دبیر کل کمیته ملی المپیک به خبر جریمه ۱۰ هزار دلاری به خاطر انصراف تیم فوتبال امید از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از اظهارات رئیس کمیته ملی المپیک در مورد علت خاموشی سیستم سرمایشی آکادمی ملی المپیک، شرکت برق جوابیه در مورد توضیحات ارائه شده داد.
دبیر کمیته ملی المپیک با بیان اینکه هنوز لباس کاروان ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو نهایی نشده است، به جلسه مهدی تاج با حبیب کاشانی برای تیم فوتبال امید واکنش نشان داد.
فدراسیون کشتی به بیانیه کمیته ملی المپیک واکنش نشان داد.
کمیته ملی المپیک در واکنش به اظهارات اخیر علیرضا دبیر، ضمن شفاف سازی کمک های مالی این کمیته طی سال های اخیر، تاکید کرد که رئیس فدراسیون خود باید پاسخگوی نتایج باشد.
کمیته انضباطی فدراسیون ابلاغیه‌ای برای سرمربی تیم استقلال صادر کرد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد این کمیته به فوتبال هم مثل سایر رشته ها کمک مالی خواهد کرد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه انتخابات این کمیته قانونی بوده است، به خبر قهر حبیب کاشانی از تیم فوتبال امید واکنش نشان داد و گفت: در حال تهیه پاسخ برای انتخابات ژیمناستیک هستیم.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به صحبت های مناف هاشمی واکنش نشان داد.
کمیته انضباطی دستور موقت را برای برخی از تیم ها در جریان مسابقات هفته سی و یکم لیگ دسته اول صادر کرد.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: گزارش‌ها و مطالبی درباره تخلفات در دیدار استقلال و پرسپولیس مطرح شده است.
محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی ایران یک استوری اینستاگرامی جدید منتشر و حکم رسمی فدراسیون فوتبال را تکذیب کرده است!
عضو سابق کمیته فنی فوتبال در واکنش به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون گفت: در شرایطی که هیات رئیسه فدراسیون کاره‌ای نیست، مهدی تاج با سرمربی بعدی تیم ملی به توافق رسیده است.
عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به قضاوت پسرش در جام حذفی، انتخاب سرمربی تیم ملی، قضاوت دیدار تراکتور و استقلال و موارد دیگر واکنش نشان داد.
باشگاه پرسپولیس نسبت به اخراج بازیکن ملی پوش این تیم واکنش نشان داد و خبر از شکایت از هافبک نساجی داد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این فدراسیون در حال گفتگو و بررسی برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی است، به احتمال حضور یک نایب رئیس تحمیلی برای کمیته بانوان واکنش نشان داد.
وزیر ورزش و جوانان در واکنش به حضور دو معاونش در کمیته ملی پارالمپیک گفت: قطعا این انتخاب کار را سخت خواهد کرد اما امیدوارم به سود ورزش باشد.
رییس کمیته ملی پارالمپیک به انتخاب دو معاون وزیر ورزش به عنوان نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک واکنش نشان داد.
وزیر ورزش و جوانان در واکنش به حضور دو معاونش در کمیته ملی پارالمپیک گفت: قطعا این انتخاب کار را سخت خواهد کرد اما امیدوارم به سود ورزش باشد.
رئیس کمیته ملی المپیک به شایعه زندانی شدن الناز رکابی پاسخ داد.
کمیته برگزاری رقابت های جام جهانی قطر به اقدام کمپانی هومل، تولید کننده پیراهن‌های تیم ملی دانمارک برای جام جهانی 2022، واکنش تندی نشان داد.
مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر نسبت به تغییرات احتمالی روی نیمکت تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید برگزار شد و مهمترین صندلی آن به «محمود خسروی وفا» رسید که در رقابتی نزدیک از مهدی علی‌نژاد عبور کرد.
رئیس جدید کمیته ملی المپیک پس از انتخاب به عنوان رئیس این کمیته واکنش جالبی به حاضران در مجمع داشت.
دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد ثبت نامش در انتخابات کمیته ملی المپیک توضیحاتی را ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ