اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رافا یوسته، معاون باشگاه بارسلونا، تایید کرد که خرید ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو به تصمیم ژاوی هرناندز و دکو بستگی دارد.
موضوع حمایت از جوانان و کسب و کارهای نوپا یکی از مباحث پر اهمیت در کشور است. حضور جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و همچنین تقویت تولیدات در جامعه، می تواند گامی موثر در ترقی و پیشرفت نیروی جوان و اقتصاد کشور باشد. بانک ایران زمین در سال های اخیر توانست با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.
شهرهای کوچک تر باید به عنوان قطبی برای کارمندانی باشند که از راه دور کار می کنند. شهرها باید بیش تر در مورد زندگی و بازی و حومه شهرها بیش تر در مورد کار کردن باشند. ایده هایی مانند ممنوعیت تردد خودروها در مرکز شهر یا اتخاذ سیاست های انعطاف پذیر در مورد محل ساخت مسکن می توانند اقداماتی جسورانه باشند که امکان اجرای آن توسط مدیران شهرهای متوسط وجود دارد.
تیم شمس آذر با انتشار یک کلیپ از کیت اول و دوم خود در فصل آینده رونمایی کرد.
یورگن کلوپ انتظار دارد که لیورپول قبل از بازی افتتاحیه لیگ برتر مقابل چلسی در ماه آینده، حرکت های بیشتری در بازار نقل و انتقالات انجام دهد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، برنامه‌های بسیاری برای ایجاد تغییر و تحولات بنیادین در این تیم در فصل آینده تدارک دیده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از رسمی شدن انتقال الکسیس مک‌آلیستر به این تیم از ستاره آرژانتینی ستایش کرد و گفت او فصل آینده به کار قرمزها خواهد آمد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به هواداران این تیم وعده داد که عملکرد درخشانی را از آنها در لیگ اروپای فصل آینده ببینند.
گردهمایی کلوپ ملی پیکان ایران، همزمان با سالروز ۵۶ سالگی پیکان با همکاری کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و انجمن وسیله‌های نقلیه تاریخی برگزار می‌شود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تاکید کرد که تیمش کار سختی برای کسب سهمیه اروپایی فصل آینده دارد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول علاقه‌مند است در نقل و انتقالات تابستانی آینده هافبک جوان رئال مادرید را جذب کند.
یورگن کلوپ می‌گوید بعد از یک هفته عجیب و اخراج چند مربی در لیگ برتر از آینده خود نمی‌ترسد ولی می‌داند به خاطر موفقیت‌های فصل‌های گذشته است که هنوز روی نیمکت لیورپول نشسته است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به جذب دو بازیکن چلسی در تابستان آینده تمایل دارد.
با اینکه لیورپول امیدوار است دست‌کم با کسب رتبه چهارم لیگ برتر سهمیه چمپیونزلیگ را به دست بیاورد اما یکی از قوانین یوفا ممکن است مانع از حضور آنها در فصل آینده لیگ قهرمانان بشود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار تیمش با کریستال پالاس می‌گوید بازیکنانش شکست تلخ مقابل رئال را فراموش کرده و از این پس تنها به کسب سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده فکر خواهند کرد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند آینده یورگن کلوپ در لیورپول با تهدید مواجه است و بعد از شکست دیشب مقابل رئال مادرید مذاکراتی در هیات‌مدیره باشگاه درباره استعفای او انجام شده است.
مدیران لیورپول قصد دارند بودجه قابل توجهی برای خرید بازیکن را در تابستان آینده در اختیار یورگن کلوپ قرار دهند.
مدیران رئال مادرید قصد دارند یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، را در تابستان آینده به سانتیاگو برنابئو بیاورند.
شکست لیورپول برابر برایتون در جام حذفی نشان داد که این تیم با تغییراتی بنیادین روبرو است و یورگن کلوپ نقشی اساسی در آینده این باشگاه ایفا می‌کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید جذب کودی خاکپو تاثیری روی آینده روبرت فیرمینو ندارد.
جایگاه باورنکردنی در جدول لیگ برتر، مصدومان پرتعداد و کاهش شدید شانس قهرمانی؛ اینها عواملی است که باعث شده شنونده صحبت‌هایی غیرعادی از یورگن کلوپ باشیم.
باشگاه برزیلی فلامنگو شایعات اخیر درباره انتقال ستاره این تیم، ژوائو گومس، به لیورپول را «دروغ‌های بی‌ سر و ته» توصیف کرد.
وزش باد شدید و گردو خاک در بیشتر مناطق کشور
اماکن ورزشی ایران مال در پی انتشار گسترده فیلم ورزش مختلط زن و مرد با لباس‌های نامتعارف، پلمب شد؛ اما اکنون برخی زمزمه‌ها مبنی بر بازگشایی این باشگاه با یک کلیپ عذرخواهی شنیده می‌شود. بانک آینده، علی انصاری و سایر مدیران مجموعه تاکنون سکوت کرده و در خفا مانده‌اند...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ