براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، هم‌اکنون (۲۲ دی‌ماه) کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هم‌اکنون شاخص کیفیت هوای تهران عدد ۱۰۳ را نشان می‌دهد و ازن آلاینده اصلی هوای پایتخت است.
کاهش نسبی تندی باد تا صبح فردا (۲۴ خردادماه) هم‌زمان با افزایش تردد خودرو‌ها سبب افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد خواهد شد. وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل می‌کند، هرچند احتمال تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن ناشی از افزایش دما در ساعات بعدازظهر سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق خواهد شد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت گفت: دلالان مجازی که در فروش بلیت مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس و نساجی اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان نیز می‌کردند، دستگیر شدند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت گفت: دلالان مجازی که در فروش بلیت مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس و نساجی اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان نیز می‌کردند، دستگیر شدند.
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا هم اکنون روی عدد ۵۷ قرار دارد و هوای تهران در مرز پاکی است.
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا هم اکنون روی عدد ۱۰۱ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا هم اکنون روی عدد ۹۵ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت مرز آلودگی است.
شاخص کیفیت هوای شهر تهران با قرار گرفتن بر عدد ۷۴، در بازه قابل قبول قرار گرفته است.
شاخص کیفیت هوای شهر تهران با قرار گرفتن بر عدد ۶۸، در بازه قابل قبول قرار گرفته است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم اکنون میانگین شاخص آلاینده «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» روی عدد ۳۷ قرار گرفته و هوا در شرایط «پاک» است.
شاخص کیفیت هوای شهر تهران با قرار گرفتن بر عدد ۵۷ و در بازه قابل قبول قرار گرفته است.
هوای پایتخت در پنجمین روز از فروردین ۱۴۰۲، برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار گرفت.
دو ایستگاه شهرداری منطقه ۱۰ و پارک شکوفه منطقه ۱۴ در وضعیت قرمز آلودگی قرار دارند.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۹۹ یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.
شهردار پایتخت سحرگاه امروز با حضور در مناطق مختلف شهر، از نزدیک روند خدمات رسانی و مشکلات احتمالی را بررسی و دستورات لازم به منظور به بهبود خدمات دهی به شهروندان را صادر کرد.
آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد بهمن‌ماه امسال شهروندان تهرانی تعداد روز‌های آلوده بیشتری را نسبت به بهمن‌ماه سال گذشته تجربه کرده‌اند. طی این مدت شش روز برای تمامی گروه‌ها آلوده بود این در حالیست که سال گذشته در این ماه هیچ روزی برای تمامی گروه‌ها آلوده نشده بود.
تهران بعد از تحمل ۴روز «وضعیت اضطراری»، باز هم «تصمیمات موازی آلودگی هوا» به خود دید. مصوبات اخیر در پایتخت برای بحران «هوای سمی»، به جای آنکه از جنس «کاهنده ذرات معلق و گازهای آلاینده هوا» باشد، عملا «سبک زندگی در آلودگی» را به شهروندان ابلاغ کرده است. در آخرین مصوبه، «دورکاری برای اقلیت‌ها» یعنی کارمندان دارای شرایط خاص تجویز شده است که به‌دلیل عدم برقراری ارتباط بین این تصمیم و منشأ آلودگی، شرایط قرمز تا زمان «باد و باران» تمدید خواهد شد. این مدل مواجهه با بحران، آلودگی را گارانتی می‌کند.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۶۲ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.
بیش از دو هفته از شروع آلودگی سریالی هوا در پایتخت می‌گذرد. تفاوت موج اخیر آلودگی هوای تهران با دوره‌های آلودگی سریالی پیش از این در حضور آلودگی گوگردی به عنوان چاشنی آلودگی از جنس ذرات آن هم با غلظت بسیار بالا و تاریخی بوده است. در میانه ایام آلوده تهران که از ۱۶ آذر آغاز شده و همچنان ادامه دارد، دیگر فقط ذرات معلق با قطر کوچک‌تر از ۵/ ۲ میکرون یا به اصطلاح PM۲/ ۵ نبود که هوا را مکدر کرده و سلامت شهروندان را هدف گرفته بود.
دولت ایالات متحده به جای سرمایه‌گذاری برای سلامت شهروندان خود ۱۶۱ میلیون دلار از پول مالیات دهندگان ایالات متحده را در مرکز لوگار در تفلیس برای تحقیق در مورد بیماری‌های کشنده و حشرات گزنده در خارج از کشور هزینه کرده است. این مرکز مخفی تنها در ۱۷ کیلومتری پایگاه هوایی نظامی وازیانی آمریکا در تفلیس پایتخت گرجستان قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۸۶ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
برای چهارمین بار در کیف هشدار حمله هوایی اعلام شد و مقامات دولتی از همه شهروندان خواستند که فوراً به پناهگاه‌های امن شهری مراجعه کنند.
رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به سوالی درباره بازداشت شهروندان در گشت های امنیت اخلاقی گفت: اصلاً چنین صحبتی نیست. دستگیری نیست بلکه انتقال برای توجیه و تعهد و اینکه خانواده اش ببیند این فرد با چه وضعی است و بعد تحویل خانواده می‌شود.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ