موضوع محروم‌شدن برخی از معلمان از نظام رتبه‌بندی با واکنش معلمان صنفی مواجه شد تا جایی که برخی از معلمان از تهران پیگیر وضعیت همکاران محروم‌شان شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ما انتظار داریم دانشگاه و پژوهشگاه‌های ما نسبت به اتفاقات روز آموزش و پرورش واکنش نشان دهند گفت: معلم باید هرکجا که هست مسئولیت اجتماعی‌اش را ایفا کند. ما باید معلم‌ها را آماده نگه داریم.
حالا یک‌سال و چندماهی از حضور یوسف نوری در وزارتخانه آموزش‌وپرورش می‌گذرد و همچنان این وزارتخانه با مشکلات متعددی دست‌وپنجه نرم می‌کند؛ از لایحه رتبه‌بندی معلم‌ها گرفته تا مشکل ریشه‌دار کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی و تعطیلی‌های متعددی که از دوران کرونا آغاز شد و به آلودگی هوا کشیده شد.
طوبی آزموده که خود در خانه‌ای در محله سنگلج تهران باسواد شده بود و پس از ازدواج هم با کمک معلم‌های خصوصی چند زبان خارجی را فرا گرفت، پیشگام تاسیس مدرسه‌ای برای تحصیل آسان‌تر دختران شد. او نام اولین دبستان دخترانه تهران را «دبستان ناموس» گذاشت.
آیین «همسفر تا بهشت»، گرامیداشت ۵۰۰ زوج دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان در حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار شد.
واقعیتی تلخ از روزگار این سال‌های نوجوانان امروز و آینده‌سازان کشور ما که از دید والدین دیروزی، کج‌خلقی و نافرمانی جزو شاخص‌ترین خصلت‌های بسیاری از آن‌ها شده است. رفتار‌هایی که حتی مدرسه و معلم‌ها را نیز شاکی کرده و به ستوه آورده است.
اهواز - رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودکان گفت: اکنون که چهل سال از انقلاب اسلامی گذشته است امیدواریم که معلم‌های نسل پر امیدی را برای ارتقای کشور پرورش دهند و ما به آنها این امید را بسته ایم.
رئیس کمیسیون آموزش عالی گفت: هفته گذشته ۷ تا ۱۵ میلیون به حساب هر معلم پول واریز کردیم و خروجی آن افزایش کیفیت آموزش خواهد شد و بین ۱۸۰۰ تا ۵ میلیون تومان حقوق معلمان افزایش می‌یابد.
رئیس کمیسیون آموزش عالی گفت: هفته گذشته ۷ تا ۱۵ میلیون به حساب هر معلم پول واریز کردیم و خروجی آن افزایش کیفیت آموزش خواهد شد و بین ۱۸۰۰ تا ۵ میلیون تومان حقوق معلمان افزایش می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ