
شماره های هفت و هشت ماندگار باشگاه های پرسپولیس و استقلال دو بازیکنی بودند که همانند آنها را کمتر در فوتبال ایران دیدیم.
عکسی که بازیکنان آرسنال دیشب بعد از پیروزی در مقابل فولام در رختکن گرفتند و آنها را در کنار ساعتی شبیه به ساعت مشهور باشگاه‌شان نشان می‌دهد خبرساز شده است.
شاید این عکس در آلبوم کریم باقری و علیرضا اکبرپور نباشد و هر دوی آنها آن را فراموش کرده باشند.
در این عکس تاریخی تصویری از کارمندان و پزشکان خلوت ناصرالدین شاه را مشاهده می‌کنید.
لیونل مسی شب گذشته به رویای دیرینه خود یعنی قهرمانی جهان رسید و روی دوش سرخیو آگوئرو جام را در دست گرفت. 36 سال قبل دیگو مارادونا روی دوش روبرتو سِخاس جشن قهرمانی گرفته بود.
کمتر کسی فکر می‌کرد دی‌ماریا که بازی‌های اخیر آرژانتین را به دلیل مصدومیت از دست داده بود در دیدار فینال ستاره بی چون و چرای زمین باشد.
لیونل مسی ۲۳ گل با کریستیانو رونالدو فاصله دارد و می‌تواند این اختلاف را در دو بازی باقی‌مانده جام جهانی کمتر کند.
خبرنگار قطری تصویری از یک هوادار ایرانی با دو هوادار عربستانی را منتشر کرد و از آن به عنوان یک صحنه تاریخی در جام جهانی یاد کرد.
این حشمت مهاجرانی است که با گرمکن قدیمی آدیداس روی نیمکت تیم ملی در مسابقات جام جهانی 1978 نشسته و از حرص سیگار می کشد.
نمایشگاه مجازی عکس میراث پویا در ایتالیا برگزار شد و عکس بناهای تاریخی احیا شده ایرانی به نمایش در آمد.
هستی رضایی قهرمان ایرانی رشته موتور کراس در پایان مسابقات جهانی ترکیه، بیستم شد و برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران، یک ورزشکار ایرانی در جدول اصلی رنکینگ جهانی قرار گرفت.
بهروز عطایی،سرمربی تیم ملی والیبال ایران، اعتماد جامعه ورزش و والیبال را کسب کرده است، این مهمترین دستاورد او بعد از سالها حضور مربیان خارجی بر روی نیمکت تیم ملی است.
به عکسی از ساخت سرویس بهداشتی ویژه مدیرعامل دسترسی یافته است. گفتنی است به‌دنبال اقدام برای ساخت توالت در ساختمان تاریخی «قوام‌السلطنه»، معاون میراث فرهنگی استان تهران در گفت وگو با ایسنا، این اقدام را تخلف دانست و ساخت سرویس بهداشتی در خانه قوام را متوقف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ