علاقمندان به ورزش اول کشور علیرضا عبدولی را به عنوان برترین کشتی گیر رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور انتخاب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا عبدولی دومین طلایی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جوانان جهان لقب گرفت.
سعید عبدولی بعد از مدت ها به فدراسیون کشتی رفت و با علیرضا دبیر دیدار کرد.
باتوجه به میزبانی ترکیه از مسابقات نوجوانان جهان، اتحادیه جهانی بر این باور است که شاید این تیم بتواند برای مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دردسرساز شود.
سامیار عبدلی در ماده ۱۰۰ متر آزاد مسابقات شنا قهرمانی جهان با کسب جایگاه ۶۱ به کار خود پایان داد.
در چهارمین روز از مسابقات شنای قهرمانی جهان به میزبانی فوگاکو ژاپن سامیار عبدلی در ماده ۱۰۰ متر آزاد با رقیبان جهانی خود به رقابت پرداخت و به کار خود پایان داد.
دو تیم روسیه و بلاروس با عنوان تیم بی‌طرف و بدون احتساب امتیازشان در جدول، هفته آینده در مسابقات جهانی نوجوانان آزاد و فرنگی در استانبول ترکیه روی تشک خواهند رفت.
به‌دنبال انتشار تصاویری از درگیری ماموران اجرائیات شهرداری با سعید عبدولی کشتی‌گیر خوزستانی در فضای مجازی، موضوع با ورود و نظارت ویژه رئیس کل دادگستری خوزستان پیگیری شد.
تیم کشتی فرنگی نوجوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ظهر امروز راهی قرقیزستان شد.
پخش دو گفت و گوی تصویری مجزا با ضرغامی ، وزیر ارشاد و عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت هفته تپه که هر دو از تشبیه «خر» در مسئولیت‌پذیری و البته با دو رویکرد متضاد استفاده کره اند، مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته و بحث‌برانگیز شده است.
در جریان رقابت‌های شنای ترکیه سامیار عبدلی موفق شد با ثبت زمان ۲۲٫۸۴ در ماده ۵۰ متر آزاد علاوه بر جابه‌جایی رکورد این ماده ورودی مسابقات جهانی شنا ژاپن را کسب کند.
سومین روز مسابقات شأن ترکیه با رکوردشکنی و کسب سهمیه جهانی توسط سامیار عبدلی نماینده ایران در ۵۰ متر آزاد همراه بود.
دومین روز از مسابقات شنا ترکیه با صعود سامیار عبدلی، سینا غلامپور و متین سهران در ماده 50 متر آزاد به فینال این ماده آغاز شد.
در روز نخست مسابقات شنا ترکیه سینا غلامپور، متین سهران و سامیار عبدلی در ماده ۱۰۰ متر آزاد و ابوالفضل سام در ۲۰۰ متر کرال پشت جواز حضور در فینال را کسب کردند.
اسفند ماه پر از حادثه بود، تلف شدن پیروز، مرگ شهرام عبدلی و مسمومیت دانش‌آموزان از کلیدواژه‌های حساس در گوگل بود.
فرهاد مجیدی یک استوری به مناسبت درگذشت شهرام عبدلی منتشر کرد.
نفر اول وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان کشور می‌گوید تا فینال بدون اینکه امتیاز از دست بدهد، حریفانش را شکست داده و تنها در فینال یک امتیاز به حریفش داده است.
قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان تأکید کرد، برادرش در مسابقات قهرمان کشوری جوانان تنها یک سوم توانایی‌اش را به نمایش گذاشته و نفر اول شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ