«سیاست خارجی و داخلی کره شمالی عملا در قفل پیوند‌های استراتژیک با چین است. حضور چین در خلیج فارس یک نقطه عطف تاریخی در موازنه قدرت در قرن بیست‌ویکم است و مهم‌ترین پیامد آن در روابط ما با روسیه تجلی خواهد یافت. رقابت‌های جهانی می‌تواند سیاست داخلی و خارجی ایران را درگیر قفل استراتژیک روسیه و چین کند؛ باید مراقب باشیم».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از وکلای دادگستری گفت: در فضای مجازی عنوان شد برای یکی از متهمان، یک سال توقیف خودرو در نظر گرفته شده بود، اما مگر آن فرد خودرو را روی سرش می‌گذاشته که حالا به‌خاطرکشف حجاب، خودرو باید توقیف شود؟؛ مسئله این است که این قانون هم مانند همان تجربه‌ای که در ارتباط با داشتن ویدئو و ماهواره داشتیم، متروکه می‌شود. درحال‌حاضر در قانون برای داشتن سیستم دریافت تجهیزات ماهواره‌ای، مجازات در نظر گرفته شده است اما چون مردم همراهی نکردند، به فراموشی سپرده شد.
نیما نکیسا می‌گوید شاید خیلی‌ها از تجربه‌های او در بحث مدیریتی بی خبر باشند.
تنفس هولوتروپیک از الگو‌های تنفسی سریع و کنترل شده برای خلق تجربه‌ای شبیه رویا یا چیزی که معمولا تحت عنوان «وضعیت تغییر یافته آگاهی» نامیده می‌شود، استفاده می‌کند.
گرچه روانشناسان معتقد اعتماد سنگ بنای هر رابطه‌ی مستحکم و بالغانه‌ای است، اما برخی افراد ممکن است به دلیل تجربه‌های تروماتیک گذشته یا ناامنی‌های روانی خود به وفاداری شریک عاطفی شان شک داشته باشند. تصور شریک عاطفی خود با شخصی دیگر برای هر کسی می‌تواند دیوانه کننده باشد، به همین دلیل گاهی بهتر است یک نفس عمیق بکشید و به این فکر کنید که آیا واقعاً چیزی برای نگرانی وجود دارد. نشانه‌های زیر به شما می‌گویند که شریک عاطفی تان به شما کاملاً وفادار است و خیال خیانت ندارد.
از یک طرف بانک احساسات ما می‌تواند نامحدود باشد و از طرف دیگر، می‌تواند با کلمات احساساتی که به آن‌ها دسترسی داریم محدود شود. با توجه به تجربه‌های خود، به این فکر کنید که وقتی می‌خواهید احساس خود را بیان کنید، اما نمی‌توانید یک کلمه مناسب پیدا کنید، چقدر می‌تواند ناامید کننده باشد.
روبرتو کارلوس با بیان برخی از اتفاقات دوران بازی خود تاکید کرد که او هم بارها با توهین های نژادپرستانه مواجه شده است.
مهدی میرتیموری کارگردان مستند «فوتبال ایرانی» با روایتی از شرایط حضور پنج بازیکن خارجی در لیگ برتر ایران، به ارائه توضیحاتی درباره تجربه ساخت این مستند پرداخت.
سردار عباس نیلفروشان گفت: به غربی‌ها هشدار می‌دهیم تجربه‌های گذشته را تکرار نکنید و با مهره سوخته منافقین مجدداً بازی نکنید؛ کاری نکنید که چکمه‌های دهه شصتمان را دوباره به پاهایمان کنیم وگرنه دوباره مجبور به التماس می‌شوید.
کسانی که تا پای مرگ رفته‌اند و جان به در برده‌اند، اغلب از تجربه‌هایی خارق‌العاده یاد می‌کنند؛ دیدن نوری در انتهای یک تونل، احساس بیرون آمدن از کالبد خود، مواجه شدن با عزیزان ازدست‌رفته یا گذر سریع رویداد‌های مهم زندگی از پیش چشمانشان.
رئیسی گفت: این تجربه‌ای که جمهوری اسلامی ایران در قدرتمند شدن و نفوذناپذیر شدن در مقابل هجمه‌های دشمن دارد، می‌تواند برای ملت‌های دیگر درس باشد. جمهوری اسلامی ایران همواره اعلام کرده که خواهان روابط خوب با کشور‌های همسایه از جمله کشور‌های عربی همسایه است.
دبیر شورای عالی و رئیس مرکزملی فضای مجازی گفت: ما برای زندگی مردم در فضای حقیقی براساس آموزه‌ها و تجربه‌ها، راه حل و نسخه‌هایی داشتیم اما در فضای مجازی به شدت در این حوزه فقیر هستیم.
نماینده تنکابن در مجلس با بیان اینکه آنچه روز گذشته در روستای دانیال سلمان شهر رخ داد قابل پیش بینی و قابل پیشگیری بود گفت: نیروی انتظامی، دادستانی و اوقاف باید نسبت به کشته شدن دو روستایی بی گناه پاسخگو باشند و موضوع را پیگیری کنند و همچنین از تجربه‌های گذشته درس بگیرند.
کمتر کسی از ما هست که، داوطلبانه، در جست‌وجوی زندگی خوب از تعلقاتش دل بکند، اما زیاد پیش می‌آید که دنبال تجربه‌های منفیِ خفیف‌تری برویم، هم تاحدی به‌خاطر تأثیر متحول‌کننده‌شان و هم تاحدی به این خاطر که شاید فقط بخواهیم بعد‌ها هم آن تجربه‌ها را داشته باشیم. می‌خواهیم آن‌ها را در حافظه ذخیره کنیم تا در آینده مصرفشان کنیم. سنکا، فیلسوف رواقی رومی، می‌گوید «چیز‌هایی که زمانی تحملشان دشوار بوده به‌خاطرآوردنشان شیرین است». چنین تجربه‌هایی بخشی از همان چیزی هستند که ما اسمش را زندگی معنادار می‌گذاریم.
طبقه متوسط مصنوعی، نهایتا به ضد جامعه و ضد حکومت بدل می‌شود/نسل جدید به دنبال تخریب و فروپاشی و جنگ و جدال نیست/طبقه متوسط معتقد است تجربه‌های قبلی از حرکت‌های انقلابی در ایران، نتایج نامناسبی داشته است، بنابراین از حرکت انقلابی دوباره پرهیز می‌کند/هر آن باید منتظر یک اتفاق بزرگ و بنیادین بمانیم/ممکن است تعطیلی یک کارخانه، برخورد با یک بانوی ایرانی، یک اعتراض صنفی و... جرقه این رخداد‌های اعتراضی جدید و فراگیر باشد
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد: گفتمان ما با جوانان امروز باید متناسب با ذوق سلیقه شان باشد، با تجربه‌ها نباید از نسل جوان فاصله بگیرند.
سرمربی نساجی یکی از پرفشارترین تجربه‌های سرمربیگری خود را در بازی با پیکان پشت سر گذاشت.
اکنون با زمان‌پریشانی مواجه هستیم که در ظاهر با تحولات و مطالبات زمانه همراه هستند، اما در عمل فهمی از «روح زمانه» خود ندارند. بازتولید تجربه‌ای شکست خورده از استبداد، در دستور کار قرار گرفته که نماد بردن آزادی و عدالت به مسلخ‌گاه است. البته شاید این زمان‌پریشان چنین تصور کنند که در پشت کمپین خودخوانده‌شان، اندیشه‌های مترقی پنهان است، اما شاید پرسش‌گری اساسی این باشد که هر یک از آنان «چه می‌خواهند؟»
رئیس جمعیت هلال‌احمر بر به کارگیری تجربه‌های گذشته و دستاوردهای علمی‌ کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین جهت ارائه خدمات کیفی‌تر در مراسم اربعین حسینی در سال 1402 تاکید کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر بر به کارگیری تجربه‌های گذشته و دستاوردهای علمی‌ کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین جهت ارائه خدمات کیفی‌تر در مراسم اربعین حسینی در سال 1402 تاکید کرد.
با اتمام جام جهانی ۲۰۲۲ با مهدی مرتضویان، خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر به قطر گفت و گو کرده‌ایم و پای تجربیاتش از حاشیه این رقابت‌ها نشسته‌ایم.
محله اکباتان یا شهرک اکباتان یکی از تجربه‌های موفق شهرنشینی در تهران مدرن است. دلیل این ماجرا را به‌خوبی می‌توان از بافت معماری و البته ساکنانش مشاهده کرد. علاقه ویژه‌ای که ساکنان شهرک اکباتان به محل زندگی خود دارند، تفاوت‌های ویژه‌ای را با سایر محله‌های تهران رقم زده است.
تابستان امسال در حالی از نیمه گذشت که نه‌تنها برخلاف سال گذشته تجربه‌های تلخ خاموشی‌های گسترده برق تکرار نشد، بلکه به ظرفیت تولید برق کشور نیز افزوده شد و دستاوردی ارزشمند رقم خورد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ