میلاد زکی‌پور و رامین رضاییان دور از سیرجان با فاصله‌ای دو هزار کیلومتری آماده مصاف با پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزیا پریش، ND، یک پزشک طبیعی در مرکز سلامتی طبیعی در بولدر، کلرادو، می‌گوید: «روده سالم معمولاً زمانی به درستی کار می‌کند که یک تا دو بار در روز اجابت مزاج داشته باشید که به خوبی انجام می‌شود و به راحتی دفع را انجام می‌دهید. این حرکات روزانه روده باید عاری از علائمی مانند اسهال، یبوست و مدفوع شل باشد. سایر علائم روده سالم شامل عاری بودن از علائم مشکلات رکتوم مانند هموروئید و علائم شکمی مانند تولید گاز، نفخ و درد شکم است.
مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ بانوان در حالی در تهران برگزار شد که حمیده اسماعیل نژاد گوی سبقت را از فصیحی المپین کشورمان ربود و قهرمانی دوهای سرعت شد.
حل معمای اسارت حاج احمد متوسلیان، در گرو اتصال دو نقطه است. کردستان و لبنان. نقطه اول، رابط ویژه موساد با بارزانی‌ها، و نقطه دوم مئیر داگان، فرمانده یگان سری ماهی طلایی در لبنان ۱۹۸۲.
تبریز- فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری سه آدم ربا و آزادی دو فرد ربوده شده خبر داد.
سیب منبع عالی فیبر است و در حفظ سلامت روده و قلب نقش بسزایی دارد. یک مطالعه کوچک در سال ۲۰۲۰ نشان داد که خوردن دو عدد سیب در روز به مدت ۸ هفته باعث کاهش کلسترول بد، تری گلیسیرید و سایر نشانگر‌های بیماری قلبی در افراد می‌شود.
در حمله افراد مسلح به یک کاروان آمریکایی در نیجریه، چهار غیرآمریکایی از جمله دو افسر پلیس و دو کارمند کنسولگری آمریکا کشته و سه نفر نیز ربوده شدند.
مارکا دقایقی پیش خبر داد که دو باشگاه رئال مادرید و بروسیا دورتموند برای انتقال جود بلینگام به توافق رسیده اند.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو فوتبالیست که اقدام به ربودن یک ترانسفر کرده بودند، خبرداد.
سندرم روده تحریک‌پذیر (IBS) یک اختلال شایع است که معده و روده را تحت تأثیر قرار می‌دهد. علائم این سندرم شامل گرفتگی و درد شکم، نفخ، اسهال یا یبوست یا هر دو است.
پلیس ترکیه در حال بررسی ادعا‌های یک دختر جوان ایرانی درباره «ربوده شدن از سوی امیر تتلو، حبس، فحاشی، تجاوز و ضرب و شتم» است. این دختر جوان مدعی است پس از دو هفته از حبس و بازداشت امیر تتلو خواننده ایرانی رهایی پیدا کرده است و ادعا‌های مختلفی درباره او اعم از تجاوز و ضرب و شتم دارد.
اجساد دو شهروند آمریکایی که از سوی گروه های مسلح در مکزیک ربوده شدند، کشف شد.
اجساد دو شهروند آمریکایی که از سوی گروه های مسلح در مکزیک ربوده شدند، کشف شد.
سرطان روده بزرگ در میان بزرگسالان جوان همچنان در حال افزایش است، به طوری که انجمن سرطان آمریکا دو برابر شدن موارد را در افراد کمتر از ۵۵ سال گزارش کرده است.
تروریست های داعش سه دانش آموز و دو نیروی امنیتی را که در غرب الانبار ربوده بودند، به شهادت رساندند.
به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، بیماری التهابی روده (IBD) اصطلاحی است برای توصیف گروهی از دو اختلال التهابی مزمن (کولیت اولسراتیو و بیماری کرون) که بر دستگاه گوارش تأثیر می‌گذارند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو مرد که اقدام به ربودن یک دختر چهار ساله کرده‌ بودند، خبر داد.
در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به بخش قدیمی نابلس در کرانه باختری یک جوان فلسطینی زخمی و جوان دیگر فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست ربوده شد.
میکروبیوتای روده انسان یک اکوسیستم پیچیده است که شامل تریلیون‌ها میکروارگانیسم در روده و داخل آن است. در حالی که احتمالا در مورد پروبیوتیک‌ها در میکروبیوم زیاد شنیده‌اید ممکن است کمتر با پری بیوتیک‌ها و پست بیوتیک‌ها آشنا باشید که دو عامل کلیدی دیگری برای دستیابی به سلامت مطلوب روده هستند.
رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: افرادی که اقدام به ربودن پروفسور فرهود کردند، از قبل شناختی از او داشتند و جلوی در خانه‌اش پروفسور را ربودند. دو فرد آدم‌ربا ساعت ۵ صبح در جلوی خانه دکتر، هنگامی که او قصد خارج شدن از خانه را داشت او را با خودروی شخصی خود می‌ربایند و به شهر‌های شمالی کشور می‌برند. آدم‌ربایان بعد از ۲۶ ساعت دکتر فرهود را به بانک‌های شمال کشور بردند تا بتوانند مبلغ هشت میلیارد تومان را از حساب این شخص به وسیله خودش خارج کنند. دکتر فرهود مدارک شناسایی و هویتی کاملی با خود به همراه نداشته و بانک‌ها از پرداخت پول به او امتناع کردند.
پروفسور فرهود گفت: من هر روز ساعت ۶ صبح از خانه بیرون می‌آیم و به کلینیک می‌روم. وقتی از منزل خارج شدم دو نفر با لباس تیره، مثل همین افراد معروف به لباس شخصی‌ها، آمدند جلوی ماشین. گفتند ما سوار ماشین شما بشویم. وقتی سوار ماشین شدند و من شروع به حرکت کردم در میانه راه مسیر را تغییر دادند و کمی جلوتر که رفتیم از من خواستند که در صندلی عقب ماشین بنشینم و یکی از خودشان مشغول به رانندگی شد.
نمایشگاه کشفیات چهارمین مرحله از طرح کاشف توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی پایتخت در مقر پلیس آگاهی تهران آگاهی شاپور برگزار شد. در این طرح یک زن کودک ربا، سارقان خفه کننده زنان و باند سه نفره ای که با تهدید چاقو و زخمی کردن مردان، زنان دو خانواده را ربوده و مورد تعرض قرار داده بودند دستگیر شدند.
باتوجه به تحقیقات صورت گرفته مشخص شد مردان نقابدار ازسوی دو برادرزاده زن میانسال اجیر شده‌اند و پلیس بررسی‌های خود برای دستگیری دو برادر را ادامه داد تا اینکه کارآگاهان پلیس استان مرکزی سرنخ‌هایی به‌دست آوردند که نشان می‌داد دو برادر به تهران متواری شده‌اند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۳ سال آزاد شد/ نجات از مرداب وحشتناک/ ۵ مصدوم در انفجار آبگرمکن خانه/ ربودن اشتباهی صاحبکار به جای شاگرد مغازه/ شلیک در خلاف جهت/ غرق شدن پسر نوجوان در روز تولدش/ عامل قتل مسلحانه زن جوان خودکشی کرد؟/ نقشه ناکام دو زن شیشه‌ای برای سرقت خانه همسایه/ نجات ۲۰ نفر از دل آتش در خیابان ملت
بورس تهران امروز برخلاف بقیه روزهای هفته آخر فرودین ماه ۱۴۰۱ روندی آرام و کم نوسان را تجربه کرد. هرچند شاخص کل با کاهشی بسیار اندک همراه شد اما تداوم رشد شاخص هم وزن از جمله نشانه های مثبت وضعیت کنونی بازار سهام بود که در واپسین روز معاملاتی هفته رقم خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ